AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #21 Skrevet 24. november 2013 Hva så om noen pirker på det du skriver? Ta det som en lærdom i stedet. Ikke vær så feig. Ingen bryr seg om du tar feil uansett (de går ikke rundt og tenker i hverdagen på at du tok feil en eller annen gang). Hvis jeg formulerer meg teit, glemmer et ord, skriver et ord feil, har misforstått noe og noen kommenterer det, føler jeg meg bare dum. Jeg har vært veldig aktiv på et annet forum tidligere, og fikk etter meg en person som alltid pirket på det jeg skrev. Meldte meg til slutt ut, fordi jeg satt med konstant angst hver gang jeg hadde publisert noe, i frykt for at vedkommende skulle "slå til" igjen. Anonymous poster hash: c938c...742 2
jabx Skrevet 24. november 2013 #22 Skrevet 24. november 2013 Hvis jeg formulerer meg teit, glemmer et ord, skriver et ord feil, har misforstått noe og noen kommenterer det, føler jeg meg bare dum. Jeg har vært veldig aktiv på et annet forum tidligere, og fikk etter meg en person som alltid pirket på det jeg skrev. Meldte meg til slutt ut, fordi jeg satt med konstant angst hver gang jeg hadde publisert noe, i frykt for at vedkommende skulle "slå til" igjen. Kan du ikke bare ignorere vedkommende da? De fleste diskusjonsforum har en slik funksjon. Og hva så om en eller annen tilfeldig person pirker på det du skriver? Hvilken betydning har det for noe som helst? Jeg skjønner virkelig ikke problemet.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #23 Skrevet 24. november 2013 Kan du ikke bare ignorere vedkommende da? De fleste diskusjonsforum har en slik funksjon. Og hva så om en eller annen tilfeldig person pirker på det du skriver? Hvilken betydning har det for noe som helst? Jeg skjønner virkelig ikke problemet. Det er noen år siden, og jeg er ikke aktiv på det forumet lengre. Det hadde ingen ignoreringsfunksjon. Det spiller en rolle fordi det får meg til å føle meg som dritt. Det får meg til å føle meg mindre verdt, dum, og i veien, og da er det å skrive som AB en enkel måte å unngå mange av disse følelsene på. Noen ganger dukker de opp når jeg skriver som AB også, men langt i fra så ille som det ville gjort dersom jeg visste at folk visste "hvem" jeg var. Anonymous poster hash: c938c...742 1
Gjest Vampen Skrevet 24. november 2013 #24 Skrevet 24. november 2013 Det er noen år siden, og jeg er ikke aktiv på det forumet lengre. Det hadde ingen ignoreringsfunksjon. Det spiller en rolle fordi det får meg til å føle meg som dritt. Det får meg til å føle meg mindre verdt, dum, og i veien, og da er det å skrive som AB en enkel måte å unngå mange av disse følelsene på. Noen ganger dukker de opp når jeg skriver som AB også, men langt i fra så ille som det ville gjort dersom jeg visste at folk visste "hvem" jeg var.Anonymous poster hash: c938c...742 Jeg tror du bør jobbe litt med selvtilliten. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #25 Skrevet 25. november 2013 Fordi det er så mange gale mennesker rundt om som går løs, tar ikke sjangsen på å bli igjenkjent og at noen kan knytte meg opp mot nick navnet mitt. Dessuten orker jeg ikke å sitte på nett å forsvare meg overfor ukjente mennesker som jeg ikke har noen relasjon til i det virkelige livet. Men jeg er aldri ufin eller frekk fordi om jeg er ab, det har ingen hensikt. Anonymous poster hash: c5398...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #26 Skrevet 25. november 2013 Hvorfor ikke? Det er fullt lovlig.Anonymous poster hash: 99f40...237
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #27 Skrevet 25. november 2013 Noen ganger poster jeg som anonym for eksempel i en tråd jeg egentlig ikke gidder å delta i over lengre tid (annet enn å lese), men allikevel vil si noe/mener noe/lurer på noe etc. Noen ganger poster jeg som anonym fordi jeg ikke vil bli gjenkjent eller fordi jeg syntes det jeg skal spørre om er flaut. Og en del brukere her er veldig flinke til å få deg til å føle seg dum fordi man ikke vet alt her i verden rundt et tema..Anonymous poster hash: d991e...4b8 1
Mann 42 Skrevet 25. november 2013 #29 Skrevet 25. november 2013 Det som er veldig artig her, er at alle som sier at de poster anonymt, faktisk gjør det i denne tråden, også, til tross for at det hverken er personlige, pinlige, eller vanskelige ting som tas opp her, og alle begrunnelser som gis, er veldig generelle. Det syns jeg er noskå interessant. 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #30 Skrevet 25. november 2013 Det som er veldig artig her, er at alle som sier at de poster anonymt, faktisk gjør det i denne tråden, også, til tross for at det hverken er personlige, pinlige, eller vanskelige ting som tas opp her, og alle begrunnelser som gis, er veldig generelle. Det syns jeg er noskå interessant. Ja, men det er kanskje fordi de ikke deler din oppfatning om at det er greit å bruke anonym bruker til pinlige, personlige og/eller personlige ting, men ikke ellers? Jeg bruker ab til alt, selv om det bare er for å si at favorittbrusen min er coca cola, og jeg synes det er helt greit at andre gjør det samme.Anonymous poster hash: 99f40...237 2
Mann 42 Skrevet 25. november 2013 #31 Skrevet 25. november 2013 Ja, men det er kanskje fordi de ikke deler din oppfatning om at det er greit å bruke anonym bruker til pinlige, personlige og/eller personlige ting, men ikke ellers? Jeg bruker ab til alt, selv om det bare er for å si at favorittbrusen min er coca cola, og jeg synes det er helt greit at andre gjør det samme.Anonymous poster hash: 99f40...237 Ja, og det er temmelig interessant. KG er unikt i så måte. Ellers er det vanlig at man skriver under nick. Og slett ikke uvanlig at man bruker fullt navn i profilen.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #32 Skrevet 25. november 2013 Fordi muligheten finnes Anonymous poster hash: 1a7ef...c59
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #33 Skrevet 25. november 2013 Jeg skriver en del under AB fordi jeg er lett gjenkjennelig med bruker her inne, og jeg har ingen som helst ønsker om at folk jeg har et profesjonellt forhold til skal vite om mine meninger innen politikk, religion og diverse. Så jeg bruker brukernavnet mitt der jeg tenker at jeg kan snakke om det med alle jeg møter i mitt virkelige liv, men bruker AB når jeg skriver om ting som jeg ikke ønsker å diskutere IRL. Og Mann 42, du har ikke tenkt på at det er KG-selvmord å innrømme at man innimellom skriver som AB? Man kan si mye om hets fra ABer, men jeg er ikke sikker på om hetsen av ABer er noe særlig bedre Derfor innrømmer ikke jeg at jeg skriver innlegg som AB her inne, sånn i tillegg til at det selvfølgelig ville gå mot poenget mitt om at jeg ikke ønsker å diskutere enkelte ting med folk IRL, og de som har gjenkjent meg sikkert ville lett med lupe etter innlegg jeg kan ha skrevet som AB Anonymous poster hash: 7f0f3...efc 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #34 Skrevet 25. november 2013 Ja, og det er temmelig interessant. KG er unikt i så måte. Ellers er det vanlig at man skriver under nick. Og slett ikke uvanlig at man bruker fullt navn i profilen. Men det sier jo mer om KG enn brukerne, synes jeg. Det er ikke godt å si om man ville valgt det samme på andre forum hvis muligheten var der. Jeg er iallefall medlem på andre forum hvor jeg bruker brukernavn og er gjenkjennelig, men det er ikke noe jeg MÅ hvis jeg ikke er nødt. Sånn tror jeg det er for mange andre også.Anonymous poster hash: 99f40...237 1
catman Skrevet 25. november 2013 #35 Skrevet 25. november 2013 (endret) Det er mange som skriver mye dumt, og det må de bare få lov til å gjøre. Jeg skriver stort sett anonymt fordi det ikke er noe narrativ i det jeg poster her. Jeg hjelper der jeg kan, og stiller av og til et og annet spørsmål som jeg kanskje ikke hadde hatt baller til å spørre åpenlyst ellers. I disse tider er det også veldig kjekt å kunne krysse av "anonymt", bare for prinsippets del. Selv om kulissene er alt annet enn det, KG er jo bl.a. knyttet opp mot Facebook og Google med de voldsomt irriterende knappene nedenfor en hver tråd. Så det er ikke å anbefale å lese om andres kjønnsorganbetennelser en gang. Endret 25. november 2013 av catman
missuvillig Skrevet 25. november 2013 #36 Skrevet 25. november 2013 Vil ikke bli kjent igjen som den virkelig meg, er tross alt her for å dele mine tanker og opplevelse om ting uten at noen på gata skal hate meg eller komme med rykter pga hva jeg mener og føler
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #37 Skrevet 25. november 2013 Fordi jeg er mann! Noe som er svært upopulært her på kvinneguiden. Anonymous poster hash: 6de82...c8e
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #38 Skrevet 25. november 2013 Fordi dette er et møkkaforum med masse sprø brukere som jeg ikke vil ha noen dialog med. Skriver jeg et innlegg under nick på seksualitetsforumet kommer det alltid en haug med kåte pm'er fra patetiske mannfolk, skriver jeg under nick om andre ting kommer det alltid noen å plukker på en pga noe en mente for tre år siden. Anonymous poster hash: de65e...295 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #39 Skrevet 25. november 2013 Blant annet fordi jeg syns det er så mange kjipe hundefolk og lavkarbere, men unngår helst de aktuelle underforumene. Anonymous poster hash: 1b90d...832
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #40 Skrevet 25. november 2013 Sånn at brukere kan spørre meg hvorfor jeg poster som AB/ikke poster med brukernavnet mitt hver gang jeg kommenterer innlegget til noen med navn, i stedet for å bare svare. Anonymous poster hash: 901fb...674 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå