Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folka på kvinneguiden må jo være en gjeng med raringer! Dere liker jo ingenting :fnise:Anonymous poster hash: 488be...0e9

Enig!

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folka på kvinneguiden må jo være en gjeng med raringer! Dere liker jo ingenting :fnise:

Anonymous poster hash: 488be...0e9

Hadde det vært sånn at alle som har svart i tråden mislikte akkurat de samme tingene, så , men det er jo ikke sånn? Det er noen som misliker ditt, andre misliker datt. Du kan jo ikke oppsummere alle tingene som her nevnt i hele tråden, og konkludere med at "folka på Kvinneguiden misliker alt?" :ler:

• Liker 4
Skrevet

heldigvis har vi smileys for å få frem ironi på tekst.

• Liker 1
Skrevet

heldigvis har vi smileys for å få frem ironi på tekst.

Det har vi, men det er jaggu ikke godt å vite hvor bevisst de brukes. ;)

Skrevet

Liker ikke svarte møbler, feks svart tv-benk, svart hylle og store svarte høytalere. Hvis det i tillegg er hvite vegger ser det enda verre ut fordi det blir for hard kontrast. Det er rett og slett ukoselig, etter min smak.

Anonymous poster hash: c5076...28c
  • Liker 3
Skrevet

Liker ikke svarte møbler, feks svart tv-benk, svart hylle og store svarte høytalere. Hvis det i tillegg er hvite vegger ser det enda verre ut fordi det blir for hard kontrast. Det er rett og slett ukoselig, etter min smak.

Hvite vegger, KUN sorte møbler, gigantiske (sorte) høyttalere og de der fæle røde gardinene med kinesiske tegn på.

Der har vi et skikkelig ungkarsrede :D

• Liker 13
Skrevet

Hvite vegger, KUN sorte møbler, gigantiske (sorte) høyttalere og de der fæle røde gardinene med kinesiske tegn på.

Der har vi et skikkelig ungkarsrede :D

Legg til en brodert eller heklet løper som mor har kommet med... og gjerne litt pynt i krom/stål..

• Liker 5
Skrevet

Røde gardiner!

Det er jo ikke pent, selv om det er jul. :glare:

• Liker 3
Skrevet

Legg til en brodert eller heklet løper som mor har kommet med... og gjerne litt pynt i krom/stål..

Også et pc-bord med en sinnsykt stor stasjonær PC.

• Liker 3
Skrevet

Også et pc-bord med en sinnsykt stor stasjonær PC.

Ikke glem ølflaske OG ølglass-samlingen utstilt og nedstøvet på en hylle.

• Liker 7
Skrevet

Ikke glem ølflaske OG ølglass-samlingen utstilt og nedstøvet på en hylle.

Åh gud, det slo meg nå at det er leiligheten til eksen min vi beskriver! :danse:

• Liker 3
Skrevet

Åh gud, det slo meg nå at det er leiligheten til eksen min vi beskriver! :danse:

Har vi samme eks? :fnise:

Skrevet

Har vi samme eks? :fnise:

Det spørs... er han klin gal, utro, men veldig god i senga? :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Og så er jeg visst litt allergisk mot engler, men siden det for det meste inngår i samlebetegnelsen "nips" så slipper ikke det inn i mitt hjem.

Det går en nemesis gjennom livet. Jeg har nettopp fått min første engel - gave fra noen som ikke har peiling på min smak. (Eller ikke-smak.) :grine:

Plusser forresten på den opprinnelige listen med "teak". Vokste opp i et teakmøbelinfisert sekstitallshjem og fikk nok av teak for resten av levetida.

• Liker 1
Skrevet

Det går en nemesis gjennom livet. Jeg har nettopp fått min første engel - gave fra noen som ikke har peiling på min smak. (Eller ikke-smak.) :grine:

Jeg fikk Home-bokstaver fra Kremmerhuset i gave forleden og vet hvordan det føles. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 74044...fd9

• Liker 2
Skrevet

Og der beskrev du smaken til samboeren min. Han protesterer relativt høylytt hver gang jeg prøver å innføre litt mer farge (jeg flyttet inn til han, så alt var i svart og hvitt da jeg kom). Og jeg som trodde mannfolk ikke brydde seg om interiør engang... :rolleyes:

Slenger meg forresten på det med teakmøbler. Var ikke helt klar over at det hadde et eget navn, men ja... synes det er helt jævlig.

• Liker 1
Skrevet

Enig. Jeg kan ikke forstå at det skal være så digg blant menn og "moderne" kvinner.

Anonymous poster hash: 1100c...455

• Liker 2
Skrevet

Dere har glemt samlingen med pinup penner og kondomer med smak i skålen!!! Halllo kan ikke glemme sånne viktige interiørdetaljer! Og truse samlingen!

:fnise:

Anonymous poster hash: 1100c...455
  • Liker 2
Skrevet

Det spørs... er han klin gal, utro, men veldig god i senga? :fnise:

Hm.. kan ikke være samme.. ustabilt humør og sjalu her, men mest sannsynlig ikke utro.

• Liker 1
Skrevet

Sånne dritt skummle figurer uten ansikt.

http://www.willowtree.no/

Både ufattelig stygge og smakløse, og helt ubrukelig.

Anonymous poster hash: 516a2...7cc
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...