AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #21 Skrevet 27. november 2013 Senja og Finnsnes er jo nydelig! Vet du hvordan pris og boligmarked er der? Maser litt mye om økonomi, men jeg har ikke mye å rutte med og prøver dessuten å legge opp litt, så da går jeg for så billig som mulig. Anonymous poster hash: 3b5ab...33d
Jolene Skrevet 27. november 2013 #22 Skrevet 27. november 2013 Vet du hvordan pris og boligmarked er der? Maser litt mye om økonomi, men jeg har ikke mye å rutte med og prøver dessuten å legge opp litt, så da går jeg for så billig som mulig.Anonymous poster hash: 3b5ab...33d Det vet jeg dessverre ikke, synes bare at det er så utrolig vakkert der at jeg måtte svare. Finn.no kan nok være til hjelp
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #23 Skrevet 27. november 2013 Det vet jeg dessverre ikke, synes bare at det er så utrolig vakkert der at jeg måtte svare. Finn.no kan nok være til hjelp Takk uansett! Har notert meg ned alle stedene dere har nevnt, og skal undersøke litt mer spesifikt i morgen. Så utrolig mange nydelige steder, det blir vanskelig å bestemme seg. Tusen takk for hjelpen! Anonymous poster hash: 3b5ab...33d
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #24 Skrevet 27. november 2013 Finnmark høres perfekt ut for deg. Er et utrolig koselig fylke, som er veldig undervurdert. Anonymous poster hash: 47bdf...87f
Jolene Skrevet 27. november 2013 #25 Skrevet 27. november 2013 Takk uansett! Har notert meg ned alle stedene dere har nevnt, og skal undersøke litt mer spesifikt i morgen. Så utrolig mange nydelige steder, det blir vanskelig å bestemme seg. Tusen takk for hjelpen! Anonymous poster hash: 3b5ab...33d Bare hyggelig, desverre kunne jeg ikke være til bedre hjelp. Lykke til i hvertfall!
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #26 Skrevet 27. november 2013 Bare hyggelig, desverre kunne jeg ikke være til bedre hjelp. Lykke til i hvertfall! Takk! Anonymous poster hash: 3b5ab...33d
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #27 Skrevet 28. november 2013 Mo er et høl og man må deale med ranværinger hele tiden. Det eneste steder på Helgeland jeg ikke anbefaler. Anonymous poster hash: abc1d...5a8 Og her ser du ett godt eksempel på hvorfor man styrer unna Vefsn. Sure og grinete etter å ha mistet både Jula, Clas Ohlson, H&M og nå XXL Anonymous poster hash: 7a274...f12 1
Gjest Chanty Skrevet 28. november 2013 #28 Skrevet 28. november 2013 velkommen til mosjøen Anonymous poster hash: bc024...8d1 Har selv nettopp fyttet til Mosjøen, og opplever det som en utrulig fin liten by. Jeg har tidligere bodd et par andre steder, men Mosjøen topper dem. Folk er veldig hyggelige og åpne her, synes jeg. Naturen vet jeg dessverre ingenting om enda.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #29 Skrevet 28. november 2013 Pass på hvor nærme du ender opp militærleirene der oppe. Mye av naturen rundt der kan være litt "avgrenset" pga kjøretøy du ikke vil havne under og øvelser. Ellers er det fantastisk natur rundt Bardufoss/setermoen. Hadde 11 fantastiske måneder der oppe. Anonymous poster hash: aefdf...06e
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #30 Skrevet 28. november 2013 Pass på hvor nærme du ender opp militærleirene der oppe. Mye av naturen rundt der kan være litt "avgrenset" pga kjøretøy du ikke vil havne under og øvelser. Ellers er det fantastisk natur rundt Bardufoss/setermoen. Hadde 11 fantastiske måneder der oppe. Anonymous poster hash: aefdf...06e Takk! Militærbaser har jeg faktisk ikke tenkt på, men det bør jeg kanskje gjøre. Er litt kjipt om halve dalen er avgrenset Anonymous poster hash: 3b5ab...33d
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #31 Skrevet 28. november 2013 Og her ser du ett godt eksempel på hvorfor man styrer unna Vefsn. Sure og grinete etter å ha mistet både Jula, Clas Ohlson, H&M og nå XXL Anonymous poster hash: 7a274...f12 Er nok ikke bare vefsninger som ikke elsker ranværinger Mo er et fint sted for dagstur, men grøss å gru, tenk å bo der Fra spøk til alvor, Mo i Rana er ikke det verste stedet selv om menneskene kan være så som så Har jo møtt på et par hyggelige ranværinger faktisk Anonymous poster hash: bc024...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #32 Skrevet 28. november 2013 Og her ser du ett godt eksempel på hvorfor man styrer unna Vefsn. Sure og grinete etter å ha mistet både Jula, Clas Ohlson, H&M og nå XXL Anonymous poster hash: 7a274...f12 Jeg er ikke fra Vefsn. Når det er sagt så er det ganske uforståelig at de store kjedene legger butikkene til et område i sterk nedgang og ikke der utviklingen skjer. Anonymous poster hash: abc1d...5a8 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #33 Skrevet 28. november 2013 Og her ser du ett godt eksempel på hvorfor man styrer unna Vefsn. Sure og grinete etter å ha mistet både Jula, Clas Ohlson, H&M og nå XXL Anonymous poster hash: 7a274...f12 Og ikke får de storflyplass heller Anonymous poster hash: 32cc5...734 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #34 Skrevet 28. november 2013 Vil bare slå enda et slag for Finnmark. Bodde seks år der oppe i en liten kystkommune og har fått opplevelser for livet. Været og naturen er bare helt fantastisk, og man blir veldig godt kjent på så små plasser. Jeg er veldig glad for at jeg valgte å reise så langt nord, for det er magisk. Tenk bare på den lange sommeren og den lange, merkelige vinteren som virker veldig mørk, men som egentlig er et eventyr i seg selv med nordlyset og den vidunderlig klare nattehimmelen som blir ekstra stjerneklar og gnistrende fordi den ikke overdøves av lysene fra store byer. Åh, jeg lengter tilbake! Anonymous poster hash: 5ecb6...9e7
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #35 Skrevet 28. november 2013 Vil bare slå enda et slag for Finnmark. Bodde seks år der oppe i en liten kystkommune og har fått opplevelser for livet. Været og naturen er bare helt fantastisk, og man blir veldig godt kjent på så små plasser. Jeg er veldig glad for at jeg valgte å reise så langt nord, for det er magisk. Tenk bare på den lange sommeren og den lange, merkelige vinteren som virker veldig mørk, men som egentlig er et eventyr i seg selv med nordlyset og den vidunderlig klare nattehimmelen som blir ekstra stjerneklar og gnistrende fordi den ikke overdøves av lysene fra store byer. Åh, jeg lengter tilbake! Anonymous poster hash: 5ecb6...9e7 Tusen takk for innspill! Med så mange godord om Finnmark vurderes det sterkt, ja. At det er langt nord er ikke et problem, tvert imot! Skal jeg først flytte nordover kan jeg like så godt dra den helt ut. Anonymous poster hash: 3b5ab...33d
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #37 Skrevet 28. november 2013 Fra spøk til alvor, Mo i Rana er ikke det verste stedet selv om menneskene kan være så som så Har jo møtt på et par hyggelige ranværinger faktisk Anonymous poster hash: bc024...8d1 Vet du, jeg har fått med meg at du ikke er overbegeistra for ranværinger og jeg skal ikke si noe selv, ettersom jeg ikke er kjent med miljøet der, men du gir ikke et godt inntrykk av ikke-ranværinger ved å regelrett slenge dritt om andre kamuflert av fnisesmileys på nettet. Du er modig TS! Hihi, takk! Anonymous poster hash: 3b5ab...33d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå