Gå til innhold

Venter på telefon ang.jobb

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Jeg søkte på jobb i januar.

Fikk telefon i begynnelsen av mars om jeg kunne møte til jobbintervju, jeg sa som sant var at jeg opphold meg i spania for å studere, men at jeg reiste tilbake til Norge 1 mai.

Trodde da at løpet var kjørt ang, jobben.....men damen virker veldig hyggelig og sier at hun kan ringe tilbake i mai for å avtale tid til intervju.

Jeg spurte om jeg skulle notere ned noe (navn og nummer), og tilbød meg å ringe henne når jeg var tilbake i Norge, men damen svarer hyggelig at hun noterer opp at hun skal ringe meg tilbake i mai...

Har sittet og ventet denne uken på telefon...begynner og tenke at hun kanskje ikke kommer til å ringe tilbake......(selv om det virket som hun hadde planer om det..) Vurderer og sende ut noen flere søknader, men vet ikke helt... :-?

Noen som har vært i lignende situasjoner? (Isåfall, ringte vedkommende tilbake??)

(Det er ikke snakk om noen attraktiv jobb, heller motsatt....)

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kunne kanskje ringe firmaet og høre om noen var ansatt i jobben du søkte på, siden du ikke hadde hørt noe selv om de hadde sagt de skulle ringe deg tilbake? Eller sende dem en e-mail?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ville ringt nå jeg - og sagt i fra at nå var jeg hjemme i Norge og fortsatt var interessert---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Joda, skulle ringt tilbake, men fikk inntrykk av at hun ville ringe tilbake... (fikk derfor hverken navn eller nummer)..

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica_

Det skader jo uansett ikke å sende ut flere søknader! Søk på alt du kommer over, og send ut generelle søknader. Nytter ikke å sitte å vente pga ei dame som kanskje ringer. Kanskje hun ringer og kaller deg inn til intervju, men er ikke sikkert du får jobben!

Jeg ville iallfall stått på litt for å jakte på andre jobber i tillegg til å håpe at hun ringer tilbake!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sende flere søknader burde du da gjort uansett, det å få komme på intervju betyr ikke nødvendigvis at man får jobben selv om man er flink og alt det der.

Jeg ville ringt dem jeg, selv om hun har sagt at hun skulle ringe. Ring og be om å få snakke med vedkommende som har ansvar for tilsettinger i "den og den" stillingen, så får du sikkert tak i henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...