Gå til innhold

Hvorfor poster du som anonym?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor poster akkuratt du som anonym?

Jeg gjør det fordi jeg er redd hva folk skal synes om de innleggene jeg skriver her. Om de synes de er tafatte, dumme, uopplyste, +++

Så hva er DIN grunnn til og poste som anonym?



Anonymous poster hash: f1f55...7b1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg kan.

Anonymous poster hash: ba1e5...323

Amen, sistah!

Anonymous poster hash: 7327d...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen, sistah!

Anonymous poster hash: 7327d...619

Hvordan vet du at vedkommende er jente?

Anonymous poster hash: f1f55...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg selv har gjenkjent veldig mange brukere, og jeg er ikke interessert i å bli gjenkjent på samme måte.



Anonymous poster hash: 468b3...2e7
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det hvis jeg skal dele erfaringer som jeg ikke vil ha knyttet til brukeren min i tilfelle jeg skulle bli gjenkjent, eller hvis det er en triviell tråd jeg egentlig ikke gidder å delta i på lengre sikt, men som jeg har kompetanse eller kjeder meg nok til å svare i. Slik som denne.

- Fast bruker.



Anonymous poster hash: acf83...140
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanligvis gjør jeg ikke det. Bruker likevel funksjonen en gang i blant når jeg skal skrive ting som vil gjøre det veldig lett å finne den virkelige meg, eller der det er snakk om info som kan være litt sensitiv med tanke på gjenkjenning av andre personer.



Anonymous poster hash: ca547...434
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om hva alle andre syns. :biggrin: Post akkurat det du måtte ønske, som anonym eller ikke.

Endret av Rawr1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan ikke jeg svare for andre, men det kan tenkes at mange gjør det for å være ufin, uten at andre brukere vet hvem vedkommende er. Mange gjør det også på grunn av at de har lyst til å stille spørsmål som de opplever som litt flaut, eller som de synes er litt personlige, og av den grunn unngår å skrive under nick. Synd at disse som misbruker AB-funksjonen og dens mening, skal ødelegge for de andre som er seriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør, som en over her har nevnt, om jeg ikke vil ha ting knyttet opp til min bruker. Mange små historier kan rask danne en stor, hvem jeg er. Og jeg vil gjerne ikke bli gjenkjent.

I tillegg føler jeg ofte at det er mer jobb å pose som bruker. Da må man i større grad følge opp og beskytte sitt navn. Er også ofte folk misforstår og tar ting i verste mening, og man må da diskutere med denne personen i evighet så ikke folk tror at jeg, brukeren min, er en kjempe frekk person siden en annen bruker har misforstått og legger ord i munnen min. Som anonymbruker kan man svare om man vil, men det sverter ikke brukeren min om jeg ikke svarer heller.



Anonymous poster hash: 3396f...e92
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg over her, ab #12. Må bare legge til at jeg bruker aldri ab funksjonen til å skrive frekt til andre, og alt jeg skriver som ab kan jeg stå inne for. Men enten syntes jeg det er flaut, vil ikke bli kjent igjen, ellers så er jeg bare for lat/opptatt til å følge opp samtalen, og føler det er lettere som ab.



Anonymous poster hash: 3396f...e92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør det konsekvent. Har rundt femti innlegg under egen bruker, men skriver sikkert femti innlegg for dag som AB. Gjør det fordi jeg er sinnsykt paranoid.



Anonymous poster hash: c938c...742
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at vedkommende er jente?

Anonymous poster hash: f1f55...7b1

Det gjør jeg ikke. Men jenter er tøffe og jeg kaller alle jeg liker av ymse grunner for 'sistah'. Alle som har hatt en storesøster vet da hvor ekstremt kule, tøffe og skumle de kan være?!

Anonymous poster hash: 7327d...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det fordi jeg er redd hva folk skal synes om de innleggene jeg skriver her. Om de synes de er tafatte, dumme, uopplyste, +++

Anonymous poster hash: f1f55...7b1

samme tenker jeg. Og så vil jeg ikke at hvem som helst skal vite hvem jeg er. Var tidligere på et annet forum, og der fant en bekjent ut hvem jeg var og sa informasjon jeg hadde skrevet på forumet videre til andre, det var ikke særlig kult.

Liker å være anonym.

Anonymous poster hash: 93dd4...06e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke huske at jeg har postet som AB, men hvis jeg skulle gjort det måtte det være noe det var lett å identifisere meg på. Ellers har jeg ikke noe behov for å legge skjul på hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skriver som anonym, som nå, er det fordi jeg er redd for å få negativt svar på jeg har skrevet.
La oss si at jeg skriver i en tråd, eller starter en tråd, og så er det noen som sier meg imot, eller synes at det jeg har skrevet var dumt. Som anonym kan jeg da lukke tråden og gå videre som om det aldri har skjedd, selv om jeg føler meg som en idiot.
Hadde jeg skrevet det samme med mitt eget brukenavn hadde det fulgt meg, det hadde vært brukeren min som hadde de tankene - og ikke en hvemsomhelst.

Selv er det svært få brukere jeg faktisk legger merke til. Et innlegg er et innlegg, uansett hvem forfatteren er. Men jeg vet at ikke alle tenker sånn.

Hilsen en som er glad for at det finnes en anonymfunksjon.



Anonymous poster hash: 09f10...944
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skriver som anonym, som nå, er det fordi jeg er redd for å få negativt svar på jeg har skrevet.

La oss si at jeg skriver i en tråd, eller starter en tråd, og så er det noen som sier meg imot, eller synes at det jeg har skrevet var dumt. Som anonym kan jeg da lukke tråden og gå videre som om det aldri har skjedd, selv om jeg føler meg som en idiot.

Hadde jeg skrevet det samme med mitt eget brukenavn hadde det fulgt meg, det hadde vært brukeren min som hadde de tankene - og ikke en hvemsomhelst.

Selv er det svært få brukere jeg faktisk legger merke til. Et innlegg er et innlegg, uansett hvem forfatteren er. Men jeg vet at ikke alle tenker sånn.

Hilsen en som er glad for at det finnes en anonymfunksjon.

Anonymous poster hash: 09f10...944

Sånn har jeg det også! Er redd for at noen skal pirke på det jeg skriver, ta det i fra hverandre og fortelle meg at jeg tar feil. Som AB kan jeg bare stikke av dersom det skjer.

Anonymous poster hash: c938c...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg det også! Er redd for at noen skal pirke på det jeg skriver, ta det i fra hverandre og fortelle meg at jeg tar feil. Som AB kan jeg bare stikke av dersom det skjer.

Hva så om noen pirker på det du skriver? Ta det som en lærdom i stedet. Ikke vær så feig. Ingen bryr seg om du tar feil uansett (de går ikke rundt og tenker i hverdagen på at du tok feil en eller annen gang).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...