AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #1 Del Skrevet 22. november 2013 Du snakker om luksusproblem altså... Min mor maser om hva jeg ønsker meg, og jeg har en liste med ønsker, men mye er ting man bare får tak i på nettet. De tingene man kan kjøpe i vanlige butikker tipset jeg jo henne om at jeg ønsket meg, men det er jo selvsagt ikke å oppdrive i den lille byen hun bor i(10 000 innbyggere), enda dette er helt normale ting. Når skobutikken ikke vet hva converse er og i hvertfall ikke har det i sortimentet kjenner jeg at jeg blir litt oppgitt. Hva gjør jeg?:\ Føler meg helt teit over et slikt "problem." Har sagt hun ikke trenger å kjøpe noe men da ble hun sint. Åh... Anonymous poster hash: 4f2c3...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #2 Del Skrevet 22. november 2013 For en syk verden vi lever i... Om man ikke trenger noe, da er det da vitterlig ingen grunn til å ønske seg noe. Anonymous poster hash: f1bd8...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 22. november 2013 #3 Del Skrevet 22. november 2013 Kan du ikke ønske deg penger så du kan kjøpe det du trenger selv hvis hun bor langt unna mange butikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 22. november 2013 #4 Del Skrevet 22. november 2013 Kan du ikke ønske deg penger så du kan kjøpe det du trenger selv hvis hun bor langt unna mange butikker? Tenkte det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #5 Del Skrevet 22. november 2013 For en syk verden vi lever i... Om man ikke trenger noe, da er det da vitterlig ingen grunn til å ønske seg noe. Anonymous poster hash: f1bd8...715 Jeg er egentlig helt enig men hun skal på liv og død kjøpe gave. Er jo ting jeg trenger, men hun får jo ikke tak i det. Kan du ikke ønske deg penger så du kan kjøpe det du trenger selv hvis hun bor langt unna mange butikker? Hun gir ikke pengegaver:\ Og hun er av filosofien; jeg kan få tak i aaalt jeg trenger her jeg bor! Og så har ikke skobutikken converse... Anonymous poster hash: 4f2c3...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poserose Skrevet 22. november 2013 #6 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg er egentlig helt enig men hun skal på liv og død kjøpe gave. Er jo ting jeg trenger, men hun får jo ikke tak i det. Hun gir ikke pengegaver:\ Og hun er av filosofien; jeg kan få tak i aaalt jeg trenger her jeg bor! Og så har ikke skobutikken converse... Anonymous poster hash: 4f2c3...96b Jeg bor i 3500 inbyggersby, til og med her har skobutikken rikelig med converse. Hva med et gavekort til skobutikkjeden? På akkurat så mye converse koster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå