Marie H Skrevet 9. mai 2004 #1 Del Skrevet 9. mai 2004 Vi skal på bryllupsreise i september. Vi har lenge drømt om Sørafika, så vi tenkte at vi skulle dit. Men nå har jeg plutselig begynt å tenke på dette med været.... Og hørt at det kan være kalt der i september. Noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2004 #2 Del Skrevet 9. mai 2004 Sør afrika i september er nydelig og varmt, ikke bekymre deg om det! Det er et av de vakreste og billigste land jeg noen gang har vært i, og dere må dra på safari!! Såå romantisk.... Men enkelte steder er det mye kriminalitet, så vær litt forskiktige. Ikke gå rundt med kameraer og penger godt synlig. Cape town er et must! verdens vakreste by etter min mening. Kos dere på bryllupsreisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #3 Del Skrevet 10. mai 2004 Hei. Jeg var i Sør-Afrika i september i fjor. Vi startet i Cape Town 1. september, og vi hadde noen dager med regnvær, men også sol. Vi hadde en fantastisk ferie, så jeg vil ikke fraråde deg å reise på den tiden, men du må nok regne med å gå i langbukser og ikke shorts mange dager. Turen vår gikk videre langs Garden Route, der det er et utrolig flott landskap. Så dro vi til Durban og Zululand. Der var det varmere og vi fikk litt sol på kroppen, men også her fikk vi noen dager med regn. Forresten vil jeg på det varmeste anbefale reiseselskapet Get Africa. Vi brukte dem, og fikk en fantastisk service. Vi reiste på egenhånd med leiebil etter en rute som Get Africa hadde fastlagt. Sjekk: http://www.getafricatravel.com/ Vi fikk med oss både Cape Town, Kapp det gode håp, pingviner, Robben Island, vakre fjellandskap, strutsefarmer, zululandsbyer, safari, båttur ved flodhester og mye, mye mye mer. God tur hvis du drar. Sør-Afrika har utrolig mye å by på. Vi var bare på stranda i tre timer i løpet av vår treukers tur, for det var så mye annet å oppleve. (Og det var på denne turen vi ble forlovet..... :-) ) Lurer du på noe mer så bare spør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #4 Del Skrevet 10. mai 2004 Mitt i den afrikansek våren.. Blomstringen.. Mmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie H Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 12. mai 2004 Takk for oppmuntrende svar. Er det flere med erfaringer?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå