AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #21 Skrevet 26. november 2013 Er 18, og var 18 da jeg debuterte. Jeg var den siste av alle venninne, men glad for at jeg ventet såppas lenge.. De andre mistet den vel når de var rundt 15-16-17. Tror ikke akuratt det er så mange som er jomfru i klassen min nå, går sisteåret VGS, kanskje noen av guttene. Anonymous poster hash: 7b3ef...b0b
drue Skrevet 26. november 2013 #22 Skrevet 26. november 2013 Hvor gammel var de som jentene på 12 til 15 debuterte med? Vet du det? 12 var skremmende tidlig. Anonymous poster hash: e8917...c63 Hun som debuterte som 12-åring hadde sex med en på 15 år.
Amarinda Skrevet 26. november 2013 #23 Skrevet 26. november 2013 I min vennekrets var det ingen som debuterte før vi var 17. Men det var noen som visstnok debuterte mellom 13-14 års alder, og de ble det visket og tisket mye om. Sex var ikke noe samtaleemne, noe jeg opplever at er mye mer vanlig blant yngre jenter i dag.
Gjest Riskjeks Skrevet 26. november 2013 #24 Skrevet 26. november 2013 Jeg er 16, fortsatt jomfru, men føler meg gammel i forhold til de andre i klassen. Mamma er sjokkert.. Flaut. Føler nesten litt press. Jeg har ikke noe stress, skjønner ikke. Anonymous poster hash: 6c355...2bd OK, er moren din sjokkert over at du er jomfru, eller over at de fleste i klassen din ikke er? Håper det siste... Hvis ikke er jeg sjokkert over henne Husker da jeg gikk på ungdomsskolen (ca 15 år siden), da var det kun et par jenter som hadde hatt sex så vidt jeg vet. Dette var jenter med dårlig rykte, typisk fra vanskeligstilte hjem osv. Så dette var ikke noe tema blant de fleste. Men med en gang jeg begynte på vgs, hadde plutselig "alle" hatt sex. Tror/vet i ettertid at mange skrøt på seg å ha debutert tidligere enn de egentlig hadde for å tøffe seg/ikke skille seg ut. Ikke la deg presse til å gjøre noe du ikke vil! Det er helt normalt å ikke føle seg klar for/ikke ha lyst på sex når man bare er 16 år.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #25 Skrevet 26. november 2013 Flere av mine venninner debuterte allerede som 14 åringer og flere har debutert i år, altså 15 år gamle. Hilsen 15 år gammel jente Anonymous poster hash: 724c7...66b
Gjest s@nd Skrevet 26. november 2013 #26 Skrevet 26. november 2013 Jeg var 16 år da jeg først hadde sex. Ingen press, ikke et ons. Men med min kjæreste som jeg var vilt forelska i. Øyeblikket var perfekt! Det er jeg glad for. 1
Silfen Skrevet 26. november 2013 #27 Skrevet 26. november 2013 Jepp, det er mulig. Mener å huske det var 17 og 18 før. Uansett ikke veldig stor forskjell. Det vil jo alltid være noen som begynner tidlig som trekker ned, samt folk som ikke debuterer seksuelt før langt oppe i voksen alder som trekker snittet opp. Kan godt stemme det med oralsex, men har du en kilde på det? Jeg synes også det er rart å ha kun oralsex over lengre tid uten å gå videre til samleie..? For min del hadde jeg samleie først, tok lang tid før jeg "turde" å få eller gi oralsex. Nei, det er bare hva jeg syns å huske fra jeg "studerte" ung i Norge undersøkelsen på studiet mitt. Dersom jeg husker korrekt gikk debuten på samleie ned med et halvt år for gutter og et år for jenter på de ti årene, men så var det et eller annet med at oralsex er mer brukt, spesielt for jenter til gutter. At det rett og slett er et slags "ikke press meg til sex-svar", de gir en blowjob fremfor å gå lengre og det får guttene til å ikke mase. Men nå er det noen år siden jeg leste dette, så jeg tar forbehold om at jeg ikke husker korrekt.
Gjest Riskjeks Skrevet 26. november 2013 #28 Skrevet 26. november 2013 Nei, det er bare hva jeg syns å huske fra jeg "studerte" ung i Norge undersøkelsen på studiet mitt. Dersom jeg husker korrekt gikk debuten på samleie ned med et halvt år for gutter og et år for jenter på de ti årene, men så var det et eller annet med at oralsex er mer brukt, spesielt for jenter til gutter. At det rett og slett er et slags "ikke press meg til sex-svar", de gir en blowjob fremfor å gå lengre og det får guttene til å ikke mase. Men nå er det noen år siden jeg leste dette, så jeg tar forbehold om at jeg ikke husker korrekt. Ja, det kan jeg godt tenke meg.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2013 #29 Skrevet 26. november 2013 Nei, det er bare hva jeg syns å huske fra jeg "studerte" ung i Norge undersøkelsen på studiet mitt. Dersom jeg husker korrekt gikk debuten på samleie ned med et halvt år for gutter og et år for jenter på de ti årene, men så var det et eller annet med at oralsex er mer brukt, spesielt for jenter til gutter. At det rett og slett er et slags "ikke press meg til sex-svar", de gir en blowjob fremfor å gå lengre og det får guttene til å ikke mase. Men nå er det noen år siden jeg leste dette, så jeg tar forbehold om at jeg ikke husker korrekt. Stemmer med det inntrykket jeg har av det som foregår også.
Lea2 Skrevet 26. november 2013 #30 Skrevet 26. november 2013 12-13 år? Jøje meg... vi fikk fortsatt guttelus og lekte med dukker i den alderen. Da jeg var ung var det (nesten) ingen som debuterte før de var 16. De aller fleste var rundt 18 år. Jeg var fjortis på slutten av 80-tallet. 1
Silfen Skrevet 26. november 2013 #31 Skrevet 26. november 2013 12-13 år? Jøje meg... vi fikk fortsatt guttelus og lekte med dukker i den alderen. Da jeg var ung var det (nesten) ingen som debuterte før de var 16. De aller fleste var rundt 18 år. Jeg var fjortis på slutten av 80-tallet. Det er alltid folk i hver ende av skalaen. Når noen ikke debuterer før de er 21, så er det jo tilsvarende noen som debuterer når de er 13. Det er fremdeles ikke normen. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #32 Skrevet 26. november 2013 Jeg er født i desember, og fyller snart 18 år. Jeg mistet jomfrudommen min som 15 åring, året jeg fylte 16. Har forøvrig vært sammen med han som tok jomfrudommen min i snart 3 år I jentegjengen min har ca. 75% hatt sex, og jeg tror de som ikke har hatt sex føler på presset. Anonymous poster hash: 2ac54...5b0 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 26. november 2013 #33 Skrevet 26. november 2013 belive it or not; eg var 22 første gong...
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2013 #34 Skrevet 26. november 2013 Jeg er født i desember, og fyller snart 18 år. Jeg mistet jomfrudommen min som 15 åring, året jeg fylte 16. Har forøvrig vært sammen med han som tok jomfrudommen min i snart 3 år I jentegjengen min har ca. 75% hatt sex, og jeg tror de som ikke har hatt sex føler på presset. Anonymous poster hash: 2ac54...5b0 Jeg steiler mentalt når jeg leser sånt. 1
Lea2 Skrevet 26. november 2013 #35 Skrevet 26. november 2013 Det er alltid folk i hver ende av skalaen. Når noen ikke debuterer før de er 21, så er det jo tilsvarende noen som debuterer når de er 13. Det er fremdeles ikke normen. Får da inderlig ikke håpe det er normen, men 12 år er likevel altfor ungt. Jeg er rimelig sikker på at ingen av mine jevnaldrene var yngre enn 15. Det var ført i 14 års alderen det var vanlig å få seg kjæreste som man småsusset litt på i friminuttene..
Silfen Skrevet 26. november 2013 #36 Skrevet 26. november 2013 Får da inderlig ikke håpe det er normen, men 12 år er likevel altfor ungt. Jeg er rimelig sikker på at ingen av mine jevnaldrene var yngre enn 15. Det var ført i 14 års alderen det var vanlig å få seg kjæreste som man småsusset litt på i friminuttene.. Husker en fikk baby som 13-åring da jeg gikk på ungdomsskolen. Er vel ikke normen det heller.
Lea2 Skrevet 26. november 2013 #37 Skrevet 26. november 2013 Vi hadde et par stykker som fikk barn som 16-åringer (det året vi begynte å videregående). Men det var absolutt ikke noen norm heller heldigvis
heiduderborte Skrevet 26. november 2013 #38 Skrevet 26. november 2013 Ikke stress over det. Det er ikke vits å ligge med noen bare for å ligge med noen. Vent til DU føler det er rett. Det er jo helt uhørt å skulle "presse" en 16-åring til sex. Er moren din sjokkert over at du fortsatt er jomfru eller at mange av de andre klassen ikke er? Hun sier: Når jeg var ung var jeg med gutter hele tiden, sjokkerer meg at du ikke er det. Åherregud.. Prøver hun å skryte av at hun var "Horete?"
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #39 Skrevet 26. november 2013 Jeg er 19 år, og fortsatt jomfru. I min venninnegjeng debuterte alle (utenom meg og en annen) på vgs, altså i alderen 17-19. Tror det er ganske vanlig å debutere i den alderen. Anonymous poster hash: 0faa6...ace
Gjest Riskjeks Skrevet 26. november 2013 #40 Skrevet 26. november 2013 belive it or not; eg var 22 første gong... Jeg var nesten 21 Angrer absolutt ikke på at jeg ventet. Følte meg ikke klar for å ha sex før jeg var 19-20 år. Jeg steiler mentalt når jeg leser sånt. Huff, ja. Enig med deg. Hun sier: Når jeg var ung var jeg med gutter hele tiden, sjokkerer meg at du ikke er det. Åherregud.. Prøver hun å skryte av at hun var "Horete?" Huff, høres ille ut hvis du føler deg presset av moren din til å ha sex Hun burde jo være glad du ikke legger deg med den første og beste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå