Gå til innhold

Hva er det han vil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En fyr. Som jeg har truffet to ganger. I starten snakket vi masse og det inneholdt også seksuelle ting.

Hadde sex første kvelden vi møttes. Men andre gangen vi møttes hadde vi det ikke.

Det har bare blitt mindre og mindre kontakt. Og jeg har i det siste tenkt at han ikke er så interessert lenger og har derfor lagt fra mg tanken om å fortsette å date han.

Og så plutselig etter en uke aå sender han en god natt melding på snapchat. Med bilde av seg selv smilende. Noen dager der igjen sender han en ny snap. Men han tar lenger ikke kontakt på sms, som vi pleide å gjøre før.

Og ja, jeg har sendt han mld og har som regel fått svar ganske raskt. Men han er ikke så snakkesalig på sms og har selv sagt at han ikke er den typen som tekster daglig.

Han har sagt at han liker meg. Han ville veldig gjerne møte meg begge gangene og den siste gangen ga han meg en lang og god klem og sa at det var veldig koselig å se mg igjen.

Fikk en snap av han i dag også, men vet ikke om det var personlig eller om han sendte det til flere. Han skrev bare skål eller noe med bilde av ølen sin.

Jeg sa også sist uke "håper ikke det er lenge til neste gang da!" og så sa jeg noe annet etter det og han svarte bare på det andre jeg sa.

Så jeg aner ikke hva han tenker jeg. Regner med at han ikke er såå interessert, men fortsatt er litt "nysgjerrig" eller ikke har utelukket meg helt ennå.

Jeg vurderer ihvertfall å få svar pp det neste uke en gang. Spørre han rett ut om han kunne tenke seg å møtes igjen. Should I?

Anonymous poster hash: b4cf5...edd

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg hadde ikke giddi når det er klart at han ikke er så interessert lenger.

Snakke masse før møte - ha sex - mindre og mindre kontakt fra han sin side. Sier seg selv hva som har skjedd..

Skrevet

Så hvorfor gjenopptar han kontakten hele tiden da? Når jeg holder på å glemme han, så dukker han plutselig opp på snap eller sms. Det tar sjeldent mer enn fire dager før jeg hører fra han igjen.

Men uans. Skal jeg si ifra til han eller bare la vær å høre fra meg? Har rukket å bli litt glad i han på en måte, så vil jo helst avslutte på en ordentlig måte enn å ikke si noe at all.

Gjest badeand1
Skrevet

Kanskje han vil ha deg tilgjengelig.

Når du sier at han plutselig dukker opp igjen så har du jo latt være å høre fra deg? Eller har du sendt noe men ikke fått svar?

Skrevet

Da har jeg latt vær å høre fra meg igjen. Så jeg ble jo overrasket når jeg plutselig hørte fra han igjen.

Skrevet

Han holder deg på gress, du er kjekk å ha i tilfelle.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Ja, så da har du jo prøvd det. Ville avslutta det hele.

Bekager hvis jeg høres bitchy ut forresten. Er ikke meninga. :klem:

Endret av Mortem
Skrevet

Må desverre si meg enig i det Sosial og A- Kjendis sier. Han er ikke interessert nok. Gå videre, ikke svar han. Og tar han kontakt, spør han hva han vil, ønsker han deg som en venn eller kjæreste.

Det er slik at når en mann vil ha noe, gjør han hvasomhelst får å få det. Så det at han kontakter deg nå og da er ikke godt nok. Mange holder på slik, både menn og kvinner, desverre.

Anonymous poster hash: b59dd...1a5
Skrevet (endret)

Jeg synes ikke han virker interessert nok på dette tidspunktet. Om du forventer noe mer av han allerede nå, så ikke bruk tid på han. Han liker deg sikkert, men har ikke interesse av å ta det noe videre akkurat nå, da ville han tatt mer kontakt, annet enn at han kanskje ønsker litt intimitet.

Og det med snap chat: At han sender smilende bilde av seg selv betyr ikke at du er den eneste som får den snappen. Med mindre det var en personlig tekst der som viser at den nettopp bare var til deg. Jeg ville ikke tolket snaps nødvendigvis som en form for kommunikasjon. Særleg når han ikke tar kontakt utenom det. Noen sender snaps til mange eller alle.

Endret av lillsunshine
Skrevet

Jeg synes ikke han virker interessert nok på dette tidspunktet. Om du forventer noe mer av han allerede nå, så ikke bruk tid på han. Han liker deg sikkert, men har ikke interesse av å ta det noe videre akkurat nå, da ville han tatt mer kontakt, annet enn at han kanskje ønsker litt intimitet.

Og det med snap chat: At han sender smilende bilde av seg selv betyr ikke at du er den eneste som får den snappen. Med mindre det var en personlig tekst der som viser at den nettopp bare var til deg. Jeg ville ikke tolket snaps nødvendigvis som en form for kommunikasjon. Særleg når han ikke tar kontakt utenom det. Noen sender snaps til mange eller alle.

Det er sant. Men jeg syns snappen hans virket personlig... selv om han bare skrev "god natt ^^". Det virket uansett litt personlg liksom. han er ikke den typen som sender sånt til hvem som helst, TROR jeg.

Jaja, jeg får bare drite i han da :)

Skrevet

NEXT!

Dumt du ga han det han ville ha.

Anonymous poster hash: a43f9...54d
Skrevet

Det er sant. Men jeg syns snappen hans virket personlig... selv om han bare skrev "god natt ^^". Det virket uansett litt personlg liksom. han er ikke den typen som sender sånt til hvem som helst, TROR jeg.

Jaja, jeg får bare drite i han da :)

Det som er vanskelig med snap chat, det er vanskelig å ha greie på om den er personlig eller bare en masseutsendelse. Som regel gidder jeg ofte ikke svare når jeg får slike som jeg mistenker at mange andre får, dersom det ikke er noe artig å kommentere. Når jeg sender personlige gjør jeg det ofte veldig klart at det er det, og stiller gjerne spørsmål. Nå kjenner jeg ikke til denne personen, så det er godt mulig at han ikke er av den typen til å sende slike snapper.

Har du svart på god natt-snappene, fikk du isåfall tilbake en ny?

Dersom du har lett for å bli såret og har litt lyst til at det skal skje noe mer i nærmeste fremtid er det nok lurt å droppe han. Ellers skader det sikkert ikke å ha litt vennskaplig kontakt, men la vere å ta mye initativ og vær klar på hva du vil og ikke vil med han. Ikke ha sex med han om du vil noe mer.

Skrevet

Det som er vanskelig med snap chat, det er vanskelig å ha greie på om den er personlig eller bare en masseutsendelse. Som regel gidder jeg ofte ikke svare når jeg får slike som jeg mistenker at mange andre får, dersom det ikke er noe artig å kommentere. Når jeg sender personlige gjør jeg det ofte veldig klart at det er det, og stiller gjerne spørsmål. Nå kjenner jeg ikke til denne personen, så det er godt mulig at han ikke er av den typen til å sende slike snapper.

Har du svart på god natt-snappene, fikk du isåfall tilbake en ny?

Dersom du har lett for å bli såret og har litt lyst til at det skal skje noe mer i nærmeste fremtid er det nok lurt å droppe han. Ellers skader det sikkert ikke å ha litt vennskaplig kontakt, men la vere å ta mye initativ og vær klar på hva du vil og ikke vil med han. Ikke ha sex med han om du vil noe mer.

Jeg svarte på godnatt snappen hans. Skrev "Natta kjekken". Mulig jeg dumma meg ut der.. hvis han sendte det til flere. Fikk ikke svar på den etterpå, nei.

Jeg tenker jeg spør han neste uke om hva som foregår mellom oss, jeg. Det spørs veldig om jeg blir lett såret... det kommer an på personen og hvor godt jeg liker han. Denne fyren likte jeg veldig fort, men merket kjapt at han må man være litt forsiktig med, og da likte jeg han automatisk mindre å. Så heldigvis blir jeg ikke såret nå om han skulle si at han ikke er interessert lenger ;) Vil bare vite, enn å gå rundt å lure.

Skrevet

NEXT!

Dumt du ga han det han ville ha.

Anonymous poster hash: a43f9...54d

Hvorfor det er dumt da? Tror du sex er noe kvinner skal "gi" til menn, og generelt bruke som forhandlingsmiddel for å oppnå andre goder?

For det første er kvinner like mye i stand til å nyte sex, og ha glede av sex uten å bruke det som manipuleringsmiddel, som det menn er.

For det andre hadde ikke denne mannen plutselig forelsket seg i TS nå, dersom hun hadde latt være å pule ham. Kjærlighet evolverer ikke ut fra seksuell frustrasjon.

De som kun vil ha deg for sexens skyld, de stikker når de har pult seg ferdig uansett, samme om du venter en time eller en måned med å ha sex med de.

Det er like greit å knulle i vei og kose seg, og i samme slengen finne ut hva slags type han er, først som sist.

Anonymous poster hash: 934d0...9f0

Skrevet

Fikk plutselig sms av han i dag. Så jeg spurte rett ut hva greia var. Han skjønte ikke helt så jeg måtte forklare. Og da kunne han skjønne hvorfor jeg tolket stillheten hans som i at han ikke er intr lenger. Han har bare vært sååå opptatt.. Men sier at han ER interessert og vil snakke med meg.

Rart det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...