Gå til innhold

Damer med dype utringninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg stirrer kanskje sleskt, men uten å tenke over det. Når øynene mine faller på ett behagelig sted, så kan de rett og slett glemme tid og sted, og bare bli der.

Rettelse: Jeg stirrer ikke, jeg bare ser og nyter :)

En digresjon om dette. Danske intellektuelle taggere mener at husvegger ikke tilhører bare de som eier huset, men også betrakterne. Når jentene gir oss det vakre synet i gave, så .....?

Problemet oppstår idet det går fra å betrakte noe vakkert til å degradere deres helhet som menneske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg hadde hatt større pupper skulle jeg gjerne vist dem fram litt ;-)

Store pupper, og stor kunst. Det er andre ting enn størrelse som definerer skjønnhet. Det finnes vakre detaljer i alle størrelser, men store detaljer er selvfølgelig littegrann lettere å oppdage.

Jeg var en tid sammen med ei dame som hadde bryster på littegrann mer enn guttestørrelse. De var også vakre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store pupper, og opplever at de fleste overdeler og kjoler automatisk gir meg utringning uten at det nødvendigvis er intensjonen. Jeg kunne selvfølgelig kledd meg i turtlenek og i topper med skjæring oppe ved halsen, men det er overhodet ikke forenelig med min stil. Dermed blir det stort sett litt utringning, og jeg har ingen problemer med at noen ser litt på puppene mine. Det er derimot en stor forskjell på å se litt og å stirre så mye at det blir ukomfortabelt.

I tilfellet i hovedinnlegget har hun jo presset puppene opp til max og i tillegg svært dyp utringning, så da mener jeg hun må forvente at folk ser. Synes dog det er litt uprofesjonelt av programlederen å gjøre det så det er tydelig overfor henne, med mindre det var ment humoristisk til å begynne med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store pupper, og stor kunst. Det er andre ting enn størrelse som definerer skjønnhet. Det finnes vakre detaljer i alle størrelser, men store detaljer er selvfølgelig littegrann lettere å oppdage.

Jeg var en tid sammen med ei dame som hadde bryster på littegrann mer enn guttestørrelse. De var også vakre.

Ikke sant :) det er jeg enig i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...