Gå til innhold

Hvordan skjønte du at du er bifil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjorde at du skjønte "Ja, jeg er bifil, definitivt"?



Anonymous poster hash: 98e77...243
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forelsket meg i en jente. Pang :danse:

Men og bli plassert i en boks som bifil eller biseksuell har aldri vært noe for meg, jeg er nok generelt glad i mennesker, uansett om det er en jente eller gutt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forelsket meg i en jente. Pang :danse:

Men og bli plassert i en boks som bifil eller biseksuell har aldri vært noe for meg, jeg er nok generelt glad i mennesker, uansett om det er en jente eller gutt :fnise:

Hvor gammel er du?

Edit: 22 år gammel ser jeg. Makes sense. Never mind, carry on :laugh:

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igrunnen ikke noe bedre svar enn Auroressa her. :fnise:

Jeg hadde små "crush" på både gutter og jenter allerede i barnehagen som jeg kan huske, men jeg har strengt talt aldri direkte tenkt eller sagt til meg selv "Jeg er jammen bifil".

Jeg likte både gutter og jenter så det bare var sånn, liksom.

Husker for øvrig første gangen jeg virkelig forelsket meg i ei jente, det var på ungdomsskolen og hjertesmerte over hele linja for hun var sammen med en gutt et par trinn over oss. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg definerer meg som bifil, men jeg merket plutselig for noen måneder siden at det var ei jeg fant såpass tiltrekkende at jeg tenkte på henne veldig masse etterpå. Men ikke sånn at jeg ville ha bytta ut mannen :)

Anonymous poster hash: 3df38...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fantaserte om deilige babes som kom ut av klesskapet mitt om natten, samtidig som jeg satt å kyssa på min gutte-kjæreste.



Anonymous poster hash: 5aa29...03c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gammel er du?

Edit: 22 år gammel ser jeg. Makes sense. Never mind, carry on :laugh:

Kan jeg spørre hvorfor du lurte på hvor gammel jeg er ? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvorfor du lurte på hvor gammel jeg er ? Hehe

Han mener at damer over 30 år ikke kan tenne på både menn og kvinner. For de som er under er det visst bare en fase. ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvorfor du lurte på hvor gammel jeg er ? Hehe

Jeg har min lille teori at "biseksualitet" er en fase jenter går igjennom i alderen 18-25 år. Og du passer perfekt inn i teorien min. Ikke noe annet enn det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid følt meg hetro.

Så kom forelskelse nr.1 på VGS (hun hadde type). Og siden jeg ikke skjønte helt hva det kom av, så jeg på det som en fase som ville gå over. To år senere sto jeg utenfor en butikk og tok opp paraply fra vesken, gjorde klar noen øreplugger osv. Plutselig sto hun der og smilte, og da ble jeg betatt igjen.

Så kom forelskelse nr.2 noen år senere da jeg studerte. Jeg hadde kjæreste, var lykkelig og så fortsatt på meg selv som 100% hetro, med ett unntak. Med det samme jeg skulle hilse på henne stoppet jeg opp, holdt blikket hennes litt for lenge og fikk den følelsen, og tenkte oj- nå skjer det igjen?

Så glemte jeg det i noen år. Så på meg selv som 100% hetro med to unntak:P

Så var jeg på fest hos en venninne, og på denne festen var det en som var lesbisk, viste det seg. Hun kom bort til meg med et glass hvitvin, snakket med meg helt vanlig. Plutselig begynte hun å stirre meg inn i øynene, jeg så ned, også kysset hun meg. Jeg kysset henne tilbake for å sjekke det ut pga mine tidligere forelskelser. Men jeg følte ingenting, så jeg så fortsatt på meg selv som 100% hetro.

To år senere feiret vi bursdagen til en venninne hjemme hos meg, senere på kvelden dro vi ut. Har aldri lagt merke til jenter ute på byen, men da denne jenta kom inn på utestedet skjedde det igjen (at jeg stoppet litt opp, og bare så henne). Lot være å tenke mer på det, men noen i kretsen kjente henne fra før så hun og vennene ble med oss tilbake til festen. Jeg klarte å skli på isen (var midt på vinteren) og tryna på sånt flaut vis. Hun kom med det samme og skulle hjelpe meg opp osv, så jeg ble så nervøs av henne at jeg bare spratt rett opp igjen og sa at alt var i orden. Så trynte jeg igjen :P Da alle sammen dro hjem ca to-tre timer senere, ble hun igjen. Så satt hun seg foran meg og smilte til meg og sjekket meg fullstendig opp. Etter det, har jeg godtatt det. Jeg er bifil, jeg liker menn, jeg liker kvinner, jeg liker mennesker, rett og slett. Er ikke glad i å kalle meg bifil, men jo - jeg forelsker meg i både kvinner og menn.

