Alice123 Skrevet 9. desember 2013 #461 Skrevet 9. desember 2013 (endret) Takk for engasjementet, jenter! :D Tror nok styggdommen blir. For det er ikke STYGT. Det er pene, nøytrale og tidsriktige møbler som jeg ikke kan forsvare å skrote. Stua er jo pen. MEN det er ikke slik jeg vil haasaaaa deeeet. Hadde det bare vært skapet kunne jeg ha solgt/kasta/gitt det bort. Men jeg kjøpte vitrineskap+sjenk+spisebord+8 stoler i samme serie (hvorfor hvorfor hvorfor?!). Vi flytta fra 10kvm til 100, og måtte kjøpe alt nytt da vi ikke eide noe annet enn to søppelsekker med klær og hundre pappesker med bøker. Derfor ble det bare "nå er jeg lei vi bare tar det greiene der". Endret 9. desember 2013 av Alice123
Gjest Bond Skrevet 9. desember 2013 #462 Skrevet 9. desember 2013 Og hva så at du har mange i samme serie - kan gjerne begynne å bytte ut i den ene enden og ta det etter hvert. Men men - skjønner at det er enklest å la være. Bare kjipt å bo i eget hus der man ikke kan ha det som man vil haaaaa deeeeet
Alice123 Skrevet 9. desember 2013 #463 Skrevet 9. desember 2013 (endret) Haha, nå må ikke dere sette meg i gang! Edit Det LIGNER disse to...http://www.bohus.no/stue/oppbevaring/skap-og-skjenk/summer-framskap/http://www.bohus.no/stue/oppbevaring/skap-og-skjenk/york-vitrineskap5/ (får ikke satt inn link er på mobil) Endret 9. desember 2013 av Alice123
Malum Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #464 Skrevet 9. desember 2013 Haha, nå må ikke dere sette meg i gang! Edit: Det LIGNER denne serien her..http://www.bohus.no/stue/oppbevaring/skap-og-skjenk/summer-framskap/ (får ikke satt inn link er på mobil) Det kunne blitt skikkelig tøft i mørk farge! 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #465 Skrevet 9. desember 2013 Jeg tenker at det er bedre at det går helt opp til taket og så kan man lagre ting man bruker sjeldent i de øverste hyllene, enn at at et er et tomrom oppå skapet og så blir alle ting man setter oppå synlig. Da må man gjerne kun sette oppå pene ting og vaske der ofte. Men når skapet går helt opp kan man stue vekk det man sjeldent bruker og så slipper man å tenke mer på det Anonymous poster hash: 29305...2ba Ja jeg er helt enig med deg om at det er veldig praktisk og fint sånt sett, men når kroppen min nekter å være med på klatring opp når det behøvs og ingen andre kan klatre for meg så må jeg tenke praktisk på en annen måte Anonymous poster hash: c5799...430 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #466 Skrevet 9. desember 2013 Takk for engasjementet, jenter! :D Tror nok styggdommen blir. For det er ikke STYGT. Det er pene, nøytrale og tidsriktige møbler som jeg ikke kan forsvare å skrote. Stua er jo pen. MEN det er ikke slik jeg vil haasaaaa deeeet. Hadde det bare vært skapet kunne jeg ha solgt/kasta/gitt det bort. Men jeg kjøpte vitrineskap+sjenk+spisebord+8 stoler i samme serie (hvorfor hvorfor hvorfor?!). Vi flytta fra 10kvm til 100, og måtte kjøpe alt nytt da vi ikke eide noe annet enn to søppelsekker med klær og hundre pappesker med bøker. Derfor ble det bare "nå er jeg lei vi bare tar det greiene der". Kom igjeeen! Du lever bare dette livet, så du kan like gjerne bytte det ut alt sammen med noe du ELSKER isteden for å forgifte deg selv med grøssende gysninger hver dag resten av ditt liv... Anonymous poster hash: c5799...430 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #467 Skrevet 9. desember 2013 Ja jeg er helt enig med deg om at det er veldig praktisk og fint sånt sett, men når kroppen min nekter å være med på klatring opp når det behøvs og ingen andre kan klatre for meg så må jeg tenke praktisk på en annen måte Anonymous poster hash: c5799...430 Skjønner. Men du får jo ikke brukt plassen til noe annet. Og når ting har en tendens til å havne oppå der så er det like greit med skapdører foran Anonymous poster hash: 29305...2ba 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #468 Skrevet 9. desember 2013 Skjønner. Men du får jo ikke brukt plassen til noe annet. Og når ting har en tendens til å havne oppå der så er det like greit med skapdører foran Anonymous poster hash: 29305...2ba Jeg er begynt å bli merkelig glad i tomme veggflater i det siste, ikke spør meg hvorfor Anonymous poster hash: c5799...430 2
miramis Skrevet 9. desember 2013 #469 Skrevet 9. desember 2013 Jeg synes det er ukoselig også jeg.Anonymous poster hash: 29305...2ba Jeg syntes overskap er drittstygt, vi er visst veldig forskjellige. Rommet ser mye større og åpnere ut uten de klumpete overskapene. 2
Daisylove Skrevet 9. desember 2013 #470 Skrevet 9. desember 2013 Smijerrns- og messinglysestaker. Barstoler/krakker, og plaststoler generelt, som denne:http://www.bohus.no/vare/stoler/barstoler/7053346021010_s.jpg hehehe..har denne hjemme
Derpinaa Skrevet 10. desember 2013 #471 Skrevet 10. desember 2013 Riviera Maison! Spesielt alt serviset og glassene med skrift på. Jeg SKJØNNER at det er vin i et vinglass, liksom. 4
Gjest Bond Skrevet 10. desember 2013 #472 Skrevet 10. desember 2013 Riviera Maison! Spesielt alt serviset og glassene med skrift på. Jeg SKJØNNER at det er vin i et vinglass, liksom. OMG - googlet nå.. Har de tekst på ALT? Serveringsbord som har tekst på fransk at det er et serveringsbord? Virkelig - finnes denne trenden over alt i verden eller er dette noe særnorsk? Vil tro at franskmenn tror nordmenn er rene idioter hvis de ser på de møblene.. "Dette er et bord". Eller kanskje det er en snik-frankofoni? At man skal lære seg fransk uten å vite det?
Lea2 Skrevet 10. desember 2013 #473 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har en slags ny gammeldags kasse som det står Homemade Lemonade på! OG det er helt feil, for jeg har faktisk 4 vinglass i den (den har 6 "rom" nedi. Men fargen på den er fin og den passer akkurat perfekt der den står.
Porcelain Skrevet 10. desember 2013 #474 Skrevet 10. desember 2013 Coffee table books har jeg aldri skjønt poenget med. Tar de ikke bare opp plassen? Coffee table books ja, Huttetu! Hjemme hos oss ligger det mye bøker og "slenger", men det er 1)fordi vi leser i de eller 2)fordibokhyllene egentlig er fulle. 1
Gjest Bolledeig Skrevet 10. desember 2013 #475 Skrevet 10. desember 2013 OMG - googlet nå.. Har de tekst på ALT? Serveringsbord som har tekst på fransk at det er et serveringsbord? Virkelig - finnes denne trenden over alt i verden eller er dette noe særnorsk? Vil tro at franskmenn tror nordmenn er rene idioter hvis de ser på de møblene.. "Dette er et bord". Eller kanskje det er en snik-frankofoni? At man skal lære seg fransk uten å vite det? Det er bare å finne frem Post-it-lapper og begynne å klistre løs med navn på alt man har i leiligheten. Lurer på om jeg skal gjøre det på tysk, for å være litt cutting edge.
Alice123 Skrevet 10. desember 2013 #476 Skrevet 10. desember 2013 Det er bare å finne frem Post-it-lapper og begynne å klistre løs med navn på alt man har i leiligheten. Lurer på om jeg skal gjøre det på tysk, for å være litt cutting edge. Tysk men en helt jævlig font, hadde vært stilig det! 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #477 Skrevet 10. desember 2013 Liker ikke prismelysekroner eller lamper formet som kanin. Evt puter med form som og bilde av en hund/ulv/katt. (Merkelig nok liker jeg ugle da...) LIker heller ikke kabeltrommel brukt som bord eller spisebord med metallbein. Liker ikke svulmende skinnsofaer eller reclinere. Liker ikke MANGE tepper på sengen for å re opp; noen store og noen små sånn på kryss og tvers. Liker ikke puter i glinsestoff. (Men jeg er blant dem som LIKER overskap på kjøkkenet, pledd og skinn i sofaen på vinterstid og metallskilt med tekst på, men da gjerne humoristisk heller enn romantisk. Evt som merking av dør til rom type "bad" "laundry". ) Anonymous poster hash: 8fceb...d1a 1
Gjest Bolledeig Skrevet 10. desember 2013 #478 Skrevet 10. desember 2013 Tysk men en helt jævlig font, hadde vært stilig det! Og med det var bokonseptet født. Innenarchitektur™
Alice123 Skrevet 10. desember 2013 #479 Skrevet 10. desember 2013 Og med det var bokonseptet født. Innenarchitektur™ Det der var så fælt at min umiddelbare respons var å slå sofaen jeg sitter i. 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #480 Skrevet 10. desember 2013 Tysk men en helt jævlig font, hadde vært stilig det! Jeg hadde faktisk små lapper rundt om i hele huset med gloser på da jeg lærte meg språk. Husker enda ordene for ovn, dør og speil, så det kan jo bli en nyttig interiørtrend Anonymous poster hash: 1a7d7...967 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå