Lovisa Skrevet 21. desember 2013 #561 Skrevet 21. desember 2013 Det meste i sånn TineK-stil. Det er så pent og fint og flott og riktig, at det bare blir dørgende kjedelig. Vet ikke om noen som har det sånn i virkeligheten, men endel interiørbloggere ser ut til å nærmest bo i et TineK-utsalg.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #562 Skrevet 22. desember 2013 Green gate servise, ja! Grøss og gru! Jeg har kun Green Gate servise i leiligheten min, så da hadde du "grøsset" deg på kaffebesøk hos meg Samler på det og har faktisk det meste av merket; blomstrete i to varianter, prikkete i lyseblått, lyserosa, rødt og beige. Det er jo så fint og søtt. Blir litt lei av det eneste, så må skaffe meg noe mer nøytralt når jeg etablerer meg Anonymous poster hash: c5076...28c 2
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 22. desember 2013 #563 Skrevet 22. desember 2013 Styggeste jeg ser. Gammeldags og trist.
Lea2 Skrevet 22. desember 2013 #564 Skrevet 22. desember 2013 Styggeste jeg ser. Gammeldags og trist. Likte faktisk bordet, men ville ha blandet det med noe som var moderne og masse farger!
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #565 Skrevet 22. desember 2013 Vi har store bokstaver, formet som ordet "PIKK". En protest mot alt av Love og Home og gud vet hva. Bokstavene våre har vi for øvrig spraymalt grønne.Anonymous poster hash: 17490...62b Haha nå ga du meg en god ide! Blir sikkert salg på disse dritt-bokstavene nå i romjula. Jeg tenkte ha FITTE eller FAEN i bokhylla Er så tacky med at alle har HOME, LOVE og alt det der. Nordmenn er jo en saueflokk.. bææææh... Anonymous poster hash: 0b8e5...c77 1
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 22. desember 2013 #566 Skrevet 22. desember 2013 (endret) Likte faktisk bordet, men ville ha blandet det med noe som var moderne og masse farger! Ok Merkelig det der.. jeg har aldri skjønt folk som VIL ha møbler som ser 150 år gamle ut med avrisset gammel maling. Det ser jo ut som noen har skrapet bort hvitmalingen og glemt å male den på ny Jeg kan godt like gammelt design, men de må være i stand og ikke ripet i. F.eks Endret 22. desember 2013 av Lady.In.Heels 3
Malum Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #567 Skrevet 22. desember 2013 Haha nå ga du meg en god ide! Blir sikkert salg på disse dritt-bokstavene nå i romjula. Jeg tenkte ha FITTE eller FAEN i bokhylla Er så tacky med at alle har HOME, LOVE og alt det der. Nordmenn er jo en saueflokk.. bææææh... Anonymous poster hash: 0b8e5...c77 Isteden for HOME og LOVE, hva med HOMOLOVE?? 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #568 Skrevet 22. desember 2013 Ser veldig mange har anskaffet seg gigantiske julestjerner til å ha i vinduet. Slike som dekker hele vinduet omtrent. Synes det ser bare stygt og malplassert ut. Anonymous poster hash: 43f5d...9b5 4
Lea2 Skrevet 22. desember 2013 #569 Skrevet 22. desember 2013 Ok Merkelig det der.. jeg har aldri skjønt folk som VIL ha møbler som ser 150 år gamle ut med avrisset gammel maling. Det ser jo ut som noen har skrapet bort hvitmalingen og glemt å male den på ny Jeg kan godt like gammelt design, men de må være i stand og ikke ripet i. F.eks Hvis det er ekte gammelt og slitt, så er det ok. Om det er liksomgammelt er det ikke ok. Kan ha noe med at jeg er oppvokst med bestemors gamle bondemøbler som senere ble arvegods og har stått rundt omkring. Men for mye av det gode er ikke bra. Kontraster er gøy! 1
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 23. desember 2013 #570 Skrevet 23. desember 2013 Hvis det er ekte gammelt og slitt, så er det ok. Om det er liksomgammelt er det ikke ok. Kan ha noe med at jeg er oppvokst med bestemors gamle bondemøbler som senere ble arvegods og har stått rundt omkring. Men for mye av det gode er ikke bra. Kontraster er gøy! Det er sant Gammelt kan være veldig koselig og fint.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #571 Skrevet 23. desember 2013 Home og Love selger de da enda og mange har de. Er ikke så stygt det? Anonymous poster hash: 4c747...1d0 1
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 23. desember 2013 #572 Skrevet 23. desember 2013 Home og Love selger de da enda og mange har de. Er ikke så stygt det? Anonymous poster hash: 4c747...1d0 Det er bare så kleint på en måte. Må man liksom uttrykte at det er ''love'' i ett hjem? Og ''Home'' vet vi jo at det er! (I tillegg så har alle det.. )
Gjest Ingaborga Skrevet 24. desember 2013 #573 Skrevet 24. desember 2013 På skoleveien min går jeg gjennom et borettslag der en fire-fem stykker har steinbokstaver som sier "home" i vinduene sine, og så er det ett hus det brukte å stå "home" i, men noen tok bort m-enn, så nå står det "hoe"
Gjest Gaea Skrevet 24. desember 2013 #574 Skrevet 24. desember 2013 Ok Merkelig det der.. jeg har aldri skjønt folk som VIL ha møbler som ser 150 år gamle ut med avrisset gammel maling. Det ser jo ut som noen har skrapet bort hvitmalingen og glemt å male den på ny Jeg kan godt like gammelt design, men de må være i stand og ikke ripet i. F.eks Ah, drømmehjem. Blir gal av at alt skal være så hvitt for tiden jeg. Eller nye ting som later som om de var eldre, slitte ting (klønete forklart...) som var moderne for en stund siden (muligens fortsatt?).
hjertesukka Skrevet 24. desember 2013 #575 Skrevet 24. desember 2013 Jeg er over gjennomsnittet glad i lilla, men hallo i luken, dette tok kaka! Det er litt sykt, syns jeg. Minner meg om en psykiatrisk pasient som skulle ha alt i grønt.
Ellevill Skrevet 25. desember 2013 #576 Skrevet 25. desember 2013 Haha nå ga du meg en god ide! Blir sikkert salg på disse dritt-bokstavene nå i romjula. Jeg tenkte ha FITTE eller FAEN i bokhylla Er så tacky med at alle har HOME, LOVE og alt det der. Nordmenn er jo en saueflokk.. bææææh...Anonymous poster hash: 0b8e5...c77 Jeg har ikke slike bokstaver, bare så det er sagt. Men jeg synes din plan iaf høres tacky ut. Og utrolig harry. Og det er mange i denne tråden som foreslår noe lignende. Du nok en del av saueflokken du også. ;-) 9
Gjest Mary Quant Skrevet 25. desember 2013 #577 Skrevet 25. desember 2013 Ok Merkelig det der.. jeg har aldri skjønt folk som VIL ha møbler som ser 150 år gamle ut med avrisset gammel maling. Det ser jo ut som noen har skrapet bort hvitmalingen og glemt å male den på ny Jeg kan godt like gammelt design, men de må være i stand og ikke ripet i. F.eks Joda, det kunne nok fungert i et digert slott - men det ville sett totalt malplassert ut i en av dagens moderne boliger. En eldre bolig av normal størrelse ville sett mørk og trist ut med en sånn overdådig innredning. Jeg vil ha omgivelsene mine lyse og mest mulig åpne. Bor i en stor, ny og moderne leilighet og det bærer også interiøret mitt preg av. Mye hvitt og lys grått samt litt svart er hovedfargene ... masse vinduer som gir naturlig lys inn er viktig i vårt hjem. Ser at TineK-home kritiseres, jeg som er tilhenger av det moderne og lyse interiøret elsker TineK. TineK er for meg en nydelig blanding av skandinavisk og fransk interiør og det har en gjennomført god kvalitet. 1
Malum Skrevet 25. desember 2013 Forfatter #578 Skrevet 25. desember 2013 Jeg har ikke slike bokstaver, bare så det er sagt. Men jeg synes din plan iaf høres tacky ut. Og utrolig harry. Og det er mange i denne tråden som foreslår noe lignende. Du nok en del av saueflokken du også. ;-) Jeg kan tenke meg nokså mange besøkende, for ikke å snakke om beboere her, som ville satt både det ene og det andre i vrangstrupen om jeg hadde plassert slike ord i vinduskarmen. Man trenger jo ikke akkurat protestere så hardt at det bare blir vulgært. Alt for å sjokkere, liksom. I min vinduskarm står det dust, og da kan man jo tolke det som man vil, på engelsk eller norsk. 1
Cata Skrevet 25. desember 2013 #579 Skrevet 25. desember 2013 Ser veldig mange har anskaffet seg gigantiske julestjerner til å ha i vinduet. Slike som dekker hele vinduet omtrent. Synes det ser bare stygt og malplassert ut. Anonymous poster hash: 43f5d...9b5 De der har jeg faktisk lurt litt på. Hva er vitsen? De irriterer meg på ingen måte så mye at jeg vil ha dem på min personlige hatliste, men jeg synes det ser fryktelig upraktisk ut med en stjerne som dekker hele vinduet, så jeg begriper ikke at folk vil ha dem der av den grunn. Skal man ikke kunne se litt ut gjennom vinduet også?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #580 Skrevet 25. desember 2013 Jeg har lyst til å kjøpe bokstaver og skrive "FAEN". Jeg synes i utgangspunktet at bokstaver kan være kult, men når alle skrive "Love" og "Home" blir det bare vanvittig teit. Home - hvem vet vel ikke at de er hjemme? Bruk heller noen norske, kule ord, om man først skal ha bokstaver! Anonymous poster hash: f0c53...65d Norske, kule ord, sier du? SMALAHOVE over peisen? RUMPETASKE ved spisebordet?? Anonymous poster hash: 8d0f1...c0c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå