Gå til innhold

overgrep?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så klart, hvis du sovner/svimer av eller mister noen form for bevisthet, og han kler av deg å har sex med deg er det helt klart overgrep. Det er jo ikke et spørsmål engang. Og for et svinn.. stakkars kone.. Og stakkars deg! Jeg ville anmeldt han..

Anonymous poster hash: ef8a0...abd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jeg si, jeg klarte jo ikke å svare for meg. I tilegg var det han som ga meg dopet. Doper meg ikke til vanlig, så jeg reagerte nok verre enn andre.

Men var inne i en periode hvor jeg dreit i alt og hadde sex med mange for å prøve å komme over andre krenkelser fra jeg var yngre så vet jo ikke. Men etter denne hendelsen ble alt det samme igjen.

Ts

Anonymous poster hash: 4bfe4...5e9

Høres ut som han har gitt deg GhB (voldtektsdop).

Og ja, det er helt klart overgrep.

Skrevet

Nja. Du nektet ikke, men takket være alkoholkonsum og narkotiske stoffer, så husker du ikke hva som skjedde, bortsett fra glimt her og der. "Er dette så lurt da?" er ganske langt unna et nei.

Vi vet ikke om du var villig eller motvillig i situasjonen, og det kan heller ikke en rett vite. Tror ikke loven ville definert det som et overgrep/voldtekt, men kan hende. Slike situasjoner er vanskelige.

Jo, det er overgrep om man er for full eller dopa eller sover. Man må ikke si "nei" eller dytte vekk personen for at det skal være voldtekt

Anonymous poster hash: c9b2d...114

Skrevet

Høres ut som han har gitt deg GhB (voldtektsdop).

Og ja, det er helt klart overgrep.

Glemte å si;

Du fortjener så mye bedre! Gentlemen finnes der ute! Vær sterk, og pass på hvilket vennemiljø du roter deg borti! Av egen erfaring vet jeg at et vennemiljø hvor enkelte eller flere doper seg, vil før eller siden påvirke deg i skummelt stor grad, og da mister man seg selv på flere måter, og det er ikke lett å komme tilbake. Pass på deg selv, og ta rette valg. Og anmeld den drittsekken.

Stor klem! :hug::hug:

Gjest avocadoen
Skrevet

Nå "banner jeg i kjerka" og utsetter meg sikkert for manges vrede. Jeg er absolutt for at kvinners frihet ikke skal begrenses, men jeg mener at jenter/kvinner har selv et ansvar for hva de kan utsette seg for. Når de drikker seg sanseløse, doper seg osv. og blir med fremmede menn hjem, tar de en høyst unødvendig risiko. Å komme etterpå og klage, blir for dumt, særlig hvis det ikke er tegn til at de har vært utsatt for noe, og de ikke husker noe som helst.

Men at du mener at man ikke burde gjøre det, gjør det ikke til en mindre voldtekt. Det er i følge loven straffbart å ha sex med noen som ikke kan motsette seg handlingen. Og hun har sin fulle rett til å komme etterpå å klage når man har blitt voldtatt mener jeg.

• Liker 2
Skrevet

Ja, hadde veldig lyst og snakke til dama, men turte ikke. Stakkars henne ja.

jeg vet ikke hva det var, men tror det var amfetamin. var hvitt pulver hvertfall

Gjest Eurodice
Skrevet

Skrevet i dag, 00:46

Ja, det er overgrep

Skrevet i dag, 01:20

Jeg er ganke sikker på at jeg ikke har samtrykket. Jeg er ikke sånn og har store problemer med sex fra før av. Har ikke hatt noe seksuelt forhold til noen av kjærestene mine så virker litt rart at jeg bare skulle si "ja jeg vil"

Skrevet i dag, 01:27

Det vil jeg si, jeg klarte jo ikke å svare for meg. I tilegg var det han som ga meg dopet. Doper meg ikke til vanlig, så jeg reagerte nok verre enn andre.

Men var inne i en periode hvor jeg dreit i alt og hadde sex med mange for å prøve å komme over andre krenkelser fra jeg var yngre så vet jo ikke. Men etter denne hendelsen ble alt det samme igjen.

Ts

Skrevet i dag, 14:25

Ja, hadde veldig lyst og snakke til dama, men turte ikke. Stakkars henne ja.

jeg vet ikke hva det var, men tror det var amfetamin. var hvitt pulver hvertfall

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Denne historien virker oppdiktet, synes jeg. I det første sitatet svarer TS seg selv. De to neste sitatene ser tvilsomme ut. I det siste sitatet, hvilken dame er det snakk om? (Og hvitt pulver kan være så mangt.)

Jeg tror TS svarer på sine egne innlegg og later som om hun er en annen

Skrevet

Jo, det er overgrep om man er for full eller dopa eller sover. Man må ikke si "nei" eller dytte vekk personen for at det skal være voldtekt

Anonymous poster hash: c9b2d...114

Det gjelder hvis man ikke kan si nei. Siden TS husker deler, samt appåtil spurte "... er dette så lurt da?", så var hun tydeligvis høvelig kapabel kort tid før eventuelt samleie.

Skrevet

Nei, jeg husker ingenting etter det. Bortsett fra at han var nkaen og lå opp å meg

Skrevet

dessuten var han allerede kledd og og la opp å meg før jeg sa noe

Gjest Eurodice
Skrevet

dessuten var han allerede kledd og og la opp å meg før jeg sa noe

Bestem deg da. Var mannen naken eller påkledd?

Skrevet

skrivefeil. Skulle være et "av" der.

Gjest Eurodice
Skrevet

skrivefeil. Skulle være et "av" der.

Ok.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Tenker fremdeles mye på dette, og andre ting som har skjedd. Jeg får det seriøst ikke ut av hodet og jeg tenker på det hver jævla dag. Tar all tankekraft på skolen liksom :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...