AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #581 Skrevet 25. desember 2013 Norske, kule ord, sier du? SMALAHOVE over peisen? RUMPETASKE ved spisebordet?? Anonymous poster hash: 8d0f1...c0c Haha, det hadde vært skikkelig kult! Anonymous poster hash: 29305...2ba 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #582 Skrevet 25. desember 2013 Måtte flire litt av den ene julegaven jeg fikk i går. På produktet står det følgende: "Home is the place we love best Cake Don't worry be happy Happiness is not a destination happy days it's a way of life happy days". Alt med store bokstaver. Wow. Ordbonanza. Skulle nesten tro det var en parodi på alle home- og love-produkter, men det tror jeg ikke at det er. Heldigvis er det en bruksgjenstand, ikke en pyntegjenstand. Anonymous poster hash: 74044...fd9 3
Nephthys Skrevet 25. desember 2013 #583 Skrevet 25. desember 2013 Hvite gipsengler funker ikke for meg. Gjerne da sammen med hvite fjærvinger og lyse stoltrekk med skrift på. Hvite hjem generelt, men englene er det verste!
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #584 Skrevet 25. desember 2013 bor hos moren min, som jeg har gjort hele livet, så er drittlei hennes stil... og det er: Mange tepper, maaange puter og tepper i sofaen!, bilder over alt. og så hater jeg at man må fylle opp leilighet/hus med alt. "oi, der er det plass til en biiiiiiitteliten hylle! da må vi ha det!".. men men Anonymous poster hash: ba134...22e 3
Stinkerbell Skrevet 27. desember 2013 #585 Skrevet 27. desember 2013 Det kan kanskje ikke regnes som en interiørdetalj, men nå i julen har jeg sett et par gyselige juletrær ala dette: http://www.vg.no/protokoll/bilder/large/cd242e2cd458bad1b76e63fa985585f7.jpg Juletreær skal jo være grønne, ekte, og lukte granbar! Det er det som gir julestemning! 10
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #586 Skrevet 27. desember 2013 Det kan kanskje ikke regnes som en interiørdetalj, men nå i julen har jeg sett et par gyselige juletrær ala dette: http://www.vg.no/protokoll/bilder/large/cd242e2cd458bad1b76e63fa985585f7.jpg Juletreær skal jo være grønne, ekte, og lukte granbar! Det er det som gir julestemning! Syns de er fine jeg. Anonymous poster hash: 8d692...2f1 3
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 27. desember 2013 #587 Skrevet 27. desember 2013 Julen skal ikke være hvit! Den skal være RØD! 5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #588 Skrevet 27. desember 2013 Syns de er fine jeg. Anonymous poster hash: 8d692...2f1 Synes også de kan være fine om de passer inn med stilen ellers, noe jeg ikke syntes det gjorde på bildet Anonymous poster hash: a8e73...7bc 1
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 27. desember 2013 #589 Skrevet 27. desember 2013 Store, stygge høyttalere og stereomøbel.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #590 Skrevet 27. desember 2013 Fikk home skilt til jul jeg, synes det var fint jeg. Anonymous poster hash: 4c747...1d0 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #591 Skrevet 27. desember 2013 Fikk home skilt til jul jeg, synes det var fint jeg. Anonymous poster hash: 4c747...1d0 Jada, fint det, men denne tråden handler ikke om hva man synes er fint. Anonymous poster hash: 6c88a...01b 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #592 Skrevet 28. desember 2013 Rotete stil, for mye knæsje farger, for mye dill dall, møbler i ulike farger som for eks brunt bord, grått spisestuebord osv Anonymous poster hash: bfba5...790 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #593 Skrevet 2. januar 2014 Jeg liker ikke så godt boliger som ser ut som de er tatt rett ut av en reklamebrosjyre. Det ser ikke ut som et hjem hvor noen bor. Men det viktigste er selvsagt at de som bor der trives med det. Vi burde egentlig være glad for å ha en seng å sove i og et bord å spise ved. For meg betyr ikke stil og farge så mye. Det viktigste er at det er funksjonelt og behagelig å bruke. For meg er hagen viktigere enn interiøret. Noe av det tristeste jeg ser er når vakre staudebed og frittvoksende blomstrende hekker blir fjernet og byttet ut med bark og tuja. Det er heller ikke bra for miljøet. Anonymous poster hash: a7ffd...c4d 2
Ami Skrevet 2. januar 2014 #594 Skrevet 2. januar 2014 Hater egentlig ikke så veldig mye når det gjelder interiør, men det er en ting jeg absolutt ikke liker... furu!! Er ikke så veldig glad i minimalistiske hjem heller. Kommer fra et hjem hvor det er mye hvitt, beige, puter, telys, pyntegjenstander, tepper osv, så synes det er litt koselig jeg. Men har ikke planer om å ha det sånn selv
Sunshine Skrevet 2. januar 2014 #595 Skrevet 2. januar 2014 Bokhyller!! Jeg får helt mare av å se bokhyller i stuer (uavhengig on det kun er bøker i dem eller bøker og nips). Det blir så rotete at hjernen min holder på å sprekke! Ellers liker jeg ikke ting fra Hay og hjem som utelukkende har supertrendy og minimalistiske ting. Et og annet designmøbel er helt ok, men de trendy hjemmene man ser i boligmagasinene med harde tre/plast stoler og knalle farger som detaljer blir jeg stressa av. Ellers skjønner jeg ikke hva som er så innmari fint med masse engler, hodeskaller eller den der trendy treapen. Mitt inntrykk er at alle de som prøver å vise at de er sååå trendy, og har så innmari god smak har den grusomme apen i en av sine minimalistiske hyller. Før fikk jeg helt noia av sinkhus, nå er jeg vant med dem og tenker ikke mer over dem. Jeg er heller ikke så glad i bøk, men det henger nok igjen med at jeg var tidlig ute med å få bøkemøbler da det ble inn, og plutselig hadde alle det. Nå synes jeg det er fryktelig umoderne. 1
Rosenrød Skrevet 2. januar 2014 #596 Skrevet 2. januar 2014 Den der trehånden som tydeligvis er superinn nå, DEN synes jeg er fæl! 1
Anabelle Skrevet 2. januar 2014 #597 Skrevet 2. januar 2014 (endret) Missoni Home. At folk betaler mange tusenlapper for de stygge mønstrene er over min villeste fantasi. Det eneste jeg eier av Missoni er en puff som har blomster og er i svart og hvitt. Altså, helt utypisk Missoni. Ja, også... betong over alt! Jeg kan forstå greia med betongvegger, men puter i betong? Hvor naturlig er det? Endret 2. januar 2014 av Anabelle 1
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 2. januar 2014 #599 Skrevet 2. januar 2014 Apen og hånden? Noen som har bilde? Jeg har tydeligvis ikke nok peiling på stygge interiørting.
loffen Skrevet 2. januar 2014 #600 Skrevet 2. januar 2014 Apen og hånden? Noen som har bilde? Jeg har tydeligvis ikke nok peiling på stygge interiørting. Her er apen i alle fall: h ttp://www.room21.no/no/artiklar/kay-bojesen-ape-liten.html Skjønner ikke vitsen med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå