Singha Skrevet 25. november 2013 #21 Skrevet 25. november 2013 Hvorfor ser jenter på sex og singelliv, one tree hill eller hva det nå er som er populært nå? 1
militærjenta Skrevet 25. november 2013 #22 Skrevet 25. november 2013 Typen min ser på det, og han synes det er dødsgøy. For min del blir det litt mye skrik og litt overveldende. Det kan vel være gøy på sin måte, men det er ikke alltid jeg klarer å sette meg inn i historiene. Noe jeg lurer på er - uttales anime: "animé" eller rett ut "anime"?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #23 Skrevet 25. november 2013 Tusen takk for mange svar! tror jeg skal prøve å se det selv så kanskje jeg forstår mer istedenfor å tenke så mye negativt rundt det.Anonymous poster hash: e33ac...f7f
Gjest Lurifix Skrevet 26. november 2013 #24 Skrevet 26. november 2013 Noe jeg lurer på er - uttales anime: "animé" eller rett ut "anime"? Som når du sier animation, men dropper -tion
Mike Waters Skrevet 26. november 2013 #25 Skrevet 26. november 2013 Fordi det er noe seksuelt ved det, skal man tro Freud-TS her. Anonymous poster hash: 87cd8...6f9 Vel, alt er seksuellt betinget ifølge Freud, og det kan tenkes han har rett i det, men hvorfor stille et spørsmål om hvorfor noen ser på noe? Forventer man et vettugt allment svar på dette?
Kyary Pamyu-Pamyu Skrevet 26. november 2013 #28 Skrevet 26. november 2013 (endret) Prøv å se på Spirited Away(film) eller Death Note(serie). Helt fantastiske geniale animéer. Endret 26. november 2013 av Kyary Pamyu-Pamyu
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå