Gjest Madam Felle Skrevet 10. mai 2004 #21 Del Skrevet 10. mai 2004 A propos rare spørsmål: Det er veldig gøy å gå inn på f. eks. en Statoil-stasjon og spørre om veien til nærmeste bensinstasjon. De fleste blir så forfjamset at de faktisk forklarer veien til en annen stasjon, i stedet for å påpeke at dette faktisk er en. Slikt driver jeg med når jeg kjeder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snexi Skrevet 10. mai 2004 #22 Del Skrevet 10. mai 2004 A propos rare spørsmål: Det er veldig gøy å gå inn på f. eks. en Statoil-stasjon og spørre om veien til nærmeste bensinstasjon. De fleste blir så forfjamset at de faktisk forklarer veien til en annen stasjon' date=' i stedet for å påpeke at dette faktisk er en. [/quote'] Skal love deg vi får mange rare spørsmål, men har aldri hørt den før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 11. mai 2004 #23 Del Skrevet 11. mai 2004 En sommer da jeg var liten jente var jeg med bestevenninnen min og faren hennes på campingtur til Sverige. Ved en svensk veikro stoppet vi for å kjøpe litt mat. Far skulle imponere blondinen i luken med sine språkkunskaper og bestilte " To pølser med korv, takk!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 11. mai 2004 #24 Del Skrevet 11. mai 2004 Dagens spørsmål fikk jeg nettopp: - Hvordan kommer jeg ut døren? Eh... Du lukker den opp! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. mai 2004 #25 Del Skrevet 11. mai 2004 Dagens spørsmål fikk jeg nettopp: - Hvordan kommer jeg ut døren? Eh... Du lukker den opp! :o Det skal ikke være greit .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 13. mai 2004 #26 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg tok telefonen, og det var en mann i andre enden som egentlig skulle ringe til byens barneskole. Da har du kommet feil, svarte jeg. Så ble mannen lettere hysterisk, og sa at det var jo DETTE nummeret han hadde fått, og det skulle være til skolen! Dette er hos Hansen, sa jeg. Da ble det heeelt stille i andre enden....og sa så han; Jammen...hva skal jeg gjøre nå da??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 29. mai 2004 #27 Del Skrevet 29. mai 2004 jeg fikk et spørsmål av en amerikaner en gang som jeg traff tilfeldig vis som ville vite veien til Norge, så han spurte Where is Norway ? og da sa jeg by Sweden. og da ble kjønte han ikke noe og sa but where is sweden. da sa jeg ret og slett by Norway. også spurte han igjen but plz tell my where is norway how do i get to norway,,og da sa jeg ..gå ned den gaten sving til høyre så gå rett over broa da er du i norge.....jeg tror faktisk at han trodde at norge og svergie var 2 byer i Europa Where Have They Hidden My Thrown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 29. mai 2004 #28 Del Skrevet 29. mai 2004 Stedet jeg er oppvokst er et veldig koselig sted, med masse gamle bygninger. Det pleier å være mange turister der om sommeren. En gan var det en som spurte meg om stedet var åpent om sommeren. Ettersom vi var 10 000 innbyggere tilknytta stedet var jeg glad for at vi hadde butikker om vinetern også gitt Så har du de søringene som spør om vi har midnattsol om vinteren eller om sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 29. mai 2004 #29 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg har opptil flere 17.mai'er blitt spurt hvilken dato det er...! Da jeg var liten spurte jeg moren til en venninne av meg hvilken dato 17-mai var på. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 31. mai 2004 #30 Del Skrevet 31. mai 2004 Dette spørsmålet fikk jeg av min kjære pappa i dag, som tro det eller ei, er en stor fotballfan: "Du vet den innendørs kunstgressbanen du snakket om, er den innendørs?" Da lo jeg godt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 31. mai 2004 #31 Del Skrevet 31. mai 2004 Da tremeningen min var liten, fikk hun oppklart at vi hadde et luftrør og et pusterør. (Familien hennes er veldig kristne.) Janta spurte så: - Er det Gud eller kommunen som har bestemt det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 3. juni 2004 #32 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har selv en gang flauet meg kraftig ut når det gjelder bruk av ord. jeg jobbet i en barnehage i Bodø samme året som flymuseet åpnet. Alle barnea og voksne skulle på åpningen,noe som var stor stas.. Jeg måtte selvfølgelig informere foreldre hva vi skulle gjøre.Så det jeg sa var at vi skulle på åpningen av museet og sist men ikke minst skulle vi få prøve den supre FLYSTIMULATOREN!!! Jeg fattet ikke hvorfor foreldrene så rart på meg og var på tur til å gapskratte.men plutselig sa det pling å jeg skjønte hva jeg hadde sagt! Egentlig var det værst at jeg hadde sagt det til de fleste foreldrene å skrevet det på infolapp til dem.. Jaja,sånn kan det gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #33 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har en til. Jeg leste i et ukeblad hos foreldrene min i julen, og der er det en spalte hvor man kan spørre legen. Og en fortvilet 26 (!) år gammel kvinne hadde skrevet inn og forklart at hun var gravid og lurte på om det var best å bruke kondomer når de hadde sex, for hun ville ikke ha tvillinger...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. juni 2004 #34 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har en til. Jeg leste i et ukeblad hos foreldrene min i julen' date= og der er det en spalte hvor man kan spørre legen. Og en fortvilet 26 (!) år gammel kvinne hadde skrevet inn og forklart at hun var gravid og lurte på om det var best å bruke kondomer når de hadde sex, for hun ville ikke ha tvillinger...... Såpass ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ronja_80 I.I Skrevet 4. juni 2004 #35 Del Skrevet 4. juni 2004 He he, mange rare spørsmål.... Morfar min er av den rare spørsmål typen, og det er ikke få ganger vi har fått oss en god latter av han. Husker spesielt to godt: Vi satt og diskuterte malere og deres kunstverk "Ja", sier han. "Brudeferden i Hardanger, er ikke den fra Østerdalen den?" Vi satt og spiste julemiddagen og hørte på Sissel Kyrkjebø."Nydelig musikk." "Er det ikke Kirsten Garborg som synger?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 4. juni 2004 #36 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg fikk et veldig bra spørsmål i dag... Jeg hadde eksamen og ene vakten var en veldig gammel og veldig tunghørt dame.. Vi sto ute fordi jeg hadde pause, (i Ålesund) Så kom det et skip som fløyta (du vet, sånn veldig høyt som høres over hele byen) Hun bøyde seg bort til meg og spurte "Hva sa du?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 5. juni 2004 #37 Del Skrevet 5. juni 2004 Så har du de søringene som spør om vi har midnattsol om vinteren eller om sommeren Eller de som går rundt om kvelden om sommeren, kikker opp på himmelen og lurer på om ikke sola skal gå ned snart, sånn at denne berømte midnattsola kan stå opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. juni 2004 #38 Del Skrevet 5. juni 2004 Eller de som går rundt om kvelden om sommeren, kikker opp på himmelen og lurer på om ikke sola skal gå ned snart, sånn at denne berømte midnattsola kan stå opp... Vet om noen som jobba på et turistkontor, som hadde blitt skjellt ut fordi det ikke dreide seg om to soler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. juni 2004 #39 Del Skrevet 5. juni 2004 Vet om noen som jobba på et turistkontor, som hadde blitt skjellt ut fordi det ikke dreide seg om to soler Dere burde lese "Er de norske fjordene åpne om natta?". Den er vel verdt å lese, til tider hysterisk morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 5. juni 2004 #40 Del Skrevet 5. juni 2004 Dere burde lese "Er de norske fjordene åpne om natta?". Den er vel verdt å lese, til tider hysterisk morsom. Har den! Og er helt enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå