AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Del Skrevet 24. november 2013 Hvor lang tid tar det vanligvis før man blir bedre av lungebetennelse? Jeg var hos legen forrige lørdag og fikk EryMax, tar 4 stk om dagen. Men jeg har fortsatt veldig vondt i halsen. Har mycoplasma i tillegg. Er det vanlig å ha så vondt? Burde jeg dra tilbake til legen og få mer medisin? Anonymous poster hash: 26c12...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #2 Del Skrevet 24. november 2013 Det kan ta lang tid å komme seg etter lungebetennelse. De gangene jeg har hatt det har jeg stått på antibiotika i 7-10 dager, og så har det tatt ytterligere 1-2 uker før jeg føler meg noenlunde bra igjen. Så lenge du får behandling er det ikke mye legen kan gjøre, bare å passe på å drikke nok og ta Paracet/ibux ved behov. Anonymous poster hash: d1b37...1a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. november 2013 #3 Del Skrevet 24. november 2013 Om det ikke blir bedre innen få dager ville jeg oppsøkt lege igjen for å evt. Bytte antibiotika. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatricia Skrevet 26. november 2013 #4 Del Skrevet 26. november 2013 Hei. Jeg har gått på doxylin antibiotika i 8 dager, fortsatt slapp. Kvitt litt av en tunge pusten, men veldig sliten og hoster mye. Skal til lege og sjekke crp i morgen. Begynte å hangle med forkjølelse for 2 1/2 uke siden. Sist jeg hadde lungebetennelse var jeg sykemeldt i tre uker og dårlig/ slapp en uke etter det igjen.... Dette er veldig kjedelig!! Ønsker deg god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå