Gjest Draug Skrevet 23. november 2013 #21 Skrevet 23. november 2013 Som regel kokte egg. Et eller to, alt ettersom hva jeg klarer.
smartjente Skrevet 23. november 2013 #22 Skrevet 23. november 2013 2-3 hjemmelagde knekkebrød med ost/kremost og agurk. Er også veldig godt meg eggerøre eller kokt eg til (i stedet for osten). Også vann! Hvertfall 2 glass.
Gjest Funky Punk Skrevet 23. november 2013 #23 Skrevet 23. november 2013 Hva er eggemuffins? :D Anonymous poster hash: 3bf62...603 Blander egg, revet ost og en skvett fløte og har det oppi muffinsformer. Som regel pleier jeg først å legge oppi litt brokkoli, skinkebiter, baconbiter osv før jeg heller over eggeblandingen. Kan gjerne ha krydder i eggeblandingen og toppe muffinsen med litt ost før den settes i ovnen 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #24 Skrevet 23. november 2013 Blander egg, revet ost og en skvett fløte og har det oppi muffinsformer. Som regel pleier jeg først å legge oppi litt brokkoli, skinkebiter, baconbiter osv før jeg heller over eggeblandingen. Kan gjerne ha krydder i eggeblandingen og toppe muffinsen med litt ost før den settes i ovnen Åhgud, det hørtes jo bare skikkelig godt ut ! :D Anonymous poster hash: 3bf62...603 1
Gjest Funky Punk Skrevet 23. november 2013 #25 Skrevet 23. november 2013 Åhgud, det hørtes jo bare skikkelig godt ut ! :D Anonymous poster hash: 3bf62...603 Det er veldig godt Og du kan ha i akkurat hva du måtte ønske 200 grader i ovnen, 15-30 minutter avhengig av hvor godt stekte du vil ha dem og hvordan ovnen din er. Jeg bruker et muffinsbrett med plass til 12. Da bruker jeg ca 6 egg, og så mye ost i røra som ser greit ut. De kan også fryses. 1
skruf Skrevet 23. november 2013 #26 Skrevet 23. november 2013 Er elendig på frokost…. Så "frokost" 1 er kaffe og en snus kl 6.30. Frokost nr 2 sånn ca kl 10 er et par fibrarik med pålegg, et eple, vann og en kaffe.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #27 Skrevet 23. november 2013 Det er veldig godt Og du kan ha i akkurat hva du måtte ønske 200 grader i ovnen, 15-30 minutter avhengig av hvor godt stekte du vil ha dem og hvordan ovnen din er. Jeg bruker et muffinsbrett med plass til 12. Da bruker jeg ca 6 egg, og så mye ost i røra som ser greit ut. De kan også fryses. Tusen takk :D Da vet jeg hva jeg skal teste ut til frokost i morgen Anonymous poster hash: 3bf62...603
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #28 Skrevet 23. november 2013 Jeg spiser det samme til frokost hver dag. To havreknekkebrød med hvitost og rød paprika. Fin start på dagen, og nok mat frem til middag Anonymous poster hash: f5bc2...407
Skvaldersjura Skrevet 24. november 2013 #29 Skrevet 24. november 2013 Speilegg, go`morgenoghurt, kaffe.
Rakel Rips Skrevet 24. november 2013 #30 Skrevet 24. november 2013 Jeg liker at Mac Donalds har fått Mac muffins og frokostmeny. Liker ikke å lage mat selv. Jeg bor for det meste i tyrkia og spiser en del KFC til frokost, men en bifftalerken med pommes frites på favorittrestauranten i Alanya er nok favoritten. Drikker ikke sukklerbrus til frokost, men kan ta en milkshake av og til
Silkepiken Skrevet 24. november 2013 #31 Skrevet 24. november 2013 Ei kneippbrødskive med (masse) smør! og gulost/gulost, kaviar, agurk. Er eg i farta blir det en lettyoghurt med kanskje litt allbran eller noe lignende oppi. I helgene har eg tid til en cappucino/kakao el. Elles blir det te/kaffi når eg har kommet meg på skolen.
