Gå til innhold

Damer med dype utringninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du har noen damer som "arresterer" menn om de titter noen ekstra sekunder på puppene deres. Hva er greia liksom? Man går rundt med halve puppen ute og når man titter ekstra er det plutselig ikke greit lenger?

Er jo en grunn til man går med dyp utringning. For å få oppmerksomhet.



Anonymous poster hash: 07f32...f73
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan vel ikke klage over blikk når man velger dyp utringning, men enkelte menn tror tydeligvis at pupper kan snakke :D Må jo si at jeg foretrekker blikk kontakt med den jeg snakker med :D

Har en slik på jobb som konsekvent ser på brystene mine når vi stopper opp for en prat, det er nesten slik at jeg får lyst til å si" hallo, jeg er her.Se opp da!" :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt at menn kikker. Å stå og stirre er noe annet. Som regel har jeg bare sett kvinner reagere negativt når mann er reellt ekkel.



Anonymous poster hash: a315e...065
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg personlig føler at en litt stor utringning fremhever det JEG liker best på meg, så må jeg da få lov til det. Jeg merker fort hvem som synes det er pent, og de som oppfører seg som en utsultet cocker spaniel foran et stykke kjøttdeig. (Sistnevnte oppfører seg gjerne som cocker spaniels i andre sammenhenger også, dyp utringning eller ei..) :fnise:



Anonymous poster hash: 25073...89c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, døde litt av youtube videon der! Men, det er ingen løgn at vi jenter syns det er litt stas også. Går jeg alene gjennom byen og en fyr titter litt ekstra (ikke nødvendigvis on mah titties, but if he does) så fniser jeg litt for meg selv på veien videre. Spesielt morsomt hvis man kan lese uttrykket til fyren etter titten :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har noen damer som "arresterer" menn om de titter noen ekstra sekunder på puppene deres. Hva er greia liksom? Man går rundt med halve puppen ute og når man titter ekstra er det plutselig ikke greit lenger?

Anonymous poster hash: 07f32...f73

Er det det som kalles booby-trap ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med damer som flekker puppen ut på kafé for å mate ungen, og så forventer at ingen skal glo på. Det er rett og slett dårlig folkeskikk å skape slike elefanter i rommet som ingen skal få lov til å vedkjenne.

Hoes want attention,women want respect.

Like slitsomt er det nå uansett. :nigo:

Endret av nawuraM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hetero kvinne, og til og med jeg blir litt satt ut om jeg får et par bryster rett opp i ansiktet, det kan til tider være distraherende, selv om det ikke nødvendigvis ser pent ut.



Anonymous poster hash: 8b40e...fb0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og elsker pupper i ulike fasonger og størrelser. Men det er litt tacky når man presser sammen, presser opp og har alt for stor utringning. Det er faktisk mye flottere med en kvinne som kler seg pent men ikke roper ut "se på meg, se på puppene mine ! ! "...... Mindre er fortsatt mer. Det blir litt som å dele ut gaver uten innpakkning. Virker kun desperat. Er man flott og vet det, trenger man ikke vise det til hele verden heller :)



Anonymous poster hash: 11bb9...c57
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og elsker pupper i ulike fasonger og størrelser. Men det er litt tacky når man presser sammen, presser opp og har alt for stor utringning. Det er faktisk mye flottere med en kvinne som kler seg pent men ikke roper ut "se på meg, se på puppene mine ! ! "...... Mindre er fortsatt mer. Det blir litt som å dele ut gaver uten innpakkning. Virker kun desperat. Er man flott og vet det, trenger man ikke vise det til hele verden heller :)

Anonymous poster hash: 11bb9...c57

Jeg er ikke helt enig. Kvinner har nydelige bryster. Kall det guds gave. Guds gave til verden. Det grenser til uetisk å gjemme slik skjønnhet.

I bibelen står det at man ikke skal stille sitt lys under en skjeppe (eller bøtte).

Alt for mange har for lite glede, og nettopp de små gledene, gledene over det vakre kan få hverdagen til å smile, og følgelig begrense både depresjon og verre ting.

Dere kvinner, som gir meg slikt vakkert syn i gave, tusen, tusen takk! :):dagens-rose:

Gledelig hilsen fra middlaldrende mann .

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoes want attention,women want respect.

"Slut shaming" tull. (Er du religiøs?)

Selvsagt greit å se og forståelig at menn (og andre kvinner) blir litt distraherte, men å stirre er faktisk ikke greit.

Anonymous poster hash: 4a799...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger jo ikke være dyp utringing eller stor kløft for at man skal se.

Det holder at det ser pent ut. Små eller store er ikke så viktig synes jeg. Det er mere form og om de "passer" til personen.

Sånne som på videoen i starten blir jo at man ser på for å se hvor fake det er... ikke nødvendigvis for at det er fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Slut shaming" tull. (Er du religiøs?)

Selvsagt greit å se og forståelig at menn (og andre kvinner) blir litt distraherte, men å stirre er faktisk ikke greit.

Anonymous poster hash: 4a799...86b

Men å betrakte, kjærlig og lenge, det er iallfall hyggelig for betrakteren. Jo bedre utringning , desto mer oppmerksomhetstid. Kvinner elsker jo at vi er oppmerksomme, og har de problemer med det, så kan de jo bare gjøre som Aysha. Hun klagde, lett flørtende, over denne gloinga til Muhammed, og han anbefalte helt enkelt burka eller hijab eller noe sånt.

Vi bor i Norge, og jeg liker og respekter kvinner, både toppløse, og i Burka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det en forskjell på å stirre sleskt og å ta et ekstra blikk på noe som i stor grad er iøynefallende.

Å påstå at damer ber om å bli trakassert fordi de går med utfordrende klær er en farlig tankegang. For ja, det er trakassering å regelrett glo ned i noens utringning. Jeg skjønner imidlertid irritasjonen over disse damene som nærmest presser puppene opp i ansiktet ens og deretter lager ramaskrik om noen legger merke til det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde hatt større pupper skulle jeg gjerne vist dem fram litt ;-) hehe.. Neida, ikke såå dyp utringning, men det er jo ikke noe galt med litt.

Ikke alle kvinner viser kløft for oppmerksomhet. Mange viser kløft fordi de er glade i puppene sine, og liker å se på det selv/synes det er fint, mens andre liker å vise dem fram til andre.

Men om halve puppen henger ut, så skal man ikke klage for at folk ser på dem. Om man ikke er komfortabel med det- PAKK DEM INN :) Så enkelt er det.

Endret av s@nd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en forskjell på å stirre sleskt og å ta et ekstra blikk på noe som i stor grad er iøynefallende.

Å påstå at damer ber om å bli trakassert fordi de går med utfordrende klær er en farlig tankegang. For ja, det er trakassering å regelrett glo ned i noens utringning. Jeg skjønner imidlertid irritasjonen over disse damene som nærmest presser puppene opp i ansiktet ens og deretter lager ramaskrik om noen legger merke til det.

Jeg stirrer kanskje sleskt, men uten å tenke over det. Når øynene mine faller på ett behagelig sted, så kan de rett og slett glemme tid og sted, og bare bli der.

Rettelse: Jeg stirrer ikke, jeg bare ser og nyter :)

En digresjon om dette. Danske intellektuelle taggere mener at husvegger ikke tilhører bare de som eier huset, men også betrakterne. Når jentene gir oss det vakre synet i gave, så .....?

Hvis damene ønsker å glede oss sånn, så må det jo bli litt nedtur dersom de ikke oppnår gledelige blikk.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker brystene mine,går ikke så ofte med utringning, men kan godt ha på meg klær som allikevel fremhever de. Flasher de ikke på noe som helst måte, men har også en kroppsholdning som er relativt rank og jeg vet/ser at menn legger merke til de.

Nå er jo brystene mine bare en del av meg, så setter jo pris på at menn også tar seg tid til å snakke med meg også. På en annen side skal man vel være fornøyd med at man fortsatt kan få et blikk eller to, i godt voksen alder :laugh:

Og jeg mener fortsatt at når man kler seg utfordrende og viser hud og kropp, må man regne med at folk titter/glaner- gjør det selv jeg, titter altså... Blir mer lattermild enn sint ihvertfall, når en mann glor- men selvfølgelig når det tipper over til å føles ekkelt så er ikke det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...