Gjest Eurodice Skrevet 23. november 2013 #21 Skrevet 23. november 2013 (endret) Fordi det ofte kan være flaut å stille seksuelle spørsmål, derfor er det mange som foretrekker å gjøre det uten tilknytning til brukernavnet sitt. Hvorfor spør du om dette i annenhver sextråd startet av en AB? Er du helt uten fantasi? Anonymous poster hash: e1800...916 Nok en AB. Holder du så nøye oppsikt med meg at du kan si hvor ofte jeg spør om ting i sextråder? Når det gjelder mitt eget sexliv, har jeg til dags dato aldri hatt behov for å spørre om noe som helst på et forum. Hva skulle dere unge gjort uten hjelp av internett? Endret 23. november 2013 av Arabella 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #22 Skrevet 23. november 2013 Holder du så nøye oppsikt med meg at du kan si hvor ofte jeg spør om ting i sextråder? Når det gjelder mitt eget sexliv, har jeg til dags dato aldri hatt behov for å spørre om noe som helst på et forum. Hva skulle dere unge gjort uten hjelp av internett? Og der kom den sedvanlige "dere unge" ja. Like forutsigbart som alltid. Kan du ikke bare holde deg til tema? Anonymous poster hash: e1800...916 22
Gjest Eurodice Skrevet 23. november 2013 #23 Skrevet 23. november 2013 Og der kom den sedvanlige "dere unge" ja. Like forutsigbart som alltid. Kan du ikke bare holde deg til tema? Anonymous poster hash: e1800...916 Er det ikke overveiende unge som spør om slike ting, da? Det er faktisk ikke vanskeligere enn å prøve seg frem med alt man er nysgjerrig på. 1
-Artemis Skrevet 23. november 2013 #24 Skrevet 23. november 2013 Har dere slike sparedusjer, dere som sier at dere stiller inn dusjen på en sterk stor stråle?? Jeg bruker bare dusjen på vanlig innstilling (spurter ut av hullene i en ring) og må til og med skru ned styrken siden det blir alt for sterkt. Ellers sitter jeg på gulvet jeg også, har prøvd å stå et par ganger men er så redd for at beina skal falle sammen og jeg ender opp i samme scenario som raindrops 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #25 Skrevet 23. november 2013 Er det ikke overveiende unge som spør om slike ting, da? Det er faktisk ikke vanskeligere enn å prøve seg frem med alt man er nysgjerrig på. Hva så om det er det? Er det det som er tema her? Nei. Anonymous poster hash: e1800...916 2
Anders42 Skrevet 23. november 2013 #26 Skrevet 23. november 2013 Snålt hvordan mange diskusjoner inne på trådene sporer helt ut fordi noen ved enhver sammenheng skal få frem hvor glupe og flinke de selv er , på bekostning av de som stiller relevante spørsmål, man kan jo bare overse de trådene man ikke finner interessante . (skulle man tro) Jeg tror det er bra man kan stille spørsmål om det meste her inne , og jeg tror det er bra dersom man holder seg til sakene som er tema . 13
Desertflower Skrevet 23. november 2013 #27 Skrevet 23. november 2013 (endret) Trodde man skulle være forsiktig med å spyle masse. Anonymous poster hash: 2c181...ec1 Så lenge du ikke spyler oppi skjeden med max trykk går det greit Klitten sier fra om den blir mishandlet Endret 23. november 2013 av Desertflower 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #28 Skrevet 23. november 2013 Skrur av dusjhodet,da tar det type 30 sekunder å komme Anonymous poster hash: f7a7e...ae3 1
BusteMartePinn Skrevet 23. november 2013 #29 Skrevet 23. november 2013 Varierer egentlig, enten skrur jeg av dusjhodet eller så blir det med dusjhode og hjelp av fingrene. Begynner ofte å fikle litt stående, men setter meg alltid ned i god tid før jeg fullfører. Har hatt ett sexuhell for mye i dusjen til at jeg tør annet. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #30 Skrevet 23. november 2013 Spyler med dusjhodet på klitoris Tar ikke langt tid.. Anonymous poster hash: b1aa5...e4d 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. november 2013 #31 Skrevet 23. november 2013 (endret) Oi. Endret 23. november 2013 av Evilposelos
siwhel Skrevet 23. november 2013 #32 Skrevet 23. november 2013 Er vel like greit å onanere i sengen? Men badekaret samt ligge på rygg. Da føler jeg kan slappe av. Har ingen spesielle innstillinger her. Kommer ganske så raskt uansett.
miramis Skrevet 24. november 2013 #33 Skrevet 24. november 2013 Fordi det ofte kan være flaut å stille seksuelle spørsmål, derfor er det mange som foretrekker å gjøre det uten tilknytning til brukernavnet sitt. Hvorfor spør du om dette i annenhver sextråd startet av en AB? Er du helt uten fantasi?Anonymous poster hash: e1800...916 Selv brukernavn her inne er anonyme, herregud. Ab-funksjonen burde fjernes. Jeg skjønner ikke helt greia med å onanere i dusj jeg. Føler alltid at bena skal svikte under meg, slik at noen kommer til å finne meg naken med dusjhodet mellom bena, og besvisstløs etter et ublidt møte med dusjdøren. Jeg vil ha badekar. Skaff deg spadusj heller, problem solved. Badekar er ekkelt.
Subtessa Skrevet 26. november 2013 #34 Skrevet 26. november 2013 Bruker dusjhodet på klitoris. Skrur på litt hard ståle, også skrur jeg på så varmt vann som jeg klarer. Tåler mye mere varmt vann der enn på resten av kroppen. Skikkelig digg når vannet blir kjempe varm og jeg kommer kjemp fort! 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #35 Skrevet 26. november 2013 Selv brukernavn her inne er anonyme, herregud. Ab-funksjonen burde fjernes. Skaff deg spadusj heller, problem solved. Badekar er ekkelt. Badekar er langt fra ekkelt - man holder det jo rent. Onanere i badekar er fantastisk. Anonymous poster hash: 5c237...d6f 3
maia_02 Skrevet 4. desember 2013 #36 Skrevet 4. desember 2013 Veldig skjeldent at jeg onanerer, men da bruker jeg gjerne dusjen. Det er sinssykt deilig, og jeg får vasket meg med en gang. 2
Chouchou Skrevet 4. desember 2013 #37 Skrevet 4. desember 2013 (endret) Synes det er mye deiligere å gjøre det i dusjen enn når jeg bruker vibrator. Blir en annen orgasme ut av det, også er det varmt og vått Fikk min aller første orgasme på den måten da jeg var 18. Endret 4. desember 2013 av Chouchou 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #38 Skrevet 4. desember 2013 Jeg har sånn dusjhode hvor jeg kan justere på stråla, fra jevne stråler fra hele dusjhodet til en tjukk og kraftig stråle i midten. Skrur på sistnevne og spyler mot klitoris samtidig som jeg masserer rundt, og skrur på mer vann etter hvert. Jeg bruker ellers veldig lite tid i dusjen sammenlignet med mange andre jeg kjenner, så jeg tillater meg selv å kose meg litt ekstra der inne Er det ikke det som er skadelig for dåsa? Har hørt flere steder at den metoden ødelegger PH verdien der nede, som kan by på andre problemer senere. Men er man en "dirty savage" bryr man seg kanskje ikke om slikt Anonymous poster hash: a4749...16b
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #39 Skrevet 4. desember 2013 Er det ikke det som er skadelig for dåsa? Har hørt flere steder at den metoden ødelegger PH verdien der nede, som kan by på andre problemer senere. Men er man en "dirty savage" bryr man seg kanskje ikke om slikt Anonymous poster hash: a4749...16b Man må være forsiktig med vibrator og massasjestaver også. Da jeg brukte det mye fikk jeg sinnsyke smerter under sex.... tok en god stund, men.... Det er pga musklene. Har du opplevd å bruke en massasjestav på ryggen og opplevd å bli verre/mer sliten i ryggen? Alt med måte Anonymous poster hash: f5f8f...4a3 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #40 Skrevet 4. desember 2013 Dere som gjør det og får orgasme, hvordan gjør dere det? Tar det lang tid? Jeg har prøvd, blir kåt, men får ikke orgasme - jeg vil få det til! Tips? Anonymous poster hash: 1896c...81e Orgasmen kommer. Men slapp av så mye som mulig i beina, og prøv å PUST som om du skal...føde :P Pust inn, ut, inn, ut...fra LANGT dypt i mageregionen. Såpass dype pust at du går litt opp og ned. Ha god støtte, lukk øynene, og hold strålen der en god stund mens du gjør dette. Forsøk også å bevege deg opp og ned, som om du skulle hatt sex.... Hvorfor er det alltid, uten unntak, AB-er som stiller slike sexrelaterte spørsmål? Og er de helt uten fantasi? Å herregud da, menneske. Har du seriøst ikke noe bedre å gjøre? Mange jenter og kvinner sliter faktisk med orgasme, og mange får det sent. Jeg prøvde i flere ÅR før jeg først klarte å få orgasme, og det var etter kreative og fantasifulle forsøk som kjøkkenredskaper.... osv. Du har ikke hatt problemer med dette? Javell, derfor skal ikke noen andre være i nød nok til å spørre? Du er liksom verdens navle? Anonymous poster hash: 57d40...325 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå