JustLittleMe Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Jeg (og sambo) er ufattelig dårlig til å spise frokost. Spiser det som regel aldri. Hva liker du best? Tips?
Bobla2013 Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Liker vel best den gode, gammeldagse brødskiva med valgfritt pålegg på toppen. Ellers smaker All barn godt og, eller rugsprø. 1
FruHudson Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Jeg liker knekkebrød, yoghurt med frukt eller bananpannekake sistnevnte spiser jeg som regel etter trening.
lille..trille Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Jeg spiser som regel rugbrød eller polarbrød med egg på Enten kokt eller stekt. Eller havregrøt.
JamesHardy Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Nå for tiden er det ingen frokost på meg. Når rutinene kommer tilbake så blir det nok egg og noe salat tenker jeg. Med litt cocosa blandet inn. Da har man fort en del å gå på samt at kroppen får viktige byggematerialer.
Skilpadden Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Fetaost og tomat smaker himmelsk sammen! Også pleier jeg å lage omelette àla Skilpadde. Hakker løk og pepper (sterk) og steker dette. Så tar jeg en skåle hvor jeg da har egget, og har krydder i det, bittelitt salt også steker jeg det. Fy søren så godt det smaker. Anbefales!
JustLittleMe Skrevet 23. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2013 Fetaost og tomat smaker himmelsk sammen! Også pleier jeg å lage omelette àla Skilpadde. Hakker løk og pepper (sterk) og steker dette. Så tar jeg en skåle hvor jeg da har egget, og har krydder i det, bittelitt salt også steker jeg det. Fy søren så godt det smaker. Anbefales! Pepper er ett must i det meste hos meg. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #8 Skrevet 23. november 2013 SAMBOER***!... Anonymous poster hash: a4685...4a9
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 her varierer det Som regel så spiser jeg makaroni med kjøttdeig/pølsebiter/bacon/kyllingbiter/biffstrimler osv Om jeg ikke spiser det, så blir det vanligvis brødskive med egg, italiensk salat eller eggsalat Anonymous poster hash: 3bf62...603
thinkywinky Skrevet 23. november 2013 #10 Skrevet 23. november 2013 Havregrøt! Mmmm! Dagen er ikke den samme uten! 1
Rosewood Skrevet 23. november 2013 #11 Skrevet 23. november 2013 Havregrøt med kanel, sukrin, frosne blåbær og en liten teskje økologisk peanøttsmør. Har spist det til frokost dritlenge nå, men er enda ikke lei :) Det er sunt, det er billig og det holder meg mett lenge 1
Hyena Skrevet 23. november 2013 #12 Skrevet 23. november 2013 Weetabix og skummet melk. Evt med frukt, bær eller nøtter. Hardkokte egg, avacado og tomat. Evt litt pepper over. Kan bruke lakseskiver og. Alt etter hva man liker og vil ha. Jeg liker laks og avacado sammen, veldig godt. Shake --> Herbalife. Pluss to grønnsaker og grønn te. Rugsprø med pålegg. F.eks makrell i tomat, salat og agurk. Tunfisk, cottage cheese. Magert kjøttpålegg, salat. Leverpostei. Ja, alt mulig rart! Smoothie med frukt, bær, nøtter, grønnsaker, korn, ja alt etter hva du foretrekker Havregrøt med banan og kanel. Evt bær, naturell yoghurt, cottage cheese eller noe slikt
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #13 Skrevet 23. november 2013 Spiste havregryn til frokost hver dag i 2-3 år frem til et par uker siden da jeg så et program på tv der de viste at mange kornprodukter, deriblant havregryn bør man ikke spise mye av grunnet muggsopp. De viste en prøve der de hadde dyrket frem muggsopp, og jeg fikk helt avsmak og har ikke spist det siden. Jeg har ikke funnet en god erstatter enda, egg tåler jeg ikke, så de siste ukene har jeg spist 1 banan, 1 pære og 1 håndfull mandler. Fønker kjempefint det Link om muggsopp her Anonymous poster hash: d96ca...7ad
Anglofil Skrevet 23. november 2013 #14 Skrevet 23. november 2013 Skyr med blåbær og vanilje og et par havreknekkebrød med makrell i tomat. Mvh Yvonne
Gjest halebein Skrevet 23. november 2013 #15 Skrevet 23. november 2013 Brødskive med nugatti og melk. Har ikke tid til annet... Er så godt å ligge i senga så lenge som mulig.
Gjest Kongsdatteren Skrevet 23. november 2013 #16 Skrevet 23. november 2013 Rugsprø med cottage cheese eller med kalkunskinke og avokado. Frokostblanding med masse frukt og nøtter i.
Gjest energibånd Skrevet 23. november 2013 #18 Skrevet 23. november 2013 Jeg er ikke dårlig på å spise frokost, men jeg er dårlig til å variere. Spiser enten havregrøt med banan eller gresk yoghurt med havre. I blant kan jeg også finne på å spise grove brødskiver med skinke eller ost.
Gjest Funky Punk Skrevet 23. november 2013 #19 Skrevet 23. november 2013 Varierer fra dag til dag siden jeg fort blir lei av mat. ●eggemuffins ●kokt egg, røkelaks, spekemat ●stekt egg med bacon, agurk, løk ●salatwraps - salatblad med pålegg, ruller det sammen som en wrap ●restemat fra gårsdagens middag ●hjemmelagde rundstykker eller knekkebrød med pålegg ●pannekaker ●rømmevafler ...etc 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #20 Skrevet 23. november 2013 Varierer fra dag til dag siden jeg fort blir lei av mat. ●eggemuffins ●kokt egg, røkelaks, spekemat ●stekt egg med bacon, agurk, løk ●salatwraps - salatblad med pålegg, ruller det sammen som en wrap ●restemat fra gårsdagens middag ●hjemmelagde rundstykker eller knekkebrød med pålegg ●pannekaker ●rømmevafler ...etc Hva er eggemuffins? :D Anonymous poster hash: 3bf62...603
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå