Gå til innhold

Problemer med å gå på do.. Trenger tips!


heiduderborte

Anbefalte innlegg

Noen tips mot ufattelig treg mage? går nesten kun 1 dag i uka på do, utenom å tisse, selvfølgelig.

Fiber, masse vann.. Noe mer jeg kan gjøre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

prøv sånn sviskemos som man gir unger :P det setter visst fart på magen om den er hard :)

Hvor kjøper jeg dette, og hvordan ser den ut? høres ekkelt ut, ettersom jeg ikke liker svisker eller tørka frukt i det hele..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær litt forsiktig med fiber, for mye av det kan virke mot sin hensikt. Vil anbefale havregrøt hvor du f.eks. koker svisker med hver dag, og mye mosjon. Kaffe fungerer også ;)



Anonymous poster hash: 4c777...e7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær litt forsiktig med fiber, for mye av det kan virke mot sin hensikt. Vil anbefale havregrøt hvor du f.eks. koker svisker med hver dag, og mye mosjon. Kaffe fungerer også ;)

Anonymous poster hash: 4c777...e7a

Jeg spiste omtrent kun fiber sist uke, og drakk nesten ingen ting.. Se det for deg.. Bare se det for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Hvor kjøper jeg dette, og hvordan ser den ut? høres ekkelt ut, ettersom jeg ikke liker svisker eller tørka frukt i det hele..

i matbutikken ved barnematen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i matbutikken ved barnematen :)

Taakk! hvor mye må jeg spise? inneholder det masse sukker? er det usunt generelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Taakk! hvor mye må jeg spise? inneholder det masse sukker? er det usunt generelt?

det er jo beregnet på barn så du kan sikkert spise en del uten problemer. de er ikke spesielt store de glassene :)

sukker skal det vel i teorien ikke være så mye av i det bortsett fra det som er i frukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo beregnet på barn så du kan sikkert spise en del uten problemer. de er ikke spesielt store de glassene :)

sukker skal det vel i teorien ikke være så mye av i det bortsett fra det som er i frukt :)

Nå husker jeg at lillebror hadde noe sånn blanda inn i melka. Funka for han ivertfall, får prøve jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Nå husker jeg at lillebror hadde noe sånn blanda inn i melka. Funka for han ivertfall, får prøve jeg også :)

skader ikke. får holde deg for nesa å stappe det i deg om du ikke liker smaken :) svelg unna med vann :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...