Gå til innhold

oralsex og mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Aldri i livet om jeg har lyst til at typen skal slikke meg mens jeg har mensen :P jeg kan lett suge kjæresten fordi om han har mensen altså, men aldri i livet om han får nedi der når jeg blør :P

Anonymous poster hash: 8b618...62f

Gutter/menn menstruerer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dracula2.jpg

nei Nei NEI, skikkelige vampyrer som Dracula suger alltid fra nakken. Derfor nominerer jeg pussy-versonen av alle vampyrer.

edward-cullen.jpg

Anonymous poster hash: fcca5...617

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klitoris er da langt unna den blodige faenskapen. Vær høvlig fresh/nydusjet, plugg igjen hullet og la mannen i båten få oppleve skikkelig storm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutter/menn menstruerer ikke.

Fullt klar over det ;) Men hadde du lest ett par innlegg lenger ned, så hadde du sett at jeg rettet på meg selv : )

Anonymous poster hash: 8b618...62f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Fullt klar over det ;) Men hadde du lest ett par innlegg lenger ned, så hadde du sett at jeg rettet på meg selv : )

Anonymous poster hash: 8b618...62f

Beklager. Jeg var for rask med mitt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ikke konfortabel med at han skal slikke meg når jeg har mensen. Vi kan godt ha sex, gjerne i dusjen. Men ikke noe slikking, nei.



Anonymous poster hash: 95aad...c5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smiley_cat

Mnæh.. Ikke oral. Men jeg gir han gjerne en bj da. Det er vel jeg som har mest sperrer for å få oral under mensen, for det føles skittent -selv med ob. Hjelper ikke å være nydusja. Det sitter vel mest i hodet. Men å ha sex går fint. Med ob, faktisk, på de verste dagene. Funker gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...