I give up :P



Anonymous poster hash: 98e77...243
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å skli på isen (var midt på vinteren) og tryna på sånt flaut vis. Hun kom med det samme og skulle hjelpe meg opp osv, så jeg ble så nervøs av henne at jeg bare spratt rett opp igjen og sa at alt var i orden. Så trynte jeg igjen :P

Så bra! :fnise:

Jeg har det på samme måte som #2 Auroressa og #10 Anonym.

Endret av Chouchou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelska meg i nabojenta da jeg var 9 år :hjerte: Vi brukte å "nusse" og holde hender osv, søte vi var :fnise:

Og ble sammen med bestevenninna mi på u.skolen.

Men likens som de over her så tenker jeg ikke på megselv som bifil, bare.. glad i mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle damer her bifile? Eller bare at de totalt missforstår seg selv?



Anonymous poster hash: 6d6c5...003
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle venninnene mine var forelsket i Backstreet Boys da vi gikk på ungdomsskolen, jeg var forelsket i en kvinnelig TV-stjerne... Men gikk ikke helt opp for meg at jeg var bifil før jeg var "gammel nok" til å ha en legning, da var jeg 16 og dødsforelsket i ei klassevenninne (turte aldri å prøve meg på henne).

Hadde et kortvarig forhold til ei anna jente da jeg var litt over 20, men det ble for mye drama (og et år med kjærlighetssorg etterpå). Fant etterhvert ut at selv om jeg har lettere for å forelske meg i og tiltrekkes utseendemessig av jenter, så er det mye enklere å ha et forhold til en gutt - vi er mer på "samme bølgelengde".

Nå tror jeg at jeg har funnet min livspartner alt (og det er en mann) - men skulle det bli slutt så kommer jeg nok antagelig til å forsøke meg på en kvinne igjen...



Anonymous poster hash: f30ab...619
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle damer her bifile? Eller bare at de totalt missforstår seg selv?

Anonymous poster hash: 6d6c5...003

Nope. Jeg finnes ikke tiltrukket damer. Verken seksuelt eller følelsesmessig.

Men er gift med en bifil mann. Han innrømmet først i voksen alder at han var bifil, han hadde rett og slett ikke brydd seg så veldig med å definere seg selv.

Han hadde hatt fantasier om begge kjønn fra tenårene, men la ikke to og to sammen før lenge etterpå.

Anonymous poster hash: 6e800...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min lille teori at "biseksualitet" er en fase jenter går igjennom i alderen 18-25 år. Og du passer perfekt inn i teorien min. Ikke noe annet enn det :)

Det var jeg som skrev over her at jeg oppdaget det for noen måneder siden (at jeg ble veldig tiltrukket av ei jente, for første gang). Jeg er 30 år ;)

Anonymous poster hash: 3df38...0f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er hundre og ti prosent hetero såvidt jeg vet! Elsker, elsker, elsker menn! Men... Det er EN jente jeg har fått den følelsen "wow der er hun!" for. Om hun hadde prøvd seg på meg så hadde jeg latt henne gjøre det. Bare for å se om jeg virkelig kunne flørtet med en jente. Og evt fått følelser for henne. Men det skjer aldri, hun har aldri sett på meg, såvidt jeg vet.

Jeg har derimot aldri tent på en jente og jeg kunne aldri tenkt meg å være i et forhold med en.

Hvis jeg hadde vært sammen med en jente, vet jeg at jeg ikke ville vært trofast mot henne. Jeg ville ikke klart det! Må ha mann. Må ha den derre penisen... Haha.

Bare når jeg ser for meg å være i et forhold med en mann så får jeg en god følelse. Jeg bare VET at det er det jeg vil.

Menn er greia vett!

Anonymous poster hash: fb94f...970

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min lille teori at "biseksualitet" er en fase jenter går igjennom i alderen 18-25 år. Og du passer perfekt inn i teorien min. Ikke noe annet enn det :)

Så bra du er her for å fortelle meg hvordan jeg er da...

Ellers er jeg enig med Auroressa jeg og. Var da det kriblet like mye i magen på "den måten" av en jente som av gutter, og jeg merket at det var mer enn bare en slags beundring.

Endret av BusteMartePinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var som barn tiltrukket av kvinner, samtidig var jeg forelsket i samme gutten gjennom hele barneskolen. På ungdomsskolen forelsket jeg meg i en nær venninne, et par år senere var jeg i et forhold med en gutt, etter det igjen datet jeg en jente... Har alltid vært bifil.



Anonymous poster hash: a8bea...f8d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min lille teori at "biseksualitet" er en fase jenter går igjennom i alderen 18-25 år. Og du passer perfekt inn i teorien min. Ikke noe annet enn det :)

Vel deg om det, morsomt at du vet hvordan vi kvinner er da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...