Gjest caramiacaramella Skrevet 24. november 2013 #32 Skrevet 24. november 2013 Jeg elsker frokost! Klarer meg ikke uten. Pleier oftest å spise et hardkokt egg på godt grovbrød fra bakeren nedenfor leiligheten min. Har gressløk og ferske cherrytomater på, samt salt og pepper selvfølgelig. Det er kjempegodt! Blir aldri lei jeg. Ellers spiser jeg ofte havregrøt eller eggerøre med kremost, paprika, rød løk og vårløk. Nam nam nam
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #33 Skrevet 24. november 2013 Som regel blir det havregrøt med krydder, honning og frukt eller bær. Andre varianter: - corn flakes eller honnikorn med melk - toast med syltetøy, - pannekaker - middagsrester - burrito med egg, paprika, tomat, avokado og salsa, kanskje med pølse eller bacon til - full engelsk frokost med alt (bacon, pølser, bønner i tomatsaus, egg, toast, hashbrowns, champignoner og tomat) - norsk frokost med ferske rundstykker og masse forskjellig pålegg (eggerøre, laks, skinke, oster, pølse osv) - italiensk frokost dvs. søt bakst og frukt I prinsippet spiser jeg alt, selv om middelhavsfrokost ikke er min favoritt. Det eneste jeg ikke kan tenke meg å spise til frokost er suppe. Kaffe må til, drikker ofte juice også. Anonymous poster hash: 3fcf6...3d8
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #34 Skrevet 24. november 2013 Nå for tiden er det ingen frokost på meg. Når rutinene kommer tilbake så blir det nok egg og noe salat tenker jeg. Med litt cocosa blandet inn. Da har man fort en del å gå på samt at kroppen får viktige byggematerialer. Salat er vel ikke det som gir kroppen mest byggematerialer for en lang dag? Anonymous poster hash: 3fcf6...3d8
Gjest Funky Punk Skrevet 24. november 2013 #35 Skrevet 24. november 2013 Salat er vel ikke det som gir kroppen mest byggematerialer for en lang dag?Anonymous poster hash: 3fcf6...3d8 Regner med at folk spiser andre måltider enn bare frokost. Bare tull at man må spise frokost
fruBeist Skrevet 24. november 2013 #36 Skrevet 24. november 2013 (endret) Spiser aldri frokost hjemme før jobb. Tidligere var det stort sett knekkebrød med ymse pålegg, eventuelt en rett i koppen-suppe. Nå har jeg av og til med meg annen matpakke, f.eks brødskiver, wraps, omelett, salat med ost, bacon og gode grønnsaker samt ris. Da blir dette både frokost og lunch. Spiser da enten på ferga eller på pauserommet hvis jeg er tidlig ute. Forøvrig, kaffe er viktig! Har alltid med meg en thermokopp med kaffe på vei ut døra Endret 24. november 2013 av fruBeist
JamesHardy Skrevet 24. november 2013 #37 Skrevet 24. november 2013 Salat er vel ikke det som gir kroppen mest byggematerialer for en lang dag? Anonymous poster hash: 3fcf6...3d8 Når jeg tenker salat så er det gjerne agurk, tomat, paprika, diverse spirer, urter og frø. Om en bare eter grønn salat så vil det jo helt klart være fånyttes.
JustLittleMe Skrevet 27. november 2013 Forfatter #38 Skrevet 27. november 2013 Idag blir det, etter de to koppene med te. En skive med lett pålegg og en røyk :-) Uten om å ikke få i seg noe, så er dette lettvint
Kjempeliten Skrevet 27. november 2013 #39 Skrevet 27. november 2013 Ofte blir det en gulrot, et halvt eple eller en mandarin. Har jeg melk kan det hende jeg lager meg litt havregrøt. Idag ble det en brødskive med syltetøy. Hater frokost. Kroppen min bruker lang tid på å bli klar for å spise
FantasDick Skrevet 27. november 2013 #40 Skrevet 27. november 2013 Jeg tror jeg spiser to frokoster; en proteinshake før jeg går på jobb og en skyr etter ca. 3 timer (lunsjen kommer ca. 3 timer etter skyren). Hver dag.. I helgene slår jeg meg litt mer løs, da har jeg som regel litt bedre tid. Favorittene er omelett med kjøtt/grønnsaker, eggerøre med pålegg og grønnsaker, hjemmebakte grove glutenfrie rundtstykker med pålegg, fruktsalat. Alltid kaffe, gjerne latte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå