Gå til innhold

barbie.blogg.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun er en veldig oppegående jente som er veldig hyggelig.
Hun har noen meninger jeg absolutt ikke er enig i, men sånn er det med alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk faktisk på skole med ho og var en av de jentene som var stygg med ho. jeg og resten av skolen pleide å kalle ho feit og ta fra ho maten i kantina og vi pleide å banke ho opp i friminutta og si at det var fordi ho var feit og stygg. jeg synes det var dritgøy når vi gjorde det men nå som jeg er voksen og skjønner hva jeg faktisk var med på får jeg vondt inni meg. har fulgt bloggen hennes i mange år og for de som lurer på det så driver ho ikke å faker sånn som de andre på topplista gjør. uansett hvor stygge vi var med ho på skolen så var det alltid ho vi kom til hvis vi trengte hjelp eller råd eller noen å snakke med. for vi visste at ho ikke hadde samvittighet til å bruke det imot oss. den jenta vet noen av mine personligste hemligheter og ho har aldri sakt det videre. det betydde ikke noe for meg når jeg gikk på skolen men nå som jeg er voksen og ser tilbake på det så kjenner jeg at det er sykt sterkt gjort av ho. når jeg leser på dette forummet så får jeg litt flashback... dere gjør akkurat det samme som vi gjorde... hang ho ut og kalte ho stygg og sånn.... jeg håper dere vokser opp og ber ho om unnskyldning. ho er et bra menneske og det ville være så jævlig synn om dere ødlagg ho. ho har lidd nok. det vet jeg fordi jeg var med på det. men jeg har slutta... og dere er de som tar det videre :(



Anonymous poster hash: dde05...d19
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er den bloggeren jeg har blitt mest forvirret av. Noen ganger skriver hun skikkelige, oppgående innlegg som har fått meg til å føle sympati for henne, så lurer man på om en del av de andre innleggene er tull, men hun forsvarer dem som om de er oppriktige, i alle fall.

Hun virker til å skifte så fort. Fra provokasjonsblogger til seriøs blogger og tilbake igjen på samme blogg. I perioder virker det som hun søker all oppmerksomhet, positiv eller negativ, men så blir hun veldig irritert om hun får negativ oppmerksomhet, selv for drøye kommentarer/tips. Hun har jo blogget så pass lenge at hun burde ane hvilke innlegg som tiltrekker seg sinte mennesker, enten innlegget er hennes oppriktige mening eller ren trolling.

Det hadde vært lettere å forstå dersom hun enten holdt seg til saklige innlegg(hun kan jo uttrykke seg bedre enn en del av toppbloggerne), og beholdt de leserne som oppriktig liker bloggen hennes, eller tok bloggingen som en "rolle"/"karakter" helt ut, altså uten å bli så sint og gå tilbake på meninger etc.



Anonymous poster hash: 4fa41...db7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 år tror jeg. Synes så synd på slike jenter. Dette med blogg er liksom en ond sirkel der jenter skriver dumme ting, blir gjort narr av og angrer som eldre, også kommer det bare nye og nye jenter som skriver/prøvder det samme, blir gjort narr av og angrer som eldre. Visa tar aldri slutt. Ingen lærer jo av hverandre.



Anonymous poster hash: 111b0...673
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som skrev hun egentlig er snill. Tidligere har hun vært ganske avskyelig på bloggen, gått inn på andre jenters blogg og sagt dem er for feite til å kle seg som dem gjør f.eks. Er det bare et skuespill? Man er ikke akkurat mye snill når man skriver slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner. I tillegg er to tråder om samme tema slått sammen.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 år tror jeg. Synes så synd på slike jenter. Dette med blogg er liksom en ond sirkel der jenter skriver dumme ting, blir gjort narr av og angrer som eldre, også kommer det bare nye og nye jenter som skriver/prøvder det samme, blir gjort narr av og angrer som eldre. Visa tar aldri slutt. Ingen lærer jo av hverandre.

Anonymous poster hash: 111b0...673

blogging er en hobby

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke man skal kalle henne stygg, men jeg reagerte bare veldig på sminken/photoshoppingen på bildene. Syns det er synd at hun ødelegger utseende sitt ved å gjøre det sånn. Hun hadde jo vært mye penere naturlig.

Endret av Unia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle må være som de vil være, føler hun seg fin, så la henne få føle seg fin. Hun tror hun får oppmerksomhet for å være pen, så la henne tro det. Kanskje er hun det? Vel, det kan ikke jeg avgjøre. Vi har alle forskjellig smak og syn på livet og hvordan vi skal være, men tenk om alle var HELT like, da ville det blitt kjedelig, tenk deg at du vet hvordan babyen din vil se ut, før du i det hele tatt hadde sett han? Jeg elsker variasjoner på alt! utseende, mat og kulturer, alle er forskjellige, men vi må vise respekt. Det er det mange som ikke gjør!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det hun gjør med øynene sine? er det kun sminke? ser jo helt "alien" ut. på noen av bildene

Hard sminke og fargelinser - sikkert også slike store. Gir et tomt blikk, nesten litt sauestirr, eller 'dukkeblikk' om du vil.

Anonymous poster hash: 079c4...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det med disse bloggejentene og iherdig photoshopping etterfulgt av brånekting for at de har redigert bildene? Forventer de virkelig å bli tatt seriøst når de lyver så de tror det selv? Denne jenta får tilbakemelding om at hun burde slutte å redigere bildene så mye, både fordi det ser teit ut men også fordi hun er mye penere i naturlig tilstand. I stedet for å ta det som en kompliment og slutte å drite seg ut med rare bilder velger hun heller å skrive svada som dette til svar i kommentarfeltet: som jeg skriver i faq'en her på bloggen så er jeg fullstendig klar over at jeg, sett gjennom samfunnet / medias øyne, er langt i fra det som anses som pent (nok) eller vakkert (nok). Jeg er et uferdig prosjekt. :roll:

Gaaah, er det mulig å være treg i oppfattelsen? Det er ikke det naturlige utseendet ditt som ikke er pent nok, men det idiotiske dukkeutseendet du fortvilt prøver å photoshoppe deg til! I tillegg fremstår du som helt blåst når du påstår at du ikke photoshopper/redigerer bilder og ikke aner hva "smudge" betyr. Og "har kun solet meg tre ganger i hele mitt liv"? Hallå, ble du innelåst som liten? Går du med maske hele året? Ansiktet får sol hele tiden mens du beveger deg utendørs, men det tenkte du kanskje ikke på, gjorde du vel Barbie? Du er rynkefri fordi du er ung, ikke fordi du kun har solt deg tre ganger i hele ditt liv og har en overivrig hudpleierutine med olje hver kveld.

Men for all del, jo dummere utsagn jo mer treff på bloggen. Synd at interessante bloggere med noe fornuftig på hjertet drukner i fjasete rosabloggere og deres mas om livet som perfekt dukke i et rosa dukkehus. Det er ikke rart media blir mer og mer fjasete og overfladisk, de ser jo hva folk velger å klikke seg innpå og la seg provosere av.



Anonymous poster hash: a2d56...54d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hahahaha. Elendig redigering i alle fall! Så ikke normalt ut for fem flate øre.



Anonymous poster hash: 3e1a5...280
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ser ut som om hun har slettet/flyttet bloggen. Jeg finner den hvertfall ikke lengre...



Anonymous poster hash: 3cd45...2ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...