AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Del Skrevet 24. november 2013 Hei. Hadde 2 date i går eller hva jeg skal kalle det. Han sov over, og davi tok farvel i sted sa han "Vi snakkes da!" betyr det at han vil ta kontakt igjen? Eller..? Anonymous poster hash: 196cf...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Del Skrevet 24. november 2013 Det betyr ikke noe spesielt, ikke noe mer eller mindre enn "Ha det", "Ses" eller "Aloha". Vi menn tenker ikke over hvordan vi sier ha det etter en date. Hvorvidt han vil ta kontakt igjen eller ikke er umulig for oss å si, du kan ikke lese noe ut fra "Vi snakkes da". Jeg ville sagt ha det på samme måten enten jeg var lunken eller jeg ønsket å sette barn på dama så snart som mulig. Hilsen mann. Anonymous poster hash: e4f68...b81 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #3 Del Skrevet 24. november 2013 Spurte gutta her, og de er alle enige om at det er som å si hadebra.. Uten at det ligger noe særlig bak det. Kanskje du heller burde tenke på hvordan han var når han sa det? Hvordan stemningen var osv når han var der. Hva sier magefølelsen? Anonymous poster hash: 2b640...3cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #4 Del Skrevet 24. november 2013 Vi snakker betyr "ha det bra" eller "ser deg en annen gang". Altså, det er umulig å svare på. Om han ikke tar kontakt mer, så vet du hva det betydde. Anonymous poster hash: f5919...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #5 Del Skrevet 24. november 2013 Men han sa både hadet og vi snakkes… Hadet *klem* vi snakkes* og hade igjen etterpå.. Anonymous poster hash: 8f0d1...418 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 24. november 2013 #6 Del Skrevet 24. november 2013 For meg så betyr ikke "vi snakkes" mer enn en hvilken som helst ting man sier når man sier "ha det bra" osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #7 Del Skrevet 24. november 2013 Men han sa både hadet og vi snakkes… Hadet *klem* vi snakkes* og hade igjen etterpå.. Anonymous poster hash: 8f0d1...418 Ja, og svaret er fortsatt det samme som i innlegg #2. Ikke bruk tid på det her. Det er umulig å tolke det, folk sier ha det på forskjellige måter og med forskjellige ord. Selv sier jeg ofte "Adjø", selv om jeg er ung og liberal av meg, og jeg tør ikke tenke tanken på hvilke signaler det kan ha sendt. Anonymous poster hash: e4f68...b81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #8 Del Skrevet 24. november 2013 Ja, og svaret er fortsatt det samme som i innlegg #2. Ikke bruk tid på det her. Det er umulig å tolke det, folk sier ha det på forskjellige måter og med forskjellige ord. Selv sier jeg ofte "Adjø", selv om jeg er ung og liberal av meg, og jeg tør ikke tenke tanken på hvilke signaler det kan ha sendt. Anonymous poster hash: e4f68...b81 Det betyr verken mer eller mindre enn at du har vært på date med en fyr som har for vane å si "snakkes" ts. Anonymous poster hash: fb6da...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klukk klukk Skrevet 24. november 2013 #9 Del Skrevet 24. november 2013 Seriøst, kommer du hit også? Nå må du se å få tatt deg litt frisk luft å finne på noe annet. Om han viste hvordan du holdt på så ville han hvertfall ikke vært interessert,så ta deg en pause fra hele synsingen din angående han, han vil neppe ha noe forhold med deg, så ta han som han er, eller skygg banen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 24. november 2013 #10 Del Skrevet 24. november 2013 Du tenker altfor mye over det! Det betyr ikke noen ting. Jeg sier det til alle jeg snakker med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Halvor Skrevet 24. november 2013 #11 Del Skrevet 24. november 2013 Når jeg sier "Vi snakkast" eller "Vi pratast" betyr det at jeg ønsker og tror at jeg møter personen igjen. Om jeg ikke er ganske sikker på det, sier jeg det helst ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 24. november 2013 #12 Del Skrevet 24. november 2013 Slutter meg til resten - 'vi snakkes' betyr ganske enkelt 'vi snakkes'= 'vi' som i du og ham, 'snakkes' som i prate. Formen av verbet antyder i denne konteksten fremtid. Altså; han uttrykker her at han ser for seg at du og han skal ha en samtale igjen en gang i fremtiden. Hadde kanskje vært lettere å analysere dersom han var tysk, jeg har forstått det som at de har forskjellige måter å si 'vi snakkes' på som sier noe om når denne fremtidige snakkingen skal finne sted, på norsk er det mer ubestemt fremtid. Ellers ville jeg ikke tatt med en fyr hjem etter andre date (med mindre man har vært venner lenge og kjenner hverandre godt nok til å vite at dette går mot seriøse saker - eller ikke er interessert i noe videre forhold), men det er kanskje bare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #13 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg ville sagt ha det på samme måten enten jeg var lunken eller jeg ønsket å sette barn på dama så snart som mulig. Anonymous poster hash: e4f68...b81 Hender det at menn føler det sånn på et tidlig stadie? Anonymous poster hash: 7fc69...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lincoln Skrevet 24. november 2013 #14 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Vi = du og jeg , Snakkes = kommunisere med ord formet av munnen Et relativt vanlig uttrykk. Hva er det egentlig du lurer på? Helt utrolig hva dere jenter klarer å lage problemer av. Endret 24. november 2013 av Lincoln Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #15 Del Skrevet 25. november 2013 Hender det at menn føler det sånn på et tidlig stadie? Anonymous poster hash: 7fc69...0d5 Vet du hva? Det verste er at det faktisk har hendt en gang. Jeg ytret ikke akkurat ønsket for henne, ettersom det ville vært mer klin gæren tulling enn søtt, men en gang følte jeg faktisk det. Forholdet strandet riktignok til slutt, men det var ikke min feil (jepp, utroskap). Anonymous poster hash: e4f68...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #16 Del Skrevet 23. mai 2017 Ja gammel tråd men bumper. Hva betyr det når noen slutter en sms med:"Snakkes" Anonymkode: 603cf...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #17 Del Skrevet 23. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja gammel tråd men bumper. Hva betyr det når noen slutter en sms med:"Snakkes" Anonymkode: 603cf...07c "Prates senere" Anonymkode: a0524...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 23. mai 2017 #18 Del Skrevet 23. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja gammel tråd men bumper. Hva betyr det når noen slutter en sms med:"Snakkes" Anonymkode: 603cf...07c Vi snakkes ved et senere/annet tidspunkt. Kommunisere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #19 Del Skrevet 23. mai 2017 Det er ikke gåseøyne i mld. Var jeg som satt der. Anonymkode: 603cf...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #20 Del Skrevet 23. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja gammel tråd men bumper. Hva betyr det når noen slutter en sms med:"Snakkes" Anonymkode: 603cf...07c Det betyr at personen ikke ønsker å gå inn i en SMS-samtale. Personen ønsker å avslutte, og heller eventuelt prates videre en annen dag. Personen ønsker ikke at du skal svare og komme med flere oppfølgingsspørsmål osv. Det blir litt som å si 'god natt!' på melding. Det betyr at du anser samtalen som ferdig og avslutter på høflig vis. Anonymkode: 0c3a6...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå