AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Dette har jo vært på nyhetene før. At folk spiser grandiosa på julaften. Noen her som gjør det? Hva synes dere om det? Anonymous poster hash: 35735...405
Gjest HappyWaffle Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 syns det er usmakelig. det tar ikke mye lenger tid å lage seg noe så enkelt som medisterkaker med poteter surkål, brun saus og tyttebær eller noe. hvor er gleden med jula da hvis man ikke en gang kan unne seg GOD mat?? grandiosa smaker gammal papp
Cuddlegirl Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Her er det ingen jul uten pinnekjøtt ihvertfall. Ville man absolutt ha pizza på julaften, hadde jeg ihvertfall laget eller kjøpt en bedre pizza enn en grandiosa. 5
smartjente Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 syns det er usmakelig. det tar ikke mye lenger tid å lage seg noe så enkelt som medisterkaker med poteter surkål, brun saus og tyttebær eller noe. hvor er gleden med jula da hvis man ikke en gang kan unne seg GOD mat?? grandiosa smaker gammal papp Helt enig. Grandis kan man jo spise på hvilken som helst dag? Skjønner ikke at folk virkelig virkelig er så late. Er jo masse annen mat som er lettvindt å lage. Grøt for eksempel. Det er da bedre enn grandiosa, og tar ikke lang tid å lage. 4
Poserose Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Det er vel folk som ikke har noen særlig juletradisjoner da. Er ikke mye vits i å lage grøt eller medisterkaker da. Syns jo det er litt trist jeg også, går jo an å unne seg en bedre fjordland middag akkurat den dagen. Vil også påstå at det tar mye lenger tid å lage medisterkaker enn grandis. 2
Rakel Rips Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Kult det, men du må ha ekstra ost, medisterpølser og ketschup på. trenger minst 2 pizzaer også da en grandisen ikke metter
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Grandis går greit det. Men det er viktig å legge på litt ekstra ost, cherrytomater + sjampinjong. Strø litt oregano på toppen. Så har du et herremåltid. Til dessert blir det Tines sjokoladepudding med piano vaniljesaus + en liten dæsj med krem på boks. For å gjøre det ekstra presentabelt kan man også legge ett stk jordbær oppå kremen. Til maten drikker man julebrus. Før man av avslutter kvelden med en sixpack Rignes øl. Hmmm...kan det bli bedre? Anonymous poster hash: 427a8...d25 5
Gjest Summers Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 (endret) syns det er usmakelig. det tar ikke mye lenger tid å lage seg noe så enkelt som medisterkaker med poteter surkål, brun saus og tyttebær eller noe. hvor er gleden med jula da hvis man ikke en gang kan unne seg GOD mat?? grandiosa smaker gammal papp Synes det er mer spesielt å ha så sterke følelser overfor hva andre spiser på julaften. Endret 24. november 2013 av Summers 32
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 Grandis går greit det. Men det er viktig å legge på litt ekstra ost, cherrytomater + sjampinjong. Strø litt oregano på toppen. Så har du et herremåltid. Til dessert blir det Tines sjokoladepudding med piano vaniljesaus + en liten dæsj med krem på boks. For å gjøre det ekstra presentabelt kan man også legge ett stk jordbær oppå kremen. Til maten drikker man julebrus. Før man av avslutter kvelden med en sixpack Rignes øl. Hmmm...kan det bli bedre? Anonymous poster hash: 427a8...d25 Ja, det kan virkelig bli bedre. Høydepunktet for meg på julaften er pinnekjøttet Anonymous poster hash: 35735...405 3
Gjest HappyWaffle Skrevet 24. november 2013 #10 Skrevet 24. november 2013 Synes det er mer spesielt å ha så sterke følelser ovenfor hva andre spiser på julaften. bare du syns det du, for all del. men det er nå mine meninger da
Gjest avocadoen Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 Jeg tenker at jeg da lurer på hva de spiser resten av året. 7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #12 Skrevet 24. november 2013 Morsomt å se at noen faktisk tror at så mange (som det media hauser opp) spiser grandis på julaften. De fleste gr vel BARNA grandis på dagen mens de selv står å lager i stand julemiddagen. Anonymous poster hash: 8b21e...b0f 6
Gjest HappyWaffle Skrevet 24. november 2013 #13 Skrevet 24. november 2013 bare du syns det du, for all del. men det er nå mine meninger da å var det ikke meningene til folk TS ville ha her kanskje?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #14 Skrevet 24. november 2013 Det er vel folk som ikke har noen særlig juletradisjoner da. Er ikke mye vits i å lage grøt eller medisterkaker da. Syns jo det er litt trist jeg også, går jo an å unne seg en bedre fjordland middag akkurat den dagen. Vil også påstå at det tar mye lenger tid å lage medisterkaker enn grandis. Ja. Da er det jo en annen sak! Anonymous poster hash: 35735...405
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #15 Skrevet 24. november 2013 Altså Grandis som kjapp lunsj, mens de lager i stand selve julemiddagen. Ser ikke noe galt i det.... Anonymous poster hash: 8b21e...b0f 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #16 Skrevet 24. november 2013 å var det ikke meningene til folk TS ville ha her kanskje? Ja Anonymous poster hash: 35735...405
smartjente Skrevet 24. november 2013 #17 Skrevet 24. november 2013 Altså Grandis som kjapp lunsj, mens de lager i stand selve julemiddagen. Ser ikke noe galt i det.... Anonymous poster hash: 8b21e...b0f Er det noen som gjør det? 1
Gjest Cytosin Skrevet 24. november 2013 #18 Skrevet 24. november 2013 Forstår ikke at noen liker grandiosa jeg, smaker helt forferdelig, og på julaften i tillegg? Hvorfor ikke lage en hjemmelaget pizza heller hvis en absolutt skal ha pizza på julaften? Jeg tipper egentlig det er ungkarer som spiser grandis i jula. 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #19 Skrevet 24. november 2013 Jeg tipper egentlig det er ungkarer som spiser grandis i jula. Du tipper heller det enn at mange småbarnsfamilier gir det til ungene som lunsj og avledning, mens de selv lager julemiddag? Anonymous poster hash: 8b21e...b0f
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #20 Skrevet 24. november 2013 Jeg bryr meg overhodet ikke om hva andre spiser på julaften. Hvis det er grandiosa de har lyst på, så for all del. Anonymous poster hash: 46356...ad4 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå