Gå til innhold

"Ingen burde gå over sine grenser" - uenig!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det finnes ting man er åpen for å prøve, og grenser. De er litt forskjellige.



Anonymous poster hash: 6d53b...8de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig med deg. Jeg har mine grenser, men de er ganske klart definerte. Selv om det kanskje ikke er noe jeg tenner veldig mye på, kan jeg gjerne gjøre ting for partneren min som han synes er pirrende og deilig. Jeg blir tent av at han blir tent, så sånn sett får jeg jo noe ut av det jeg også.

Anonymous poster hash: 74736...155

Sånn var det første gangen jeg rimmet en jente. Jeg var jo en anelse skeptisk, men så tenkte jeg at siden jeg nå likevel var der nede, så kunne jeg jo..... Men reaksjonen hennes gjorde det iallfall klart at grenseoverskridelser kan være en god ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det vel heller snakk om at DU skulle gå over dine grenser, ikke partneren. Han skal gå over SINE, ikke dine. Henger du med?

Anonymous poster hash: 7e7a5...995

Kan du å lese kjære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Sånn var det første gangen jeg rimmet en jente. Jeg var jo en anelse skeptisk, men så tenkte jeg at siden jeg nå likevel var der nede, så kunne jeg jo..... Men reaksjonen hennes gjorde det iallfall klart at grenseoverskridelser kan være en god ting.

er dette det samme som analsex?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sier det er viktig å tøye grenser, og det er greit nok, men det å tøye grenser kan ta tid, og enkelte sperrer klarer man ikke alltid å overkomme, selv om viljen til å prøve er tilstede.

Jeg skjønner heller ikke at alt skal ha vært utforsket og prøvd i løpet av de første dagene og ukene man har sex sammen.

Dere skal kanskje være sammen resten av livet, hva med å utvider repertoaret underveis i samlivet, og gi seg selv muligheten til å fremdeles overraske, og bli overrasket, etter 15-20 år?



Anonymous poster hash: 393d7...2dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...