Gå til innhold

oralsex og mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan tanker og erfaringer har dere når det kommer til oralsex og mensen? Får /eller vil dere motta oralsex når dere har mensen? Jeg tenker at det må være ganske ekkelt for begge parter hvis man ikke bruker tampong osv. Men går det greit med tampong? Hva sier dere gutta?

Vær så snill, ikke kom med noen tullesvar.

Jente, 23



Anonymous poster hash: 797f7...aa6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri i livet om jeg vil motta oral når jeg har mensen. Samme om jeg har tampong. Jeg synes det stinker noe helt sinnsykt av meg den uka. Hadde aldri klart å være komfortabel.



Anonymous poster hash: 3ad0b...022
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde sikkert gått greit om jeg hadde vært nyvasket, og godt vasket og hadde brukt tampong. Men ikke de første dagene, da blør det som en foss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tanker og erfaringer har dere når det kommer til oralsex og mensen? Får /eller vil dere motta oralsex når dere har mensen? Jeg tenker at det må være ganske ekkelt for begge parter hvis man ikke bruker tampong osv. Men går det greit med tampong? Hva sier dere gutta?

Vær så snill, ikke kom med noen tullesvar.

Jente, 23

Anonymous poster hash: 797f7...aa6

Kunne aldri i verden tenkt meg å gi oralsex når hun har mensen, tror heller ikke hun er så jævla keen på det, uavhengig av tampong eller ikke.

Om vi er drita fulle begge to kan det hende vi har sex, men det angrer vi stort sett på etterpå når vi må rydde opp i sølet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen har oralsex når jeg har mensen. Han er vel ikke så kresen av seg og jeg bruker jo tampong. Viktig å vaske seg ordentlig nedentil først. Orgasmen er for meg mye bedre med ob i og det hjelper godt på menssmerter :-)

Anonymous poster hash: 5aba5...592

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri i livet om jeg har lyst til at typen skal slikke meg mens jeg har mensen :P jeg kan lett suge kjæresten fordi om han har mensen altså, men aldri i livet om han får nedi der når jeg blør :P



Anonymous poster hash: 8b618...62f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet om jeg har lyst til at typen skal slikke meg mens jeg har mensen :P jeg kan lett suge kjæresten fordi om han har mensen altså, men aldri i livet om han får nedi der når jeg blør :P

Anonymous poster hash: 8b618...62f

ooops, skrivefeil :P Skulle selvfølgelig stå at jeg lett kan suge kjæresten min fordi om JEG har mensen :P

Anonymous poster hash: 8b618...62f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvordan tanker og erfaringer har dere når det kommer til oralsex og mensen? Får /eller vil dere motta oralsex når dere har mensen? Jeg tenker at det må være ganske ekkelt for begge parter hvis man ikke bruker tampong osv. Men går det greit med tampong? Hva sier dere gutta?

Vær så snill, ikke kom med noen tullesvar.

Jente, 23

Anonymous poster hash: 797f7...aa6

Æsj nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer og jeg har masse sex under mensen, men bruker ikke å ha så mye oralsex da. Av og til med tampong. Mot slutten går det greit uten og, men da passer han bare på å ikke stikke tungen inn i meg. Vi ser på alt kroppslig som helt naturlig og er ikke så fisefine av oss utover normal hygiene.



Anonymous poster hash: 45b92...d90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Takk for ordentlig svar dere. Er bare litt nysgjerrig. Kom gjerne med flere meninger, jenter/gutter/kvinner som menn :)



Anonymous poster hash: 797f7...aa6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Takk for ordentlig svar dere. Er bare litt nysgjerrig. Kom gjerne med flere meninger, jenter/gutter/kvinner som menn :)

Anonymous poster hash: 797f7...aa6

Aldri i livet.

Endret av skyflakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kan godt slikke på utsiden, dersom jeg kommer rett fra dusjen. Med en gang man blir kåt slutter man å blø uansett.



Anonymous poster hash: 006d2...e15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å slikke jenter når de har mensen! Savner det veldig.



Anonymous poster hash: d8996...b0b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan godt slikke på utsiden, dersom jeg kommer rett fra dusjen. Med en gang man blir kåt slutter man å blø uansett.

Anonymous poster hash: 006d2...e15

????

Anonymous poster hash: acbf4...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

????

Anonymous poster hash: acbf4...ed1

haha, var ikke bare jeg som lurte på det ser jeg :P

Jeg slutter iallefall ikke å blø selv om jeg er kåt. Da hadde jeg jo ikke hatt mensen, hahaha.

Anonymous poster hash: 8b618...62f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har gitt meg oralsex mens jeg hadde mensen, ja, men da var jeg nydusjet og det var også mot slutten av mensenuka. Han slikket dessuten bare klitoris, og ikke rundt skjeden.



Anonymous poster hash: 00a41...5b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en slikkesession der jeg faktisk ikke viste jenta hadde mensen før etterpå....

Hun var happy, I could not care less ... Men jeg så jo ut som en vampyr da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør så mye (ihvertfall de første dagene) når jeg har mensen at det hadde vært svært upopulært med oralsex den uka. Jeg ville ikke godtatt det. Da ville jeg heller gitt han oralsex, og så vente til jeg er ferdig med mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...