Gjest ikke logget på nu. Skrevet 9. mai 2004 #1 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg skriver som anonym nå for at ikke min kjære skal gjenkjenne nicket mitt om han leser denne tråden en gang. Jeg har tenkt på å gi ham en spesiel gave. Hadde du blitt glad om du fikk en liten album med bilder av din kjære? Jeg såg for meg portretter og helfigur, med og noen uten klær. Ikke noe vulgært noe. Kanskje også et vers eller et dikt om jeg finner noe som passer. Og så såg jeg for meg dette i et sånt lite album som man kan ha sånne serier av småbarn i eller også kanskje bryllup. Om dette går an å kjøpe da. Da blir ikke bildene så dyre å få kopiert opp heller siden de ikke er så store. Høres dette ut som en fin og personlig gave, eller høres det bare dumt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2004 #2 Del Skrevet 9. mai 2004 er fint det.. hvis det ikke er vulgært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dazed Skrevet 9. mai 2004 #3 Del Skrevet 9. mai 2004 høres bra ut det. jeg hadde blitt kjempe glad over en sånn gave :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 9. mai 2004 #4 Del Skrevet 9. mai 2004 Vær i så fall 110 % sikker på at disse bildene ikke en gang i framtida kommer på avveie...det ville ikke være særlig hyggelig.... Derfor er det alltid en sjanse å ta når man distribuerer nakenbilder av seg sjøl...det som er "ufarlig" nå, bør ikke for alltid være det... ...mange jenter som har brent seg på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. mai 2004 #5 Del Skrevet 9. mai 2004 min mann hadde ikek likt det.. Om han ikke hadde fått tatt bildene selv da. For han vil ikke at andre skal se meg uten klær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 9. mai 2004 #6 Del Skrevet 9. mai 2004 min mann hadde ikek likt det.. Om han ikke hadde fått tatt bildene selv da. For han vil ikke at andre skal se meg uten klær.. Ikke min heller... Ellers ville en slik gave skreket litt for mye "se-på-meg-så-deilig-jeg-er" for min del, da ville jeg heller laget en scrapbook-ting med bilder av oss to fra hele tiden vår sammen og lagt til noen søte notiser hvor jeg mimret litt og fortalte ham hvorfor han er så viktig for meg som han er... Ikke fullt så sexy, men veldig søtt og romantisk synes jeg. (Og før jeg fornærmer noen- mener ikke at du er innbilsk selv om du velger nakenbilder av deg selv, dette er jo tross alt mannen din, men for meg personlig ville det blitt feil å gi ham "meg selv" og bare det i bursdagsgave.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 9. mai 2004 #7 Del Skrevet 9. mai 2004 Hvis du skal gjøre dette hos fotograf, med album (ala det man får til brylluppsbilder), blir det en veldig kostbar gave! (men jeg er sikker på at det lar seg ordne praktisk, med album m gravering etc). Men jeg tenker litt som Sandman her. Jeg ville tenkt meg om mange ganger før jeg ga bort et slikt album. Selvfølgelig stoler du på kjæresten din, men det kan komme en dag da dere ikke er kjærester lenger, og hvor glad blir du for dette albummet da? Det er jo hans, ikke noe du råder over.. Syns ideen om scrappbok var mye bedre, for ikke å si koseligere, mer personlig og mer orginal; dikt, små anektdoter, bilder, minner fra ting dere har gjort sammen... Jeg ville sattt mye mer pris på en slik gave enn et album med fotografbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 10. mai 2004 #8 Del Skrevet 10. mai 2004 Min samboer ville blitt brydd og flau over noe slikt, og ikke vite hvor han skulle gjøre av det. Han er en typisk mannemann. Når jeg gir ham et fint bursdagskort, eller de gangene jeg har skrevet brev til ham, finner jeg brevene / kortene bare ligge og slenge, han har ikke noe sted han oppbevarer slikt, og vet ikke hva han skal gjøre med det. Han har ikke engang noe fotoalbum, bildene hans ligger i en stor haug og slik vil han ha det. Tror slikt er noe vi jenter skulle likt å få av typen vår, og derfor tror vi kanskje automatisk at de også liker slikt. Hadde en lesbisk venninne en gang hun ga kjæresten slike gaver. Og det gikk fint Men om du tar ETT fint og sexy bilde på selvutløser og gir det til ham uten å sette det inn i en pusete ramme / babyalbum så ville det sikkert vært en god ide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #9 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg ville satt pris på en slik gave men det måtte være pene bilder d.v.s. typiske aktbilder. Hvis det hadde blitt slutt så vet jeg ikke hva jeg ville gjort med albumet. Men hvis hun ba om å få det tilbake eller var ukomfertabel med at jeg hadde det så hadde jeg helt sikkert gitt det tilbake. (Ville ikke de fleste gjort det?) Mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 10. mai 2004 #10 Del Skrevet 10. mai 2004 Tror slikt er noe vi jenter skulle likt å få av typen vår, og derfor tror vi kanskje automatisk at de også liker slikt. ! Akkurat dette tror jeg og! Tror vi gjør mye for mennene våre fordi vi selv syns det er fint, uten å tenke så mye på hvordan/hva de liker. På mange omeråder.. Men hvis hun ba om å få det tilbake eller var ukomfertabel med at jeg hadde det så hadde jeg helt sikkert gitt det tilbake. (Ville ikke de fleste gjort det?) Mann Akkurat det kan vel avhenge av så mangt ... Og jeg ville ikke tatt det for gitt i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #11 Del Skrevet 10. mai 2004 Akkurat det kan vel avhenge av så mangt ... Og jeg ville ikke tatt det for gitt i allefall Det avhenger vel ikke av "så mangt" men av hva slags person man er og hvilke holdninger og verdier man står for. Jeg mener det har med personlige egenskaper å gjøre. Jeg vet nøyaktige hvilke av mine venner som alltid ville ha returnert albumet uansett hvis det var ønsket og hvilke av mine venner som potensielt ikke hadde returnert det. (Jeg mener at de fleste ville ha returnert det.) Men de jentene som faller for de som jeg ikke ville ha stolt på i denne sammenhengen er vel også de jentene jeg oppfatter som mest naive. Mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 10. mai 2004 #12 Del Skrevet 10. mai 2004 Det avhenger vel ikke av "så mangt" men av hva slags person man er og hvilke holdninger og verdier man står for. Jeg mener det har med personlige egenskaper å gjøre. Jeg vet nøyaktige hvilke av mine venner som alltid ville ha returnert albumet uansett hvis det var ønsket og hvilke av mine venner som potensielt ikke hadde returnert det. (Jeg mener at de fleste ville ha returnert det.) Men de jentene som faller for de som jeg ikke ville ha stolt på i denne sammenhengen er vel også de jentene jeg oppfatter som mest naive. Mann He he, så du mener jeg er naiv da (siden jeg ikke automatisk ville tatt det for gitt)? Det er forskjell på venner og kjærester, ganske ulike følelser som kan settes i sving, men klart - er kjæresten en real kjærnekar på alle mulige måter, er det vel trolig at han vil være det etter et brudd også, men når det gjelder kjærlighet, sårede følelser, stolthet, bitterhet og alt det der, vet man faktisk ikke hvordan folk reagerer, selv om man kjenner de. Det er utrolig hvor irrasjonelle og annerledes noen kan bli i gitte situasjoner. (men jeg er kanskje bare naiv ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 12. mai 2004 #13 Del Skrevet 12. mai 2004 tar bilder av hverandre stadig, vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 12. mai 2004 #14 Del Skrevet 12. mai 2004 Det er en fin linje mellom vulgært/billig og smakfulle nakenbilder- og pass på at du og bare du har tilgang til negativene og at det ikke blir laget kopier som kan spres videre. Og ett helt album høres voldsomt ut :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. mai 2004 #15 Del Skrevet 12. mai 2004 Istedenfor å lage en serie, noe som i min smak kan bli litt voldsomt, så ville jeg heller tatt ett par skikkelig flotte bilder, kanskje ett helfigur i en kunstnerisk belysning og akt/mystisk type, og ett spesiellt portrett. Men jeg ville laget dem i en slik størrelse at det ble kunst som kan henges på veggen, også så kunstnerisk at det kunne henges på veggen hjemme, i stua om man ønsker!! (altså ikke slik at det blir pinlig vår andre ser det) Det er en meget fin linje mellom kunstnerisk og sensuellt kontra billig og "pinlig", det er veldig viktig at fotografen du bruker KAN ta akt/naken bilder og vet hva han skal se i mennesker + vet hvordan han skal få deg til å føle deg komfertabel naken sammen med ukjente! Jeg prøvde å gjøre det med en amatørfotograf jeg kjente (kvinne) men oppnådde ikke det ressultatet jeg ønsket fordi vi manglet kunnskapen. Du kan jo evt lage ett eller to i "lommeformat" også, men desse albumene du snakker om, som man har med barn og slikt, det kalles skrytealbum, og gi kjærsten sin skrytealbum av seg selv mer og mindre påkledd ville ikke føltes rett for meg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. mai 2004 #16 Del Skrevet 12. mai 2004 Hvis du tar nakenbilder gjør det digitalt, og print dem ut selv. Jeg tok engang noen bilder (dette er en småmorsom uskyldig historie, men den kan fort tolkes feil, så les nøye) Altså, jeg og en kompis fant verdens største agurk. Vi kjøpte den, og hadde stor moro av og ta bilder av meg som prøvde å få den inn i munnen, jeg var fullt påkledd osv. Uansett, jeg fremkalte bildene sammen med mange andre. Da jeg hentet dem sa ekspeditøren "you know, you should be a girlie model" Jeg tenkte ikke mer på det, men da jeg kom hjem var negativene til agurkbildene borte! Ikke moro, det skal ikke myr "photoshop" kunnskaper til for å lage dirty dirty bilder av en stakkars agurk. Jeg ble helt fortvilet, ringte til butikken, de hadde ikke sett noen negativer. Right Jeg brukte lang tid, men de nektet blankt! Tok til slutt med fotograf-kompisen, en australsk surfer på 195. Han skremte vettet av de stakkars butikkmennene med saksøkning og hele pakka, neste dag ringte de. Negativene var funnet, på gata! (etter tre uker) etter det har jeg vært forholdsvis forsiktig med hva slags bilder jeg tar. Men idéen er søt og god, lag et sånt "blandingsalbum" kanskje, erotisk scrap-bok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 14. mai 2004 #17 Del Skrevet 14. mai 2004 Hvis Elle Melle-mannen hadde fått en cd med masse bilder av meg, da hadde han nok dødd av lykke. (Hvis bildene IKKE var pene og skikkelige, men riktig vulgære riktignok... ) Et pent lite album tror jeg han hadde synes var litt kjedelig, men så har vi også vært sammen i mange år. Hvis dette hadde vært når vi akkurat var blitt sammen, så hadde han nok likt det. Han hadde jo pene bilder av meg stående framme på rommet sitt, så et album hadde nok vært fint også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2004 #18 Del Skrevet 16. mai 2004 Dette spørsmålet minner meg om at vi hadde en lang tråd tidligere om fotografering. Den hadde en del tips om hva man burde gjøre og ikke. Den viste også at ca halvparten synes det var greit å bli fotografert naken. http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...fering&start=60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå