Gå til innhold

Lettkledd i utlandet

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot

Hva i all verden er det som får folk til å gå i bikinioverdeler på gaten?

Jeg må jammen meg si jeg hadde stusset om jeg så en i bikini vandre nedover Kral Johan, uansett hvor varmt det er !!

(Også håper jeg de som bruker slike plagg i muslimske og andre mer tildekkede land ikke syter over hvor ille det er at innvandrere ikke følger våre skikker...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke mye dekkende klær å se i gatene i alanya f.eks.

Man skiller seg ikke akkurat ut ved å gå i bikinitopp. (på dagen vel å merke)

med over 40 grader i skyggen så er det ikke så veldig merkelig. Syns jeg da.

Hadde ingen andre gått sånn hadde jeg ikke gjort det selv heller.

(de som vil kle seg heldekkende i norge må gjerne få gjøre det,couldn`t care less. Men glad jeg slipper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har mange ganger gått i Oslos gater iført bikinitopp. Aldri fått noen negative reaksjoner på dette. Kanskje noen nysgjerrige blikk, men tror ingen har følt seg støtt av dette. Når muslimer kommer til vårt land må de akseptere dette. Det er noe helt annet når vi besøker deres land. Da må vi vise respekt for deres religion og deres kultur uansett hvor varmt det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er det som får folk til å gå i bikinioverdeler på gaten?

Jeg må jammen meg si jeg hadde stusset om jeg så en i bikini vandre nedover Kral Johan, uansett hvor varmt det er !!

(Også håper jeg de som bruker slike plagg i muslimske og andre mer tildekkede land ikke syter over hvor ille det er at innvandrere ikke følger våre skikker...)

Helt enig!!

Kunne ikke falt meg inn å gå i bare bikinioverdelen verken i norge eller i syden eller i ett muslimsk land!!

Og VIKTIG som Poirot sier, går dere slik kledd i ett land der kulturen tilsier at man dekker seg mer til, da bør man tie stille om at andre ikke tilpasser seg vår kultur også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...