Gjest Booker Skrevet 21. november 2013 #41 Del Skrevet 21. november 2013 Vennskap, tålmodighet, empati, humor, intelligens, logisk sans, selvsikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B.E Skrevet 22. november 2013 #42 Del Skrevet 22. november 2013 Har bare falt for en til nå. Noe av det ved han jeg kanskje vil falle for hos andre også: -spesielt snill og omtenksom -oppmerksom på meg og bryr seg om meg -hjelpsom -flink til mye -kjempefine øyner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #43 Del Skrevet 22. november 2013 Humor og ta meg som jeg er. Eller godta meg som jeg er. Jeg sier ikke at jeg ikke kan forandre meg, men da må jeg ville det selv. Ikke bli "bestemt" over!Anonymous poster hash: eb08f...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 22. november 2013 #44 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg liker veldig godt menn som flørter på en lun-humoristisk måte. Spesielt pr sms. Ellers tror jeg faktisk at den første mannen som dukker opp og "ser" hele meg, vinner hjertet mitt. For å komme såpass langt at han i det hele tatt får se mer enn brøkdelen av meg, bør han utstråle fullstendig ro i forhold til at det er meg han vil ha. Han må rett og slett ha bestemt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 22. november 2013 #45 Del Skrevet 22. november 2013 Gud, så godt jeg kjente at det er november nå. Den aller verste måneden å være singel. Jeg kunne formelig kjenne hvordan det skal kjennes ut den dagen mr.Left dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 22. november 2013 #46 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg liker veldig godt menn som flørter på en lun-humoristisk måte. Spesielt pr sms. Ellers tror jeg faktisk at den første mannen som dukker opp og "ser" hele meg, vinner hjertet mitt. For å komme såpass langt at han i det hele tatt får se mer enn brøkdelen av meg, bør han utstråle fullstendig ro i forhold til at det er meg han vil ha. Han må rett og slett ha bestemt seg. Gjør du noe for at han skal bestemme seg for at det er deg han vil ha? Litt nyskjerrig på hva dere gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 22. november 2013 #47 Del Skrevet 22. november 2013 Gjør du noe for at han skal bestemme seg for at det er deg han vil ha? Litt nyskjerrig på hva dere gjør.. Nei. Jeg er nok brutalt bare meg selv. Blir så og si aldri forelsket. Sliter litt på den fronten. Dersom jeg hadde blitt forelsket, ville jeg muligens ha jobbet litt for å få mannen? Kanskje. Jeg vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 22. november 2013 #48 Del Skrevet 22. november 2013 Nei. Jeg er nok brutalt bare meg selv. Blir så og si aldri forelsket. Sliter litt på den fronten. Dersom jeg hadde blitt forelsket, ville jeg muligens ha jobbet litt for å få mannen? Kanskje. Jeg vet ikke. Har det litt slik selv. Begynner jo med at jeg er betatt og gjerne snakker med henne, viser interesse, men dersom jeg ikke får noe igjen på et eller annet tidspunkt så mister jeg bare motivasjonen. Det er litt uheldig for jeg tror at dersom jeg bare hadde forsatt med noen av de jeg har hatt det slik med, så kunne jeg faktisk ha endt opp med en av dem. Desverre for min del så forsvinner motivasjonen og lysten når de ikke gjør noe. De jentene jeg har endt opp med å holde på med er faktisk de som har tatt initiativ tilbake på et tidlig stadie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heihade Skrevet 22. november 2013 #49 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg vet ærlig talt ikke. Du får prøve også ser vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 22. november 2013 #50 Del Skrevet 22. november 2013 De jentene jeg har endt opp med å holde på med er faktisk de som har tatt initiativ tilbake på et tidlig stadie. Jeg tar mer enn gjerne initiativ dersom jeg klarer å opprette litt interesse. Det er bare så ufattelig sjelden det skjer. Kanskje det er noe i veien med sjelelivet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hyssingen Skrevet 22. november 2013 #51 Del Skrevet 22. november 2013 Humor, kreativitet og empati. Da er jeg på gli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #52 Del Skrevet 22. november 2013 Ond humor, Israelsvenn, trofast og økonomisk sans og jeg er din.. Kvinne 30 Anonymous poster hash: 571d1...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 22. november 2013 #53 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg tar mer enn gjerne initiativ dersom jeg klarer å opprette litt interesse. Det er bare så ufattelig sjelden det skjer. Kanskje det er noe i veien med sjelelivet mitt. Er sikkert bare kresen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #54 Del Skrevet 22. november 2013 En som er seg selv og ærlig. <3 Og behandler meg som en prinsesse Viser interesse og omsorgsfull. Da får han samme behandling tilbake. Så lett er det. No games Anonymous poster hash: 62af9...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heiduderborte Skrevet 22. november 2013 #55 Del Skrevet 22. november 2013 En som gir kommentarer og tar på meg og smiler til meg, og har vakre øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #56 Del Skrevet 22. november 2013 Ond humor, Israelsvenn, trofast og økonomisk sans og jeg er din.. Kvinne 30 Anonymous poster hash: 571d1...a7e Er du klar over hva du sier nå?? Anonymous poster hash: 81af2...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #57 Del Skrevet 22. november 2013 En som ikke er perfekt, men viser en slags sårbarhet, noe ekte. Som treffer hjertet. Anonymous poster hash: 085de...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JakeGreen Skrevet 22. november 2013 #58 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg liker veldig godt menn som flørter på en lun-humoristisk måte. Spesielt pr sms. Ellers tror jeg faktisk at den første mannen som dukker opp og "ser" hele meg, vinner hjertet mitt. For å komme såpass langt at han i det hele tatt får se mer enn brøkdelen av meg, bør han utstråle fullstendig ro i forhold til at det er meg han vil ha. Han må rett og slett ha bestemt seg. Jeg likte en jente en gang som følte at jeg så henne, men hun likte ikke meg. Var ikke jeg bestemt nok? Eller er du en av de jentene som er trygge nok på deg selv til at du ikke går utelukkende etter de som ikke vil ha deg? En som ikke er perfekt, men viser en slags sårbarhet, noe ekte. Som treffer hjertet. Anonymous poster hash: 085de...c97 Denne liker jeg. De jentene som virkelig har gått rett hjem hos meg har ikke på noen måte vært perfekte vesen, men det har vært et eller annet ved de som på en eller annen måte har rørt ved meg på de mest vidunderlige måter. Det er vanskelig å beskrive egentlig og egentlig har jeg lyst til å la akkurat denne forbli et mysterium. Det er ikke alt man trenger om å legge under lupen og analysere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #59 Del Skrevet 22. november 2013 Er du klar over hva du sier nå?? Anonymous poster hash: 81af2...38e Ja.. Var det noe du lurte på? Anonymous poster hash: 571d1...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 #60 Del Skrevet 23. november 2013 Bra humor, intellekt, fint smil, god sex, empatisk, litt sær. En jeg ikke klarer å holde fingrene fra fordi han er så fin. Anonymous poster hash: b37ad...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå