Gjest Gjest Skrevet 26. november 2013 #61 Skrevet 26. november 2013 Jeg var 16år og 4mnd når jeg debuterte. Dette er nå litt over 5år siden og jeg er fortsatt sammen med han jeg debuterte med. Han var 21år og også jomfru da vi hadde sex første gang. Jeg hadde kværka søstera mi (12år) om jeg hadde funnet ut at hun hadde debutert nå! Det er noe der som skurrer for meg....
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #62 Skrevet 26. november 2013 Jeg mener å huske at den gikk ned med et halvt år eller et år fra 92-undersøkelsen til 2002-undersøkelsen, så det er vel å anta at den kanskje ligger på rundt 16 for jenter og 17 for gutter nå til dags. Oralsex, derimot, er yngre. Nei, den er 16,9 for jenter fortsatt. Jeg var 16 år og 1 uke da jeg hadde sex for første gang, og det er ikke så veldig lenge siden akkurat, og jeg følte det var tidlig i forhold til jevnaldrede jenter. Anonymous poster hash: 74f3d...434
She_Leiva Skrevet 26. november 2013 #63 Skrevet 26. november 2013 Det er noe der som skurrer for meg.... Vel, det gjorde det for meg også, men tro det eller ei så stoler jeg på samboeren og forloveden min (noe jeg ikke burde gjøre i følge mange bitre på KG) og jeg har lært han så godt å kjenne at det faktisk ikke faller meg inn noe annet enn å tro på han.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2013 #64 Skrevet 26. november 2013 Vel, det gjorde det for meg også, men tro det eller ei så stoler jeg på samboeren og forloveden min (noe jeg ikke burde gjøre i følge mange bitre på KG) og jeg har lært han så godt å kjenne at det faktisk ikke faller meg inn noe annet enn å tro på han. Så bra da.
Teriyaki Skrevet 26. november 2013 #65 Skrevet 26. november 2013 (endret) Jeg debuterte rett før jeg ble 16. Totalt unødvendig å debutere da, antar nysgjerrigheten tok overhånd Er snart 23 nå da, men tviler på at det har endret seg så mye. Endret 26. november 2013 av Teriyaki
Silfen Skrevet 27. november 2013 #66 Skrevet 27. november 2013 Nei, den er 16,9 for jenter fortsatt. Jeg var 16 år og 1 uke da jeg hadde sex for første gang, og det er ikke så veldig lenge siden akkurat, og jeg følte det var tidlig i forhold til jevnaldrede jenter.Anonymous poster hash: 74f3d...434 Har det vært en ny ung i Norge undersøkelse?
Miss moneypenny Skrevet 27. november 2013 #67 Skrevet 27. november 2013 Jeg var 15, det var rett før 16-årsdagen min. Venninnene mine var 15-16. Dette var da for 15 år siden, så jeg vet dessverre lite om hvordan det er i dag. Nå skal ikke jeg påstå noe, men jeg regner med at sosiale medier og annen kommunikasjonsform som har kommet de siste årene kanskje kan ha bidratt til/vil bidra til tidligere debut. Når jentungen min kommer i den alderen skal jeg sy gps inn i alle klærne hennes, og overvåke henne totalt! Neida. Men det er fryktelig skremmende å tenke på hvordan det utvikler seg.
Silfen Skrevet 27. november 2013 #68 Skrevet 27. november 2013 GPS-en går inn under huden på de, som en konstant tracker, trenger ikke sy i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #69 Skrevet 27. november 2013 Jeg var seksten. Den ene venninna mi var 12, debuterte med en fyr på atten som hun også var sammen med en stund. Helt åpenlyst, uten at noen reagerte. På landet, selvsagt... Anonymous poster hash: 00af4...87a
Miss moneypenny Skrevet 27. november 2013 #70 Skrevet 27. november 2013 GPS-en går inn under huden på de, som en konstant tracker, trenger ikke sy i det hele tatt. Da går vi for det kjenner jeg
sjøhest Skrevet 27. november 2013 #71 Skrevet 27. november 2013 Jeg var seksten. Den ene venninna mi var 12, debuterte med en fyr på atten som hun også var sammen med en stund. Helt åpenlyst, uten at noen reagerte. På landet, selvsagt... Anonymous poster hash: 00af4...87a Overgrep!! Fy søren jeg blir lei meg.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #72 Skrevet 27. november 2013 Min første gang var når jeg var 17. Jeg følte ALLE hadde gjort det og gjorde det vel mest på grunn av det. Avtalte bare med en kompis å gjøre det av den grunn å bare få gjort det. Var ingen fin opplevelse. Anonymous poster hash: f4a76...55d
Amanda C. Skrevet 27. november 2013 #73 Skrevet 27. november 2013 Kjenner ei som hadde sex da hun var 12 og han som hadde sex med henne var 13
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #74 Skrevet 27. november 2013 Jeg var 15 og det var alt for tidlig!Anonymous poster hash: 78ed1...7f9 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #75 Skrevet 27. november 2013 Ææææææææsj. Fjortiser som har sex? Så ekkelt.. Ble kvalm nå., huff.. Synes 16 burde være minstealderen. Ikke bare ifølge loven. Men tror nok at det stemmer at gjennomsnittsalderen ligger på 14.Anonymous poster hash: 9e1f1...98b
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #76 Skrevet 27. november 2013 Broren min er nå 16 år, både jenter og gutter i vennegjengen hans debuterte som 13-14 åringer. Jeg er 22, debuterte når jeg var 16. Det samme gjelder de fleste i vennegjengen min, det var to som debuterte når de var 14. Anonymous poster hash: d77e7...132 1
Druid Skrevet 27. november 2013 #77 Skrevet 27. november 2013 Tror snittalderen fortsatt ligger på et sted mellom 16 og 17, det har den gjort lenge. Noen begynner jo tidlig, men det er ikke noe nytt. Kanskje mer fokus på det nå. Personlig synes jeg under 16 er tidlig. Under 15 er for tidlig. Og jeg som snart er ett halvt hundre år synes det er sent. Det viktige er at det skjer når ungen føler seg klar. Jeg var 15, det var altfor sent, helst skulle det skjedd året før eller litt før det. Mens det fortsat var lek og gøy, og ikke så alvorlig.
Silfen Skrevet 27. november 2013 #78 Skrevet 27. november 2013 Du er selvsagt mann. Tror dere peller på snoppen generelt tidligere enn jenter peller på klitten. Og er sexfikserte fra en yngre alder.
Druid Skrevet 27. november 2013 #79 Skrevet 27. november 2013 Du er selvsagt mann. Tror dere peller på snoppen generelt tidligere enn jenter peller på klitten. Og er sexfikserte fra en yngre alder. Jepp, jeg er mann, og det kan sikkert stemme at gutter begynner med å pelle på godsakene tidligere enn jenter. Men jeg synes det er feil og trist og med det begynne å kalle det sexfiksert. Det å bli kjent med kroppen sin og lære å kjenne hvordan man selv og sammen med andre kan skape nytelse, burde ansees som en positiv utvikling, og oppfordres til både for gutter og jenter.
Silfen Skrevet 28. november 2013 #80 Skrevet 28. november 2013 Jepp, jeg er mann, og det kan sikkert stemme at gutter begynner med å pelle på godsakene tidligere enn jenter. Men jeg synes det er feil og trist og med det begynne å kalle det sexfiksert. Det å bli kjent med kroppen sin og lære å kjenne hvordan man selv og sammen med andre kan skape nytelse, burde ansees som en positiv utvikling, og oppfordres til både for gutter og jenter. Så en veldig stor del, av veldig mange unge gutters liv, omhandler ikke sex og seksuelle drømmer? Det er da ingenting med ordet fiksert som er negativt i utgangspunktet. Men at unge gutter i stor grad ER fikserte, det tror jeg på. Uten at jeg sier noe som helst om at det er noe galt i det, i seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå