Gå til innhold

barbie.blogg.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

www.barbie.blogg.no

Noen av dere har kanskje hørt om henne som Cristina Waldorf. Trykk på kategorier på bloggen hennes og deretter Sunny Beach, der har hun lagt ut litt av noen bilder av seg selv. Tror dere hun er seriøs?

Anonymous poster hash: 4c95e...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med tanke på hvor lenge hun har holdt på og hvor mye drama hun har hatt i sitt eget liv så vil jeg tro hun er seriøs ja. Ingen gidder vel å late som om man er noe annet enn den man er såå lenge. Selv om det kanskje er litt vanskelig å tro. Har litt blandede følelser rundt bloggen. Noen ganger så virker hun som en skikkelig ålreit jente med sterke meningen, andre ganger er hun bare provoserende.



Anonymous poster hash: e84eb...6e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet lyder kjent, men jeg kjenner henne ikke igjen.
Hva var/er hun "kjent" for i bloggverden?



Anonymous poster hash: a5cd9...d6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Navnet lyder kjent, men jeg kjenner henne ikke igjen.Hva var/er hun "kjent" for i bloggverden? Anonymous poster hash: a5cd9...d6c

Veldig kjent for å provosere og har et sykelig syn på kropp. En gang skrev hun om sin slankekur som bestod av 500 kalorier daglig..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet lyder kjent, men jeg kjenner henne ikke igjen.

Hva var/er hun "kjent" for i bloggverden?

Anonymous poster hash: a5cd9...d6c

Være provoserende og frekk, og for å prøve å ligne barbie. Hun er også veldig flink til å spille offer hver gang noe skjer. Også var hun vel kandidat i frøken norge noen år tilbake(dette nekter hun for, hun nekter også for at navnet som brukes i artiklene om dette er ekte).

Anonymous poster hash: e84eb...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hvor skremmende det ene lille bildet øverst til høyre er og det lengre ned på siden!

Innlegget er ryddet for hets.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hun gjør det skjønner ikke jeg heller, hu ser jo ikke ut. Hun mente det var så stas at folk ville ta bilder av henne da hu var i Sunny Beach, virker ikke som hun selv forstår hvorfor, det er jo fordi hun ser helt latterlig ut. Synd å sminke seg slik når hun faktisk er pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver sg på dukkesminke, med hvit eyeliner og sort liner under for at øyene skal se store ut. Hun har ikke helt skjønt teken!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig litt synd på henne fordi hun blir latterliggjort over hele Norge nå, men samtidig er det kanskje noe hun kan for selv da.. huff.



Anonymous poster hash: 8aa5f...511
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mye drittslenging i kommentarfeltet. Og av ei som kaller seg Anna-Evans - det er altså ikke meg! (om noen skulle tro det...)

Ellers: veldig, veldig blå øyne! Husker jeg syns det var morsomt med fargelinser selv da jeg var 15 år, og dritt lei av kontaktlinsene. Det ble litt mer morsomt når jeg kunne bytte farge ;)

Sminken: Hun prøver vel å ligne mest mulig på barbi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg så bloggen hennes for lenge sida.. Da hadde hun ikke silikon eller sånn sminke :fnise:

Het vel tidligere Warbie på blogg.no ...

Men hu burde i alle fall lært seg å tegne øyenbryn og sminke seg litt bedre da.. Så jo ut som en tolvåring som prøvde å være barbie :/ Menmen, alle til sin mening :) Hvis man først skal være barbie så får man vel gå all the way og bli som hun Valeria etellerannet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er gøy å se at hun endelig har blitt lagt merke til, men trist å se at folk gjør narr av henne....
Har fulgt henne helt siden 2009 og hun er et godt menneske.
Personlig liker jeg ikke måten hun sminker seg på siden jeg mener det skjuler den naturlige skjønnheten hennes, men for all del... Hvis hun trives med den sminken så er jo det såklart opp til henne og jeg ser ikke ned på henne av den grunn.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker faktisk denne barbiejenta jeg... hun er jo den eneste av rosabloggerene som faktisk har noe ordentlig å komme med og ikke bare masse treningstull som kristina andersen og di...



Anonymous poster hash: dde05...d19
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet lyder kjent, men jeg kjenner henne ikke igjen.

Hva var/er hun "kjent" for i bloggverden?

Anonymous poster hash: a5cd9...d6c

Du tenker sikkert på Life of Barbie?

Anonymous poster hash: 1ceb2...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...