Gå til innhold

Hva ville du helst fått til jul av dette?

AnonymBruker

116 stemmer

1. 1. Hva ville du helst fått av dette?

• Såpe/dusjtilbehør
      25
    • Body lotion/butter
      23
    • Duftlys
      30
    • ''artig/nyttig sak'' fra enklere liv etc.
      32
    • Neglelakk (OPI, Essie o.s.v)
      37
    • Søtt lite pyntesak (f.eks typisk kremmerhuset ting)
      18

Anbefalte innlegg

Jeg er enig med at sjokolade, alkohol eller noe som annet spiselig som du vet personen liker blir bedre tatt imot enn andre småting som bare samler støv. Jeg ville ikke blitt glad for neglelakk da jeg ikke bruker det, og ikke body lotion heller da flere i nær familie har parfymeallergi, og forskjellige pyntting blir også bare stående og samle støv. Men, hvis noen hadde vist akkurat hva av de forskjellige tingene jeg har nevnt over som jeg bruker til vanlig, eller som passer til stilen min hadde jeg blitt utrolig glad for å få slike ting. Altså, med mindre du ikke vet helt hva hun bruker til vanlig og hva hun liker, så kjøp heller noe spiselig eller drikkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker som regel ikke å få interiørting til jul, med mindre det faktisk er noe jeg liker og føler er min stil. Ofte er det ikke min stil men sin egen folk tenker på når de kjøper gave. Selv om det er vel ment fra deres side selvfølgelig. Når jeg tenker meg om burde jeg kanskje ta mitt eget råd fordi jeg ofte kjøper interiørting til andre i gave.. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såfremt giveren vet nøyaktig merker av lotions og sårer, så er det deilig å få.

Men det er tryggere med sjokolade, te eller noe annet godt spisbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duftlys.

Body lotion/butter og neglelakk er det verste jeg kan få. Står bare å støver ned eller så gir jeg det bort.

Blir du ikke tør i huden av å ikke bruke bodylotion?

Anonymous poster hash: 8c7a9...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er generelt av oppfatningen av at det er tanken som teller, men det meste på den listen der hadde nok vitnet om at noen ikke tenkte så mye om de hadde kjøpt det til meg!

Spøk til side, smaken er som baken. Noen elsker disse tingene som er listet opp. Andre kan ikke fordra det. Mitt råd er å vurdere hver enkelt venninne, tenke godt over hva du tror kunne falle i smak og kjøpe noe basert på det. Ellers så går det faktisk an å spørre. Da får man gitt noe man vet den andre ønsker seg.

Om man ikke har peiling, så er et godt tips å kjøpe noe en selv ville ha blitt glad for - med mindre man vet at man har en svært snål smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av det du nevner ville jeg helst hatt: Dusjtilbehør eller body lotion.

Syns jeg det er fint å få og gi bort noe som kan spises opp eller brukes opp, om det ikke er noen konkrete ønsker.

Får jeg nips, som jeg ikke ønsker meg, støver det som regel bort eller blir satt bort dessverre. Jeg har alt jeg ønsker meg, og de fleste vennene mine har også alt de ønsker seg.

Hvis vennene dine ikke konkret kan si hva de ønsker seg, ville jeg altså gått for noe som blir borte.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er avhengig av både body lotion og essie-neglakkene + at jeg trenger flere duftlys! så måtte nok vært en av de tre tingene. Det jeg hadde hatt minst lyst på hadde vært dusjsåpe, ettersom jeg deler dusj med familien min, og da ville vel såpen forsvunnet på et blunk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt veldig glad for dusjtilbehør, bodylotion/håndkrem, duftlys og kaffe/te. :-) (men det krever selvsagt at dusjtilbehør/kremer er fra parfymeri/the body shop/apotek og ikke cubus eller nille..)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...