Shelly Skrevet 1. mars 2002 #1 Del Skrevet 1. mars 2002 Hva er favorittfilmen din? Min er: Den grønne mil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 1. mars 2002 #2 Del Skrevet 1. mars 2002 Min er The Crow med Brandon Lee12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 1. mars 2002 #3 Del Skrevet 1. mars 2002 Bare et lite tips. Ikveld går det en veldig bra film på TV 3, kl. 21.30 som heter "The suspects"....den er verdt å få med seg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. mars 2002 #4 Del Skrevet 1. mars 2002 de to filmene jeg umiddelbart kommer på er Snatch, den syntes jeg var drittøff og Forrest Gump, den satte i gang følelser og sinnssteminger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2002 #5 Del Skrevet 1. mars 2002 Enig! Forrest Gump er helt klart en av mine favoritter. "That looks like comfortable shoes..." En annen er fight club. - Mongo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 1. mars 2002 #6 Del Skrevet 1. mars 2002 Den første Gudfarenfilmen er den aller, aller beste synes da jeg... Den er rett og slett genial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 1. mars 2002 #7 Del Skrevet 1. mars 2002 Enig med Lily der, gudfaren er kjempebra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. mars 2002 #8 Del Skrevet 1. mars 2002 En irsk folm om en krangel om ett jordstykke er noe av d beste jeg har sett på lenge!Sjekk opp The Field.Den er noen år gammel,men d skal være muligheter for å få leid den på video! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2002 #9 Del Skrevet 1. mars 2002 Lord of the rings. Helt fantastisk! Ellers må jeg jo si at "Wag the dog" var en kul film.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. mars 2002 #10 Del Skrevet 1. mars 2002 Jeg ble skuffet over Ringenes herre!Synes ikke de holdt seg helt til boken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. mars 2002 #11 Del Skrevet 2. mars 2002 Elsker Bridget Jones's diary filmen!Kjøpte den på video,og har sett den minst hundre ganger...! Gleder meg til nummer to! Hilsen.......:12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bria Skrevet 2. mars 2002 #12 Del Skrevet 2. mars 2002 Rainman Fire Bryllup og en begravelse What woman wants I blanke messingen (Full monthy)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bria Skrevet 2. mars 2002 #13 Del Skrevet 2. mars 2002 Og ikke minst: ELLING 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMika Skrevet 2. mars 2002 #14 Del Skrevet 2. mars 2002 Requiem for a dream 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2002 #15 Del Skrevet 2. mars 2002 Requiem of a dream her også! En gjennomtenkt film, med GODe skuespillere! Absolutt en film alle bør se. ------ /Ane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 2. mars 2002 #16 Del Skrevet 2. mars 2002 Matrix er århundrets film - den har jeg sett flere ganger og den er råbra! Og så likte jeg veldig godt One Night At McCool's. Kjempemorsom.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2002 #17 Del Skrevet 2. mars 2002 Har en liten liste over filmer, for det er så mange: - Requiem for a dream.(Skal aldri bli narkoman) - Sound of music (Kan alle sangene) - Stephmom (gråt som et barn) - Piano (Mye på grunn av musikken) - The green mile (søt film) - Den sjette sansen (skummel!) Har mange favoritter. Film er avslappende og gøy. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2002 #18 Del Skrevet 2. mars 2002 også de søte gamle filmene -Titanic -Dirty Dancing -Greace !!!!!!! /Ane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena Skrevet 2. mars 2002 #19 Del Skrevet 2. mars 2002 Ingen over, ingen ved siden av: Dirty Dancing!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aziraphale Skrevet 3. mars 2002 #20 Del Skrevet 3. mars 2002 Hey! Ringenes Herre-filmen var en tolkning - det var ikke meningen at den skulle holde seg til boka 100%! Har ingen favoritt, men har sett Dirty Dancing tre ganger siden jul. Det sier kanskje mer om mitt videoutvalg enn om smaken. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå