Gå til innhold

Lungebetennelse - fortsatt dårlig!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tar det vanligvis før man blir bedre av lungebetennelse? Jeg var hos legen forrige lørdag og fikk EryMax, tar 4 stk om dagen. Men jeg har fortsatt veldig vondt i halsen. Har mycoplasma i tillegg. Er det vanlig å ha så vondt? Burde jeg dra tilbake til legen og få mer medisin?



Anonymous poster hash: 26c12...78a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ta lang tid å komme seg etter lungebetennelse. De gangene jeg har hatt det har jeg stått på antibiotika i 7-10 dager, og så har det tatt ytterligere 1-2 uker før jeg føler meg noenlunde bra igjen. Så lenge du får behandling er det ikke mye legen kan gjøre, bare å passe på å drikke nok og ta Paracet/ibux ved behov.



Anonymous poster hash: d1b37...1a2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke blir bedre innen få dager ville jeg oppsøkt lege igjen for å evt. Bytte antibiotika. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatricia

Hei.

Jeg har gått på doxylin antibiotika i 8 dager, fortsatt slapp. Kvitt litt av en tunge pusten, men veldig sliten og hoster mye. Skal til lege og sjekke crp i morgen. Begynte å hangle med forkjølelse for 2 1/2 uke siden. Sist jeg hadde lungebetennelse var jeg sykemeldt i tre uker og dårlig/ slapp en uke etter det igjen....

Dette er veldig kjedelig!!

Ønsker deg god bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...