AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Jeg lurer på hvorfor jenter med hengepupper kler seg med dype utringninger og små trekant-bikinier? Er jeg bare sær som synes man burde bruke en god BH og velge mer dekkende klær, heller enn å vise frem to triste loddrette streker i utringningen? Flott at folk er stolte over kroppene sine, men man må uansett kle seg etter kroppen for å fremheve det beste med den - ikke det verste? Det er ikke meningen å henge ut noen, men se på dette bildet: http://leneorvik.blogg.no/1385206033_jentejulebord.html . Jenta i hvit i midten der. Det er jo ikke fint? Eller har jeg bare blitt vant til å se damer med silikon eller som teiper opp puppene? Har store pupper selv, og hvis jeg ikke kler meg riktig, så ser det ikke så bra ut. Reagerer kanskje veldig på dette fordi jeg er så bevisst på det selv. Anonymous poster hash: 9facf...046 2
Violen Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Ville ikke akkurat kalt det der hengepupper? Er vel helt normalt pupper i min verden i alle fall. Pent synes jeg ikke det var, men det er mer en smakssak. 10
FruHudson Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Skjønner hva du mener, men du har ikke funnet noe godt eksemepl på det.. Synes ikke hun hadde noe særlig hengepupper. 6
Gjest Arch Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Det der er normale pupper, ikke hengepupper. Når man kommer over en vis alder, ca 14, så er det faktisk ikke normalt at de står rett ut lengre. 8
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Det er ikke akkurat det jeg vil kalle hengepupper, men pent var det ikke, snarere vulgært. De kan jo falle ut når som helst. Hun har en type pupper som ikke tar seg spesielt godt ut uten bh eller i kjoler uten støtte. Anonymous poster hash: b5c9c...eb9 4
skyflakes Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 (endret) "ikke for å henge ut noen, men......" Edit: Det der er helt normale pupper. Syns de var fine jeg Endret 24. november 2013 av skyflakes 10
miramis Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Samme tenker jeg også. Man bør bruke en støttende bh når man går med utrigning så det ser pent ut. 1
LukaFrost Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Nei, det der så ikke pent ut. Hun har pupper som trenger støtte. 1
Djungelvrål Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 Jeg lurer på hvorfor jenter med hengepupper kler seg med dype utringninger og små trekant-bikinier? Er jeg bare sær som synes man burde bruke en god BH og velge mer dekkende klær, heller enn å vise frem to triste loddrette streker i utringningen? Flott at folk er stolte over kroppene sine, men man må uansett kle seg etter kroppen for å fremheve det beste med den - ikke det verste? Det er ikke meningen å henge ut noen, men se på dette bildet: http://leneorvik.blogg.no/1385206033_jentejulebord.html . Jenta i hvit i midten der. Det er jo ikke fint? Eller har jeg bare blitt vant til å se damer med silikon eller som teiper opp puppene? Har store pupper selv, og hvis jeg ikke kler meg riktig, så ser det ikke så bra ut. Reagerer kanskje veldig på dette fordi jeg er så bevisst på det selv. Anonymous poster hash: 9facf...046 Jenta i midten har flotte pupper, det er definitivt ikke hengepupper, tror du store pupper står rett ut naturlig?? 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #10 Skrevet 24. november 2013 Jeg skjønner at jeg tar helt feil her. Men jeg synes rett og slett det er finest når puppene står litt ut og man kan ta blyanttesten på dem uten noen problemer. Ikke at jeg liker de så store heller, men en liten D-cup som sitter bra på brystkassa uten heng er det fineste, synes jeg. Kunne aldri gått som den jenta, for jeg synes rett og slett hun hadde hengepupper... Ut i fra hva jeg kan observere av bilder på nettet, så ser det ut som jeg liker best pupper som rekker halvveis ned på overarmen (i lengde). Hvis en dame står rett opp og ned, så synes jeg ikke det ser så bra ut de som har pupper helt ned til albuen. Og det hadde jo hun jenta her? Ser ut som om puppene mangler en del fylde øverst, og da ser de bare triste ut. -TS (bruker 65/70 G i BH selv, og selv om puppene mine halvveis klarer blyanttesten (haha) synes jeg de ser litt "hengete" ut.). Hengepupper, etter min standard.http://dette-er-min.blogspot.no/2010/10/puppene.html Hengepupper etter deres standard?http://3.bp.blogspot.com/-brkgS0DJtPg/T3d5J7juUVI/AAAAAAAAAJg/vsxq0QtKUZ4/s1600/fe15.jpg Fine pupper som jeg liker:http://www.vg.no/bildespesial/spesial.php?id=1766 Anonymous poster hash: 9facf...046
j86 Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 Siste bildet der er en A-cup ser det ut for, og ettersom det er tyngdekraften som gir hengepupper så vil det si at man er nødt for å ha en viss masse før det overhodet er mulig å henge nedover. 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #12 Skrevet 24. november 2013 Jeg skjønner at jeg tar helt feil her. Men jeg synes rett og slett det er finest når puppene står litt ut og man kan ta blyanttesten på dem uten noen problemer. Ikke at jeg liker de så store heller, men en liten D-cup som sitter bra på brystkassa uten heng er det fineste, synes jeg. Det er kanskje finest, men man kan jo ikke trylle puppene sine sånn? Jeg er ung og har alltid hatt hengepupper, selvsagt hadde det vært greit om de sto av seg selv, men sånn som situasjonen er må jeg bruke push-up for å få de til å se litt bedre ut. Linken du sendte var ikke akkurat pent, men jeg vil ikke si at hun har for hengete pupper til å kunne gå med utringning.. Anonymous poster hash: e4fa9...67e 1
Silfen Skrevet 24. november 2013 #13 Skrevet 24. november 2013 Siste bildet der er en A-cup ser det ut for, og ettersom det er tyngdekraften som gir hengepupper så vil det si at man er nødt for å ha en viss masse før det overhodet er mulig å henge nedover. Ikke sant. Man trenger bare ha vært litt gravid, så er det fullt mulig at også de minste puppene kan få heng. 3
j86 Skrevet 24. november 2013 #14 Skrevet 24. november 2013 Ikke sant. Man trenger bare ha vært litt gravid, så er det fullt mulig at også de minste puppene kan få heng. Helt klart - Men da har som oftest puppene vært litt større for så å trekke seg tilbake. Da går det jo mer på løs hud. Vil likevel tro at det ikke blir så veldig " to triste loddrette streker i utringningen" som TS skriver. Ivertfall ikke så lange triste streker..
Silfen Skrevet 24. november 2013 #15 Skrevet 24. november 2013 Helt klart - Men da har som oftest puppene vært litt større for så å trekke seg tilbake. Da går det jo mer på løs hud. Vil likevel tro at det ikke blir så veldig " to triste loddrette streker i utringningen" som TS skriver. Ivertfall ikke så lange triste streker.. Trust me, når alt fyllet forsvinner, selv i bittesmå pupper, så er det bare løshud og den henger rett ned. Det ser selvsagt mindre ut enn bildet fra TS, det skulle bare mangle, men henger, det gjør de.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #16 Skrevet 24. november 2013 Jeg skjønner at jeg tar helt feil her. Men jeg synes rett og slett det er finest når puppene står litt ut og man kan ta blyanttesten på dem uten noen problemer. Ikke at jeg liker de så store heller, men en liten D-cup som sitter bra på brystkassa uten heng er det fineste, synes jeg. Kunne aldri gått som den jenta, for jeg synes rett og slett hun hadde hengepupper... Ut i fra hva jeg kan observere av bilder på nettet, så ser det ut som jeg liker best pupper som rekker halvveis ned på overarmen (i lengde). Hvis en dame står rett opp og ned, så synes jeg ikke det ser så bra ut de som har pupper helt ned til albuen. Og det hadde jo hun jenta her? Ser ut som om puppene mangler en del fylde øverst, og da ser de bare triste ut. -TS (bruker 65/70 G i BH selv, og selv om puppene mine halvveis klarer blyanttesten (haha) synes jeg de ser litt "hengete" ut.). Hengepupper, etter min standard.http://dette-er-min.blogspot.no/2010/10/puppene.html Hengepupper etter deres standard?http://3.bp.blogspot.com/-brkgS0DJtPg/T3d5J7juUVI/AAAAAAAAAJg/vsxq0QtKUZ4/s1600/fe15.jpg Fine pupper som jeg liker:http://www.vg.no/bildespesial/spesial.php?id=1766 Anonymous poster hash: 9facf...046 Vil du ikke gå slik, så slipper du. Hvorfor lager du en tråd om dette? Hva er det du vil fram til? Anonymous poster hash: 3a0a2...c3d 2
Gjest Tekola Skrevet 24. november 2013 #17 Skrevet 24. november 2013 Ryddet for AB-hets. Tekola, mod.
