Gjest Gresshoppesang Skrevet 23. november 2013 #61 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg likte en jente en gang som følte at jeg så henne, men hun likte ikke meg. Var ikke jeg bestemt nok? Eller er du en av de jentene som er trygge nok på deg selv til at du ikke går utelukkende etter de som ikke vil ha deg? My dearest mr. Green! Jeg aner ikke hvorfor denne jenten ikke likte deg. For min egen del har jeg aldri gått etter de som ikke vil ha meg. Da jeg var i tenårene kunne jeg helt fint tenke at jeg var "interessert" i en gutt, uten at jeg satt i et hjørne av festen og gråt dersom han hadde valgt noen andre enn meg. Slik har det også vært i voksen alder. Jeg har datet noen vinglete menn, som har vært interessante. Når de ikke har indikert at de ikke vet hva de vil osv, har det vært lett for meg å trekke meg tilbake. Jeg vil at min mann skal være sikker på at det er meg han vil ha og synes det er noe ynkelig og klengete over de som klikker helt, gråter og bærer seg, trygler om å få litt mer av et annet menneske osv. Det handler om respekten for at den andre faktisk ikke er særlig interessert. (Det morsomme er at når jeg bare aksepterer at de har lyst til å finne en partner de "føler er mer riktig for dem" eller "ikke er klar til å binde meg" og går videre med livet, går det aldri lang tid før det kommer en melding om at det plutselig gikk opp for dem hva de gav fra seg. Problemet her, er bare at da har jeg mistet det lille blaffet av interesse for ham og gått videre. Jeg har prøvd å date en av disse igjen, men jeg fikk det ikke til.) Tenker dette kommer av at ingen av oss var egentlig helt interessert, eller at det var litt usynkront i forhold til når man klarte å kjenne på interesse; jeg i starten, han senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JakeGreen Skrevet 23. november 2013 #62 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg aner ikke hvorfor denne jenten ikke likte deg. Skjønner det ikke selv om jeg skal være ærlig, men det er faktisk et lite mønster i livet mitt at når jeg møter noen jeg liker og viser at jeg vil ha de, så ender det som regel ikke så bra. Det kan selvsagt være tilfeldigheter. Eller kanskje dette er typisk for unge og usikre jenter? Kanskje jeg viser for mye for tidlig og burde heller holde tilbake litt, men jeg liker egentlig ikke å moderere meg. Allikevel er det ikke til å stikke under en stol at de jeg ikke tar så alvorlig og gjerne klart gir beskjed om at jeg ikke er interessert i seriøse forpliktelser er nettopp de som vil ha meg. Jeg har forøvrig vært som de mennene du beskriver flere ganger og jeg har faktisk angret i ettertid på at jeg ikke tok sjansen på de, men nå er alle av de i et forhold og det hadde nok ikke blitt det samme uansett. Bare synd at livet mitt var for kaotisk på det tidspunktet til å slippe inn noen, men neste gang tror jeg faktisk at jeg skal ta sjansen og se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 23. november 2013 #63 Del Skrevet 23. november 2013 ...men neste gang tror jeg faktisk at jeg skal ta sjansen og se hva som skjer. Haha. Dette har jeg også tenkt å gjøre neste gang det dukker opp noen av interesse. Ellers tror jeg ikke at det går an å vise for mye interesse. Jeg tror bare at det kan virke som overveldede på den som ikke er like interessert. Det er en balansegang der, som er utrolig vanskelig å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå