Gå til innhold

Kollegaene vi hater


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

kollega som legger merke til at folk gjør noe på en bestemt måte. Men i stedet for å bare spørre "hvorfor velger du å gjøre det sånn?" så bare går dem sin vei, for å klage og sutre over hvor utrolig "ubrukelige" eller "dumme" de mener at folk er. 

det er jo selvfølgelig en veldig god grunn til at man har valgt å gjennomføre noen arbeidsoppgaver på en bestemt måte, og hvis dem bare hadde spurt den personen det gjelder så ville dem jo enkelt og greit fått svar på dette med en eneste gang. Men i stedet velger dem altså å løpe rundt for å baksnakke i det vide og det brede om alt man visstnok har gjort "feil" i følge dem selv.                                     

Anonymkode: ea2fd...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som sier fordi vi har alltid gjort det sånn. 

De som har agendaer som er kun ute for det som er bra for nr 1.

De som mobber. 

De som er arrogante og trykker andre ned. 

De som holder på med hersketeknikker. 

De som lyver til deg bevisst slik at du ikke kan gjøre jobben din ordentlig. 

 

Anonymkode: cfd85...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke gjør oppgavene sine. 
De som ikke gjør oppgavene sine, men heller ikke sier fra om det, så man ikke rekker frister fordi man stoler på at vedkommende skal gjøre det som er avtalt. 
 

Anonymkode: 742a4...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baksnakker stresser opp folk og kjefter. Det er trasig.. 

Anonymkode: 7b80f...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater å jobbe med en sløving som tar for lang matpause, sier han skal på do etter pause så jeg må passe kassen for han mens tiden går, og alt annet skulle vært gjort må vente. 20 min går.. 30 min går. Han var aldri på dass, men i tlf. Hører alltid at han kommer laffende fra langt inni butikken for han løfter ikke flytende når han går. Spør om alle mulige dumme ting når de står rett ved siden av han på infotavla, klager på at det er så tungt alt sammen, og vil bare slappe av... Åååå jeg bytter vekk mine vakter jeg har med dette mennesket. Jeg hater HATER å jobbe for 2 mens han sløver, stresse ræva av meg for å forlate en rotete butikk, og han tar ingenting seriøst.

Sånn, puh, jeg blir forbanna av å tenke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som direkte og indirekte overlater oppgavene sine til meg.

Anonymkode: ef053...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en kollega som ikke kan beskrives. Utdanningsmessig var vedkommende nederst på stigen på jobb, allikevel oppførte denne personen seg som en minisjef. Ga oss oppgaver hen ikke hadde noe med å deligere ut, og hvus vi ikke gjorde disse oppgavene ble det et sant helvete! Hen var også helt på jordet under pandemien, da hen smittet samtlige på vår arbeidsplass og nektet plent å stå for at det var hen. Selv om det var helt i starten av pandemien og denne personen kom fra utlandet sylteforkjølet og gikk på jobb. Heldigvis for oss så følte denne peronen seg mobbet på atbeidsplassen (fordi vi ikke var enig i alt hen sa) og byttet derfor jobb rett før jul i fjor. Arbeidmiljøet er nå helt supert og det har ikke vert en eneste sykemelding siden da (og de var det plenty av før) 

Anonymkode: 15b4d...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollegaer som bruker uttrykk som «således», «dog», «det faktum at…», «ved en inkurie» etc., samtidig som de har masse skrivefeil, orddelingsfeil, feil bruk av «i forhold til» og elendig språk. 

Anonymkode: e424d...db4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke kan andre preposisjoner enn "i forhold til". 

Anonymkode: ef053...438

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som snakker non-stop i lunsjen om livet sitt. Munndiare.

Anonymkode: 55628...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne menn som snakker med lys barnestemme når de skal gjenta noe fint eller morsomt barna deres har sagt.

Kollegaer som bare snakker om når vi skal få kake neste gang. 

Dem som bruker all verdens konsulentspråk for å forklare de mest banale saker. («Det er blitt foretatt en evaluering av den ovennevnte saken med henblikk på å gi en avklaring av hvorvidt vilkårene for det angjeldende vedtaket vil kunne anses for oppfylt» i stedet for «Jeg har vurdert om vilkårene er oppfylt»).

 

Anonymkode: e424d...db4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 18.12):

 

Kollegaer som bare snakker om når vi skal få kake neste gang.

Anonymkode: e424d...db4

🤣

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kolleger med spisse albuer, som sparker nedover og smisker oppover, og som stadig prøver å ta æren for andres innsats.

Anonymkode: 7db42...1d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...