Elanore Skrevet 24. november 2013 #18 Skrevet 24. november 2013 Fint med kroppspress, hva kan man si... Tull som det her må være mye av grunnen. Tror folk rett og slett glemmer at en 65D og 75D er to helt forskjellige størrelser ift. selve massen på brystet. Brystetmassen for en med 75B er den samme som for en med 65D. Tyngre bryster synker noe, gjerne, og sånn er det. Små bryster (da snakker vi massen på brystet, ikke bokstaven som bare sier noe om forholdet mellom brystmasse og omkrets) vil lettere sitte høyere på kroppen... Det gjelder også mange typer silikon, selvsagt. Hvis standard for "hengepupper" skal være så ekstrem at det TS linker til er under dette begrepet, så er vi på vei mot en enda mer fæl utvikling. Jeg kritiserer ikke det at utrigningen angivelig så fæl ut, og jeg synes generelt den ville vært fæl, særlig på store bryster. Jeg liker bare ikke at det er linket til en jente som står med fullt navn, og dette fra en anonym bruker, også om det så hadde stått med "anonymt" brukernavn, som skal kritiseres for sine såkalte hengepupper... Begrepet er problemet, ikke diskusjon av kjolen eller om den kler henne, så har vi det klart for oss. Ellers, TS, så beskriver du at du liker store bryster som såvidt(?) består blyanttesten - men de skal altså ikke ha noe heng... Føler bare for å påpeke at du nå idealiserer en andel av befolkningen som knapt er der, i det minste ikke for særlig lang tid, rett og slett på grunn av tyngekraftens påvirkning. Føler dette er enda en av de diskusjonene som bare bidrar til å skape et fælt og urelistisk syn på kvinnekroppen. 2
Djungelvrål Skrevet 24. november 2013 #19 Skrevet 24. november 2013 Jeg skjønner at jeg tar helt feil her. Men jeg synes rett og slett det er finest når puppene står litt ut og man kan ta blyanttesten på dem uten noen problemer. Ikke at jeg liker de så store heller, men en liten D-cup som sitter bra på brystkassa uten heng er det fineste, synes jeg. Kunne aldri gått som den jenta, for jeg synes rett og slett hun hadde hengepupper... Ut i fra hva jeg kan observere av bilder på nettet, så ser det ut som jeg liker best pupper som rekker halvveis ned på overarmen (i lengde). Hvis en dame står rett opp og ned, så synes jeg ikke det ser så bra ut de som har pupper helt ned til albuen. Og det hadde jo hun jenta her? Ser ut som om puppene mangler en del fylde øverst, og da ser de bare triste ut. -TS (bruker 65/70 G i BH selv, og selv om puppene mine halvveis klarer blyanttesten (haha) synes jeg de ser litt "hengete" ut.). Hengepupper, etter min standard.http://dette-er-min.blogspot.no/2010/10/puppene.html Hengepupper etter deres standard?http://3.bp.blogspot.com/-brkgS0DJtPg/T3d5J7juUVI/AAAAAAAAAJg/vsxq0QtKUZ4/s1600/fe15.jpg Fine pupper som jeg liker:http://www.vg.no/bildespesial/spesial.php?id=1766 Anonymous poster hash: 9facf...046 Store pupper har ikke fylde øverst, det er det bare silikonpupper som har. 2
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2013 #20 Skrevet 24. november 2013 Fint med kroppspress, hva kan man si... Tull som det her må være mye av grunnen. Tror folk rett og slett glemmer at en 65D og 75D er to helt forskjellige størrelser ift. selve massen på brystet. Brystetmassen for en med 75B er den samme som for en med 65D. Tyngre bryster synker noe, gjerne, og sånn er det. Små bryster (da snakker vi massen på brystet, ikke bokstaven som bare sier noe om forholdet mellom brystmasse og omkrets) vil lettere sitte høyere på kroppen... Det gjelder også mange typer silikon, selvsagt. Hvis standard for "hengepupper" skal være så ekstrem at det TS linker til er under dette begrepet, så er vi på vei mot en enda mer fæl utvikling. Jeg kritiserer ikke det at utrigningen angivelig så fæl ut, og jeg synes generelt den ville vært fæl, særlig på store bryster. Jeg liker bare ikke at det er linket til en jente som står med fullt navn, og dette fra en anonym bruker, også om det så hadde stått med "anonymt" brukernavn, som skal kritiseres for sine såkalte hengepupper... Begrepet er problemet, ikke diskusjon av kjolen eller om den kler henne, så har vi det klart for oss. Ellers, TS, så beskriver du at du liker store bryster som såvidt(?) består blyanttesten - men de skal altså ikke ha noe heng... Føler bare for å påpeke at du nå idealiserer en andel av befolkningen som knapt er der, i det minste ikke for særlig lang tid, rett og slett på grunn av tyngekraftens påvirkning. Føler dette er enda en av de diskusjonene som bare bidrar til å skape et fælt og urelistisk syn på kvinnekroppen. Vel, jeg skrev en post om det samme og ble moderert for AB-hets.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå