Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2004 #1 Del Skrevet 9. mai 2004 Hei! I år har jeg hatt det svært travelt de siste månedene, og har derfor ikke rotet meg til å søkt sommerjobb enda. Hvor iallverden er det vits i å søke nå når det er så sent??? De fleste har sikkert skaffet seg vikarer for lengst... :cry: Håper virkelig noen har tips til meg. Begynner å bli ganske desperat nå... Søker på de få jobbene som er utlyst på aetat og lignende. Men tenkte jeg skulle sende ut noen forespørsler også. Hvor er det størst sjanse for å få napp??? Takknemmelig for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. mai 2004 #2 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg har spart penger i hele år, og regner med at jeg ikke skal jobbe noe i somer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. mai 2004 #3 Del Skrevet 9. mai 2004 dagligvare trenger alltid folk! ta en titt på deltidsjobb.no også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 9. mai 2004 #4 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg er i samme situasjon, og håper å få foten innenfor hos en butikk eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 9. mai 2004 #5 Del Skrevet 9. mai 2004 Sykehjem o.l. pleier vel å ha rimelig stort behov for vikarer i sommerferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. mai 2004 #6 Del Skrevet 9. mai 2004 jeg måta meg en ringe runde om ejg ikke får napp på de tre intervjuene jeg skal på til uka. Begynner å se litt skummelt ut med tanke på tidspress.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 9. mai 2004 #7 Del Skrevet 9. mai 2004 ta også en tur innom klesbutikker og sportsbutikker osv. I tillegg er det lurt å stikke innom vikarbyråer som addecco/proffice osv Hold utkikk i avisen og stikk innom aetat sine sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2004 #8 Del Skrevet 9. mai 2004 Leste et sted at de trengte noen til å dele ut smaksprøver på sprit i taxfreen på danskebåten. Kanskje det kunne ha vært noe??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå