Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer elsker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stearin lys?

Innlegget er ryddet for reklamebilder.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hyssingen

Farger og bøker og snurrepipperier og malerier og eksotiske pyntegjenstander.

Se for dere en sånn litt spinnvill gammel dame med neonrødt hår, kunstner, som har reist masse og trålet med seg all slags snåle greier hjem. Fullstendig herlig koselig kaos :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en sånn her jeg

Men synst nærmere 150 000kr blir litt i overkant for noe vi egentlig ikke trenger

post-57866-44874_thumb.jpg

Endret av Miss Lucky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjortedyr, saueskinn, puter, lune pledd, orkideer og tulipaner, lyslykter. Jordfarger og tre mens møblene er gjerne hvite eller tungt treverk.

Fine kosekroken (bildet)

Kjempeflott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, ramlet over instagram-kontoen til Julie Hole i går kveld. (Skriver fra mobil, så her: http://www.iphoneogram.com/u/45930330) Det er sjelden jeg har hatet så lite i et bloggerhjem. :ler: Den stuen der er bare elsk!

Akkurat min type smak! :) Elsker stilen hennes!

Har egentlig ganske samme stil selv her hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat min type smak! :) Elsker stilen hennes!

Har egentlig ganske samme stil selv her hjemme :)

Ja, vi også. Bare ikke så mange design lekkerbiskener, da. Skulle gjerne hatt råd til å innrede et flunkende nytt hus slik de har gjort! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi også. Bare ikke så mange design lekkerbiskener, da. Skulle gjerne hatt råd til å innrede et flunkende nytt hus slik de har gjort! :daane:

Hihi, jeg er dessverre svak for design så her er det nok en del av det :fnise:

Men huset, det skulle jeg gjerne hatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Dere vil ha det unikt, men dere har det samme som halve Norge.

Prøver å kopiere bloggere...

Hvorfor ikke være unik?

Kjøp noe alle andre ikke har.

Jeg sparer heller i to år,så får jeg en unik lampe eks. Gjerne kjøpt i Danmark.

Alle har tingene fra kremmerhus? Hva er unikt med de?overpriset kinesiske varercdu får overalt.

Anonymous poster hash: 4ef77...1f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så opptatt av å være unik. Jeg kjøper ting jeg liker, og når jeg blir lei av dem bytter jeg dem ut (selger videre eller gir bort). Det viktigste er vel at man trives i sitt eget hjem ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere vil ha det unikt, men dere har det samme som halve Norge.

Prøver å kopiere bloggere...

Hvorfor ikke være unik?

Kjøp noe alle andre ikke har.

Jeg sparer heller i to år,så får jeg en unik lampe eks. Gjerne kjøpt i Danmark.

Alle har tingene fra kremmerhus? Hva er unikt med de?overpriset kinesiske varercdu får overalt.

Anonymous poster hash: 4ef77...1f3

Er nå mange som kjøper lamper og dill i Danmark, Frankrike osv. Trenger ikke bli "unikt" for det.

Når det er sagt, så liker vel folk forskjellige ting og bloggerne er jo også folk... så.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke opptatt av å være unik, er opptatt av å like hjemmet mitt. Kjøper stort sett bare rimelige ting, men ingen har jo akkurat de samme kombinasjonene som meg. Jeg liker også å lage ting selv, så noe blir jo helt annerledes enn hva andre har.



Anonymous poster hash: 608df...a23
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Alvar Aalto høy vase i fargen ørkensand. :) For eksempel. Og, skal vi se... Lucie Kaas, gult, rødt, blått, hvitt, gull.. Marimekko. Diverse i klart glass. Teak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Nanne70

Liker en kombinasjon av enkel, skandinavisk stil kombinert med gammelt/antikt/bruktfunn/arvegods, og nøytrale farger med detaljer i kontrastfarge. Ikke nips og masse pyntegjenstander - jeg liker at ting har en funksjon, samtidig som de gjerne må være dekorative. En "bibliotekvegg" er den store drømmen (interiøret for øvrig er ikke helt representativt for smaken min):

love the built-in book shelf, the striped armchair, and silhouette pillow:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlige ting/møbler som forteller en historie. Selv har jeg arvet et lite kjøkkenbord etter min mormor. Den gangen min mamma var liten satt de seks(!!) stykker rundt det lille bordet og spiste middag. Synes det er koselig å tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker takdusj, er så deilig å stå under det varme vannet og bli våt på hele kroppen. 

 

Anonymkode: d0bdf...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...