AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #401 Skrevet 8. desember 2013 Hvorfor? Jeg synes det er utrolig stygt, og typisk noe alle "interiørinteresserte" unge damer har. Står jo så godt til veggordene, lysekronene og stjernene deres. Anonymous poster hash: 6998e...3c5 2
Gjest Seajewel Skrevet 8. desember 2013 #402 Skrevet 8. desember 2013 Sikkert fordi det er masseprodusert, ikke originalt og uten sjel og personlig preg. Jeg personlig liker det Anonymous poster hash: 29305...2ba Men en Kitchen-aid, trenger en kjøkkenmaskin å ha personlig preg, er det ikke nok at den er veldig nyttig og funksjonell - og stilig? Hvitt kjøkken, ja, fint det. Ikke alle som har budsjett til marmorstein-benkeplater... Måten å gjøre det mer personlig på, er vel mer ting rundt, enn selve innredningen tenker nå jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #403 Skrevet 8. desember 2013 Men en Kitchen-aid, trenger en kjøkkenmaskin å ha personlig preg, er det ikke nok at den er veldig nyttig og funksjonell - og stilig? Hvitt kjøkken, ja, fint det. Ikke alle som har budsjett til marmorstein-benkeplater... Måten å gjøre det mer personlig på, er vel mer ting rundt, enn selve innredningen tenker nå jeg. Jo, men "alle" har det, så man er bare en sau som følger resten av flokken osv. Jeg har ikke noe imot det altså. Anonymous poster hash: 29305...2ba 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #404 Skrevet 8. desember 2013 Jo, men "alle" har det, så man er bare en sau som følger resten av flokken osv. Jeg har ikke noe imot det altså. Anonymous poster hash: 29305...2ba Hva ville du hatt istedenfor den maskina da? Anonymous poster hash: c5799...430 3
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2013 #405 Skrevet 8. desember 2013 Jeg synes det er utrolig stygt, og typisk noe alle "interiørinteresserte" unge damer har. Står jo så godt til veggordene, lysekronene og stjernene deres. Anonymous poster hash: 6998e...3c5 Er til dels enig, skal man først pusse opp på kjøkkenet og sette inne ny innredning så velger man noe annet enn ikeakjøkkenet.
Lea2 Skrevet 8. desember 2013 #406 Skrevet 8. desember 2013 Jeg ønsker meg en kitchen aid maskin.. fordi den er er enkel og praktisk (ikke 1000 deler som må tas fra hverandre og lagres i skap og skuffer) og i tillegg ser den pen ut og kan stå fremme. Ser ikke på det som en interiør-ting egentlig, men en praktisk maskin som kan brukes. At den ser pen ut er bare en bonus. 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #407 Skrevet 8. desember 2013 Hva ville du hatt istedenfor den maskina da? Anonymous poster hash: c5799...430 Jeg skulle gjerne hatt en KitchenAid. Les det jeg skriver. Anonymous poster hash: 29305...2ba 2
Lea2 Skrevet 8. desember 2013 #408 Skrevet 8. desember 2013 Er til dels enig, skal man først pusse opp på kjøkkenet og sette inne ny innredning så velger man noe annet enn ikeakjøkkenet. Men det skal mye til å slå IKEA på pris, kvalitet og utvalg. Det går fint an å sette sitt eget preg på et IKEA-kjøkken. De fleste andre kjøkken ser akkurat like ut når det gjelder frontene synes jeg. Men det går jo an å være litt kreative med tilbehøret.. som benkeplater, knotter/håndtak og sånt. Jeg ser det dessuten som en stor fordel at man kan bytte frontene etter noen år uten å bygge om hele kjøkkenet. 8
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #409 Skrevet 8. desember 2013 Er til dels enig, skal man først pusse opp på kjøkkenet og sette inne ny innredning så velger man noe annet enn ikeakjøkkenet. Vi skal ha Ikeakjøkken når vi pusser opp. Bor i leilighet og skal ikke bo her for resten av livet. Bruker ikke 200.000 på et kjøkken da. Anonymous poster hash: 29305...2ba 2
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2013 #410 Skrevet 8. desember 2013 Men det skal mye til å slå IKEA på pris, kvalitet og utvalg. Det går fint an å sette sitt eget preg på et IKEA-kjøkken. De fleste andre kjøkken ser akkurat like ut når det gjelder frontene synes jeg. Men det går jo an å være litt kreative med tilbehøret.. som benkeplater, knotter/håndtak og sånt. Jeg ser det dessuten som en stor fordel at man kan bytte frontene etter noen år uten å bygge om hele kjøkkenet. Kommer an på folks budsjett naturligvis, men uansett hvor interessert og "flink" en dame mener hun er med interiør, så vil det lønne seg å sette en professjonell interiørarkitekt på saken. De er hvertfall din venn hvis det er lite plass. Og slik jeg ser det, så bør det være fokus på matlaging først og kos etterpå i et kjøkken.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #411 Skrevet 8. desember 2013 Jeg skulle gjerne hatt en KitchenAid. Les det jeg skriver. Anonymous poster hash: 29305...2ba ok, var bare litt forvirrende det du skrev Anonymous poster hash: c5799...430 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #412 Skrevet 8. desember 2013 Er til dels enig, skal man først pusse opp på kjøkkenet og sette inne ny innredning så velger man noe annet enn ikeakjøkkenet. At det er fra Ikea gjør vel ikke så mye (selvom vedkommende skiftet ut et kvalitetskjøkken i heltre fordi det ikke var "pent" nok, noe jeg definitivt ikke ville gjort), alle har ikke råd til et kjøkken fra Sigdal. Men akkurat disse frontene i hvitt (egentlig uavhengig om det er fra Ikea eller ei) og hele "den stilen" byr meg bare imot. Anonymous poster hash: 6998e...3c5 2
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2013 #413 Skrevet 8. desember 2013 At det er fra Ikea gjør vel ikke så mye (selvom vedkommende skiftet ut et kvalitetskjøkken i heltre fordi det ikke var "pent" nok, noe jeg definitivt ikke ville gjort), alle har ikke råd til et kjøkken fra Sigdal. Men akkurat disse frontene i hvitt (egentlig uavhengig om det er fra Ikea eller ei) og hele "den stilen" byr meg bare imot. Anonymous poster hash: 6998e...3c5 Slike blir for dumme for sitt eget beste. 1
Anglofil Skrevet 8. desember 2013 #414 Skrevet 8. desember 2013 Kommer an på folks budsjett naturligvis, men uansett hvor interessert og "flink" en dame mener hun er med interiør, så vil det lønne seg å sette en professjonell interiørarkitekt på saken. De er hvertfall din venn hvis det er lite plass. Og slik jeg ser det, så bør det være fokus på matlaging først og kos etterpå i et kjøkken. Deg om det. Jeg synes Ikea har flotte kjøkken og er mitt naturlige valg nå som jeg har kjøpt ny leilighet og må pusse opp kjøkkenet. I tillegg er det få som slår dem på prisen. Og jeg mener man både kan ha fokus på matlaging og kos. Det flotte med de nye modulene til Ikea er jo nettopp at du kan forme dem akkurat slik du vil, tilpasse dem etter eget behov og det har jeg tenkt til å gjøre. Skapene velger man selv, og ja, jeg går for hvite fronter. Mvh Yvonne 9
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2013 #415 Skrevet 8. desember 2013 Deg om det. Jeg synes Ikea har flotte kjøkken og er mitt naturlige valg nå som jeg har kjøpt ny leilighet og må pusse opp kjøkkenet. I tillegg er det få som slår dem på prisen. Og jeg mener man både kan ha fokus på matlaging og kos. Det flotte med de nye modulene til Ikea er jo nettopp at du kan forme dem akkurat slik du vil, tilpasse dem etter eget behov og det har jeg tenkt til å gjøre. Skapene velger man selv, og ja, jeg går for hvite fronter. Mvh Yvonne Det er jo det som er problemet med slike som deg som mener du har peiling og er så interessert i interiør og sånt, det blir bare bal for de neste eierne. 1
Lea2 Skrevet 8. desember 2013 #416 Skrevet 8. desember 2013 I en liten leilighet er det som regel mest praktisk og visuelt riktig å velge lyse eller hvite fronter. I tillegg er vel dette det sikreste valget med tanke på salg senere. Jeg ba om tilbud på et kjøkken hos Norema (tror jeg) en gang. De slet med å levere løsninger jeg ønsket meg og som fantes på IKEA, samt at de ikke hadde lys- og gesimslister som matchet frontene. Jeg ville ikke ha kontrastfarge på listene! Endte med at vi gikk for IKEA og fikk det akkurat slik vi ville for halve prisen og da var hvitevarer inkludert. Nå er jeg ikke så interessert i interiørtrend, men jeg er likevel interessert i å få noe JEG liker og jeg er enda mer interessert i praktiske løsninger! Hjelper lite om det ser ut som et bilde fra en katalog om det er upraktisk og vanskelig å holde ryddig f.eks. 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #417 Skrevet 8. desember 2013 Denne bloggen ble postet på forrige side i denne tråden: http://lystigehjem.blogspot.no/ Kjøkkenet der ser akkurat ut som det jeg mener. Jeg har ikke noe imot hvite fronter, men denne typen hvite fronter. (det virker kanskje som om jeg har en aversjon mot ikea, og ja - det stemmer. Heldigvis slipper jeg å ha det i mitt hjem) Anonymous poster hash: 6998e...3c5 2
Anglofil Skrevet 8. desember 2013 #418 Skrevet 8. desember 2013 Det er jo det som er problemet med slike som deg som mener du har peiling og er så interessert i interiør og sånt, det blir bare bal for de neste eierne. Bal for de neste eierne? Det er min leilighet, en leilighet jeg skal bo i mange år. Selvfølgelig innreder jeg min leilighet slik at jeg kan trives. Forøvrig har jeg ikke hevdet noe som helst. Interiør er selvsagt artig, men det har aldri vært noen stor interesse for meg, derfor er det også andre enn meg selv som setter opp og måler opp slik at alt blir riktig. Men igjen, jeg har faktisk ikke ubegrenset med penger, så da må man faktisk følge lommeboken. Mvh Yvonne 14
Lea2 Skrevet 8. desember 2013 #419 Skrevet 8. desember 2013 (endret) Denne bloggen ble postet på forrige side i denne tråden: http://lystigehjem.blogspot.no/ Kjøkkenet der ser akkurat ut som det jeg mener. Jeg har ikke noe imot hvite fronter, men denne typen hvite fronter. (det virker kanskje som om jeg har en aversjon mot ikea, og ja - det stemmer. Heldigvis slipper jeg å ha det i mitt hjem) Anonymous poster hash: 6998e...3c5 Den type front heter vel "Shaker" om jeg ikke husker feil og jeg tror alle kjøkkenleverandører har den i diverse varianter. Personlih synes jeg den er veldig lite irriterende og ganske tidløs. Fungerer fint både i moderne og mer gammeldagse hus og hjem. Endret 8. desember 2013 av Lea2 3
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2013 #420 Skrevet 8. desember 2013 Denne bloggen ble postet på forrige side i denne tråden: http://lystigehjem.blogspot.no/ Kjøkkenet der ser akkurat ut som det jeg mener. Jeg har ikke noe imot hvite fronter, men denne typen hvite fronter. (det virker kanskje som om jeg har en aversjon mot ikea, og ja - det stemmer. Heldigvis slipper jeg å ha det i mitt hjem) Anonymous poster hash: 6998e...3c5 Jeg hadde aldri kunnet bo i sånn stil, men er glade for at de som har bloggen trives. Det er jo det viktigste. Bal for de neste eierne? Det er min leilighet, en leilighet jeg skal bo i mange år. Selvfølgelig innreder jeg min leilighet slik at jeg kan trives. Forøvrig har jeg ikke hevdet noe som helst. Interiør er selvsagt artig, men det har aldri vært noen stor interesse for meg, derfor er det også andre enn meg selv som setter opp og måler opp slik at alt blir riktig. Men igjen, jeg har faktisk ikke ubegrenset med penger, så da må man faktisk følge lommeboken. Mvh Yvonne Den skjønner jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå