Gå til innhold

Når debuterer unger for tida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg vet at det varierer uendelig mye, men hva er vanlig? Hva regnes som tidlig?

Husker da jeg var russ så visket og tisket vi om en jente i paralellklassen som hadde "gjort det"! Vi var 18-19!! Skjønner at jeg er eldgammel, ja!

Men altså: når begynner de som er tidlig ute?

Anonymous poster hash: 1267a...579

Videoannonse
Annonse
Gjest Riskjeks
Skrevet (endret)

Tror snittalderen fortsatt ligger på et sted mellom 16 og 17, det har den gjort lenge. Noen begynner jo tidlig, men det er ikke noe nytt. Kanskje mer fokus på det nå.

Personlig synes jeg under 16 er tidlig. Under 15 er for tidlig.

Endret av Riskjeks
  • Liker 4
Gjest Blomst83
Skrevet

Ja jeg vet at det varierer uendelig mye, men hva er vanlig? Hva regnes som tidlig?

Husker da jeg var russ så visket og tisket vi om en jente i paralellklassen som hadde "gjort det"! Vi var 18-19!! Skjønner at jeg er eldgammel, ja!

Men altså: når begynner de som er tidlig ute?

Anonymous poster hash: 1267a...579

Hvor gammel er du da ts?Når jeg var yngre var vel gjennomsnittet rundt 15/16.

Skrevet

Jeg er 16, fortsatt jomfru, men føler meg gammel i forhold til de andre i klassen. Mamma er sjokkert.. Flaut. Føler nesten litt press. Jeg har ikke noe stress, skjønner ikke.

Anonymous poster hash: 6c355...2bd
Skrevet

Snittet for jenter er 17, 18 for gutter.

Anonymous poster hash: 65737...39a
Skrevet

Jeg er 16, fortsatt jomfru, men føler meg gammel i forhold til de andre i klassen. Mamma er sjokkert.. Flaut. Føler nesten litt press. Jeg har ikke noe stress, skjønner ikke.

Synes du skal gjøre som du vil, i ditt tempo.

• Liker 9
Skrevet

Jeg er 23 år gammel nå, men det var svært mange som debuterte i en veldig ung alder da jeg var yngre. Ei venninne av meg var 12 år, hun ble 13 det året. Kjente flere som debuterte rundt 13-15 år. Jeg var selv 16 år, og er glad jeg ventet såpass "lenge", og at jeg ikke debuterte i en like tidlig alder som de andre jentene. Man er jo bare et barn!

Skrevet

Ikke stress over det. Det er ikke vits å ligge med noen bare for å ligge med noen. Vent til DU føler det er rett. Det er jo helt uhørt å skulle "presse" en 16-åring til sex.

Er moren din sjokkert over at du fortsatt er jomfru eller at mange av de andre klassen ikke er?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Håper ikke at unger debuterer :/ Unge, derimot.

Endret av Perle
  • Liker 2
Skrevet

Debuterte da jeg var 17. Sistemann i jentegjengen. Enkelte av mine venninner hadde debutert da de var 14. Er 21 nå, og er glad for at jeg ventet såpass "lenge" :)

Anonymous poster hash: ed936...fdd
  • Liker 1
Skrevet

Håper lenge, over 17 helst. Vent til dere er gifte og mennene faktisk elsker DERE og ikke bare vaginanen deres. DET er det stoooor forskjell på!!!!!

Anonymous poster hash: d6635...19a
  • Liker 1
Skrevet

Tror snittalderen fortsatt ligger på et sted mellom 16 og 17, det har den gjort lenge. Noen begynner jo tidlig, men det er ikke noe nytt. Kanskje mer fokus på det nå.

Personlig synes jeg under 16 er tidlig. Under 15 er for tidlig.

Jeg mener å huske at den gikk ned med et halvt år eller et år fra 92-undersøkelsen til 2002-undersøkelsen, så det er vel å anta at den kanskje ligger på rundt 16 for jenter og 17 for gutter nå til dags. Oralsex, derimot, er yngre.

Skrevet (endret)

Håper lenge, over 17 helst. Vent til dere er gifte og mennene faktisk elsker DERE og ikke bare vaginanen deres. DET er det stoooor forskjell på!!!!!

Anonymous poster hash: d6635...19a

Man bør hatt sex med en mann en skal gifter seg med før bryllupsnatten.

Endret av Gjest
  • Liker 6
Skrevet

Jeg var 17, og glad for det. Har venninner som debuterte som 12 og 13 åringer, men tror gjennomsnittet i mitt klassetrinn var 16-17.

Jeg er 22 år nå, og snittet i dag har jeg lite peiling på.

Anonymous poster hash: 49a03...1ab
Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg mener å huske at den gikk ned med et halvt år eller et år fra 92-undersøkelsen til 2002-undersøkelsen, så det er vel å anta at den kanskje ligger på rundt 16 for jenter og 17 for gutter nå til dags. Oralsex, derimot, er yngre.

Jepp, det er mulig. Mener å huske det var 17 og 18 før. Uansett ikke veldig stor forskjell. Det vil jo alltid være noen som begynner tidlig som trekker ned, samt folk som ikke debuterer seksuelt før langt oppe i voksen alder som trekker snittet opp.

Kan godt stemme det med oralsex, men har du en kilde på det? Jeg synes også det er rart å ha kun oralsex over lengre tid uten å gå videre til samleie..? For min del hadde jeg samleie først, tok lang tid før jeg "turde" å få eller gi oralsex.

Skrevet

Jeg er 23 år gammel nå, men det var svært mange som debuterte i en veldig ung alder da jeg var yngre. Ei venninne av meg var 12 år, hun ble 13 det året. Kjente flere som debuterte rundt 13-15 år. Jeg var selv 16 år, og er glad jeg ventet såpass "lenge", og at jeg ikke debuterte i en like tidlig alder som de andre jentene. Man er jo bare et barn!

Hvor gammel var de som jentene på 12 til 15 debuterte med? Vet du det?

12 var skremmende tidlig.

Anonymous poster hash: e8917...c63

• Liker 1
Skrevet

Man bør hatt sex med en mann en skal gifter seg med før bryllupsnatten.

Enig. Man må jo prøvekjøre bilen før man kjøper den!

Anonymous poster hash: 691dd...2e7

Skrevet

Jeg er 16 år og det er vel vanlig sånn fra 14-18 år ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...