Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde faktisk små lapper rundt om i hele huset med gloser på da jeg lærte meg språk. Husker enda ordene for ovn, dør og speil, så det kan jo bli en nyttig interiørtrend :)

Anonymous poster hash: 1a7d7...967

Det har jeg også hatt. Og gloser på veggen ovenfor toalettet, slik at jeg MÅ øve hver gang jeg er på do!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teakmøbler! Can't help it! Jeg kjenner ganske mange som bare elsker den retrostilen med sofabord, kommoder og små anretningsbord i teak. Jeg synes rett og slett de er dead ugly, og kan ikke begripe at folk blir til raving maniacs på loppis der de slåss om teakskrapet.. Puh, godt å si det- bra noen spurte hehe :)

Skrevet

Teakmøbler! Can't help it! Jeg kjenner ganske mange som bare elsker den retrostilen med sofabord, kommoder og små anretningsbord i teak. Jeg synes rett og slett de er dead ugly, og kan ikke begripe at folk blir til raving maniacs på loppis der de slåss om teakskrapet.. Puh, godt å si det- bra noen spurte hehe :)

:5:

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker teak! :hjerter:

Det er en annen tråd for interiørdetaljer man elsker! :opplyser: Hehe :fnise:

(men bare for min egen nysgjerrighets skyld; nøyaktig hva er det du elsker ved teakmøbler? Mønsteret? Fargen? Den litt runde, naive formen disse møblene har? De mørkebrune, innfelte håndtakene? (For jeg misliker absolutt alt)) ;)

Skrevet

Hva er tenk?

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

• Liker 1
Skrevet

Teak, skulle det stå. Gikk litt fort i svingen her!:D

• Liker 1
Skrevet

(men bare for min egen nysgjerrighets skyld; nøyaktig hva er det du elsker ved teakmøbler? Mønsteret? Fargen? Den litt runde, naive formen disse møblene har? De mørkebrune, innfelte håndtakene? (For jeg misliker absolutt alt)) ;)

Jeg liker også teak-møbler. Der er nok formen som gjør der altså. De står der liksom i all sin enkelhet.

Men jeg har altså ingen selv (mitt hjem er stort sett ikea..), fordi:

1. Jeg gidder ikke gå på loppis (Dvs, jeg er så dårlig på å "spotte" ting når jeg først er der), eller sloss om møbler

2. Jeg er ikke så glad i fargen. Skulle gjerne malt, men jeg er så dårlig på det, og er usikker på om disse møblene bør males, eller om det bare er å ødelegge dem.

Så keg klarer meg godt med Hemnesbordet og -kommodene mine jeg! :)

Anonymous poster hash: 22183...e4d

• Liker 1
Skrevet

Å, her var det mange barndomsminner! Spesielt seksjon og kroskap. Noe jeg aldri kommer til å like. Det eneste jeg kan tenke meg er å male noen møbler i spreke farger og ha det på barnerom for eksempel.

Skrevet

Alt du nevner! Jeg har en seksjon jeg elsker, den er så fin i sin enkle naivitet :hjerter:

Skrevet

Mamma Mia, noe så stygt!!!

• Liker 3
Gjest Riskjeks
Skrevet

Teakmøbler er kjempefint.... Å male dem må man i alle fall ikke finne på :overrasket: Da får man la vær å skaffe seg slike, hvis man vil ødelegge dem.

• Liker 7
Skrevet

Villapaprika trenger farger. Ser ut som svart-hvitt bilder. Lite koselig uten litt farger.

Anonymous poster hash: 4c747...1d0

Trudde det var svart-kvite/redigerte bileter eg :fnise:

Skrevet

Teakmøbler er kjempefint.... Å male dem må man i alle fall ikke finne på :overrasket: Da får man la vær å skaffe seg slike, hvis man vil ødelegge dem.

Så fryktelig greit at vi alle kan bestemme hver for oss hva vi har lyst og ikke lyst å gjøre med teakmøbler :-)

Anonymous poster hash: 826b1...167

• Liker 2
Gjest Riskjeks
Skrevet

Så fryktelig greit at vi alle kan bestemme hver for oss hva vi har lyst og ikke lyst å gjøre med teakmøbler :-)

Anonymous poster hash: 826b1...167

Så fryktelig greit at vi alle kan mene hva vi vil om det...

Jeg er ikke spesielt opptatt av interiør, og har heller ikke særlig peiling på det, men det å kline over gamle, verdifulle møbler med hvitmaling er virkelig noe det har gått inflasjon i.

• Liker 13
Skrevet

Så fryktelig greit at vi alle kan mene hva vi vil om det...

Jeg er ikke spesielt opptatt av interiør, og har heller ikke særlig peiling på det, men det å kline over gamle, verdifulle møbler med hvitmaling er virkelig noe det har gått inflasjon i.

Det er ikke alle gamle møbler som er verdifulle da. Nå har ikke jeg malt om noen møbler og jeg har ingen planer om det heller, men det er da bedre at folk maler og gjør endringer på møbler slik at de blir som man ønsker, istedetfor at det går på fyllingen.

Anonymous poster hash: 29305...2ba

• Liker 3
Gjest Riskjeks
Skrevet

Det er ikke alle gamle møbler som er verdifulle da. Nå har ikke jeg malt om noen møbler og jeg har ingen planer om det heller, men det er da bedre at folk maler og gjør endringer på møbler slik at de blir som man ønsker, istedetfor at det går på fyllingen.

Anonymous poster hash: 29305...2ba

Teakmøbler er vel verd litt?

Hvorfor kan man ikke bruke dem som de er? :klo: Litt mer personlighet da, enn hvis alt i huset er hvitmalt i samme stil. Men men...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...