Gjest smilejenta Skrevet 8. desember 2013 #41 Skrevet 8. desember 2013 Jeg skjønner ikke helt greia med å onanere i dusj jeg. Føler alltid at bena skal svikte under meg, slik at noen kommer til å finne meg naken med dusjhodet mellom bena, og besvisstløs etter et ublidt møte med dusjdøren. Jeg vil ha badekar. Jo, det er jo en mulighet, jeg føler bare at gulv i dusjer ikke er så veldig rent, sikkert en mental sperre eller noe. Onanere i dusj gjør jeg omtrent hver gang jeg dusjer, forsåvidt, jeg finner det litt vanskelig å motstå når jeg er naken, våt og glatt, selv om det kanskje høres litt narsissistisk ut Men orgasmen sparer jeg til jeg kan slappe av. Høh?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #42 Skrevet 8. desember 2013 Det med strømmen angår meg, ikke sant? Ingen andre.Anonymous poster hash: 1896c...81e Vil bare fortelle deg konsekvenser av å bruke latterlige mengder strøm på noe unødvendig. Huseier kan bestemme seg for å kaste deg ut fordi de vil "bruke leiligheten selv", også venter de et par måneder før de leier ut på ny. Anonymous poster hash: a4eb3...b75
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #43 Skrevet 8. desember 2013 Sånn jeg fikk min første. Du spyler ikke unni. Hard stråle og trykker dusjhodet inntil. Jeg står.Anonymous poster hash: 77fc6...766
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #44 Skrevet 8. desember 2013 faktisk i en alder av 13 år! Aldri hatt problemer med at bena brister. Må stå jeg. Sånn jeg fikk min første. Du spyler ikke unni. Hard stråle og trykker dusjhodet inntil. Jeg står.Anonymous poster hash: 77fc6...766 Anonymous poster hash: 77fc6...766
Gjest Eurodice Skrevet 8. desember 2013 #45 Skrevet 8. desember 2013 (endret) Høh? Det kan du jammen si. Raindrops er selvmotsigende. Først ser hun ikke vitsen med å onanere i dusjen, i neste omgang gjør hun det nesten hver gang hun dusjer Endret 8. desember 2013 av Arabella
Scoop Skrevet 8. desember 2013 #46 Skrevet 8. desember 2013 (endret) Nok en AB. Holder du så nøye oppsikt med meg at du kan si hvor ofte jeg spør om ting i sextråder? Når det gjelder mitt eget sexliv, har jeg til dags dato aldri hatt behov for å spørre om noe som helst på et forum. Hva skulle dere unge gjort uten hjelp av internett? Er det ikke overveiende unge som spør om slike ting, da? Det er faktisk ikke vanskeligere enn å prøve seg frem med alt man er nysgjerrig på. Hva i all verden gjør du her om du synes det er rart at folk stiller spørsmål? Endret 8. desember 2013 av Scoop 1
Gjest Raindrops Skrevet 9. desember 2013 #47 Skrevet 9. desember 2013 Det kan du jammen si. Raindrops er selvmotsigende. Først ser hun ikke vitsen med å onanere i dusjen, i neste omgang gjør hun det nesten hver gang hun dusjer Uttrykte meg nok rimelig uklart, og siktet snarere til det å onanerer med orgasme som mål når man står i dusjen. Utover det så går vasking over til kosing litt på automatikk, litt som å holde seg på puppen når man ser film. 1
Gjest Mupsi Skrevet 9. desember 2013 #48 Skrevet 9. desember 2013 Har aldri skjønt hva som er så fantastisk med å onanere i dusjen. Klin umulig å få orgasme på den måten.
Gjest Smiley_cat Skrevet 9. desember 2013 #49 Skrevet 9. desember 2013 Nå har jeg faktisk aldri fått orgasme bare ved å bruke fingrene... Men dusjstrålen funker gull. Jeg sitter rett og slett. Skjer ikke ofte, da jeg foretrekker mannen ;-)
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #51 Skrevet 18. desember 2013 jeg har ALLTID onanitid tid i dusjen. 1. Kan fyre på med høy musikk så ingen hører noe 2. Det er deeeilig 3. Ingenting er bedre enn å starte dagen med en dusj OG orgasme. Jeg stiller bare på dusjstrålen og sikter mot klitten. Heller svak stråle og lenge enn sterk stråle med en gang. Da kan det bli litt for følsomt. Tar 5-10 min før jeg kommer. Og da kommer jeg kraftig. Mye lettere å komme kraftig her enn med hender for der er det lett å stoppe opp når det blir for mye av det gode. Har hatt badekar der, så har kran som er på knehøyde. Tar som regel den ene foten på denne og tar fingre ut og inn av skjeden. mmm Anonymous poster hash: a4ea3...5a9
Håndkrem Skrevet 18. desember 2013 #52 Skrevet 18. desember 2013 Til dere som sier det er umulig å komme i dusjen. Kjøp dere et nytt dusjhode!!! Når vi kjøpte ny dusj, bytter vi også dusjhodet. Jeg gikk å skrudde på d gamla for jeg sa d nye lakk... hehe.. håper ikke mamma forstod det..
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #53 Skrevet 18. desember 2013 Jeg er faktisk ikke så glad i å onanere i dusjen. Gjør det kanskje en gang annenhver måned Pleier å dusje i så sykt varmt vann, så når jeg skal onanere så tar jeg det mye kaldere og skrur av dusjhodet. Pleier å bli svimmel når det nærmer seg orgasme, orgasmen er ikkenoe å skryte av i det hele tatt, så får jeg dundrende hodepine. Men dusjen har vært min bestevenn i hele tenårene, er bare de siste årene det har vært sånn. Så jeg foretrekker vibrator eller fingrene Anonymous poster hash: 8b2bc...209
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #54 Skrevet 18. desember 2013 Mange gode tips her for en vvs ekspert, hva med denne reklamen:"Shower with benefits?" Kanskje tillagt "for henne"? Anonymous poster hash: ee374...891
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå