Gjest Halvor Skrevet 21. november 2013 #21 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) + + = Endret 21. november 2013 av Halvor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 21. november 2013 #22 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) --> --> --> --> --> --> --> --> Endret 21. november 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 21. november 2013 #23 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg har forresten ubetinget kjærlighet til mennesker som gir meg en av tre ting: Alkohol, mat eller sex. Kjærligheten er dog kortvarig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #24 Del Skrevet 21. november 2013 Dete som sier intelligens. Ikke at jeg ikke vet hva intelligens er, men hva er det med intelligens som gjør at du blir interessert, utdyp det? Anonymous poster hash: 8348b...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chouchou Skrevet 21. november 2013 #25 Del Skrevet 21. november 2013 Dete som sier intelligens. Ikke at jeg ikke vet hva intelligens er, men hva er det med intelligens som gjør at du blir interessert, utdyp det? Anonymous poster hash: 8348b...d6b Jeg legger mer vekt på karaktertrekk enn utseende når jeg beregner noen og er interessert, så da kommer intelligens inn på mange områder. Jeg liker å legge merke til at jeg liker hvordan han tenker. Det synes jeg er utrolig tiltrekkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #26 Del Skrevet 21. november 2013 Ved å vise meg at du virkelig liker meg (eller elsker, hvis vi har kommet så langt) og alltid vil være der. At du behandler meg med respekt og er 110% ærlig mot meg, til enhver tid. Da er jeg solgt ... og pluss får meg til å skrattle! Anonymous poster hash: e333e...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nawuraM Skrevet 21. november 2013 #27 Del Skrevet 21. november 2013 Ved å være dum, deilig, smilende, lattermild og lett å ha med å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grapefrukt Skrevet 21. november 2013 #28 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Etter å ha sammenliknet stortsett alle jenter jeg har vært forelsket i, så regnet jeg ut at de alle hadde veldig like forhold mellom hvordan ting i ansiktet var dimensjonert(nese, leppe osv) og plassert. Selv om de så veldig ulike ut, så var utregningene skremmende like. Anonymous poster hash: 78d47...ed6 Merker akkurat det samme. Både på kropp og ansikt hos menn. Det er bare en type kropp/ansikt som jeg virkelig faller for. Ellers er det at han er omsorgsfull og viser at jeg betyr masse for han. Respektful, gode holdninger til andre mennesker og livssituasjoner. Og en dose dårlig humor (som meg). Endret 21. november 2013 av Grapefrukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Morgan Skrevet 21. november 2013 #29 Del Skrevet 21. november 2013 Slenger meg på den morsomme "smiley-serien" xD --> --> --> --> --> --> --> --> --> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 21. november 2013 #30 Del Skrevet 21. november 2013 Ved å åpent reèlt 'møte' meg på alle plan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JamesHardy Skrevet 21. november 2013 #31 Del Skrevet 21. november 2013 Dete som sier intelligens. Ikke at jeg ikke vet hva intelligens er, men hva er det med intelligens som gjør at du blir interessert, utdyp det? Anonymous poster hash: 8348b...d6b Er vanskelig å definere dette. Man merker dog fort hvor dypt kjølen stikker og dersom det er en flytemadrass så er det uaktuelt uansett hvordan mennesket ser ut. Om det derimot stikker laaaaangt nedi så er ting ganske annerledes. Jeg liker dype og omfattende tanker. Enkle mennesker blir for kjedelige rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 21. november 2013 #32 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg har forresten ubetinget kjærlighet til mennesker som gir meg en av tre ting: Alkohol, mat eller sex. Kjærligheten er dog kortvarig. Ubetinget kortvarig kjærlighet faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #33 Del Skrevet 21. november 2013 Ingenting hjelper, dersom han har liten pikk. Anonymous poster hash: bf91c...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #34 Del Skrevet 21. november 2013 varme og tenning. Anonymous poster hash: 00c79...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 21. november 2013 #35 Del Skrevet 21. november 2013 Hvis gubben sier "ja, jeg syntes også soundtracket til Ringenes Herre var det beste som noen gang har vært!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #36 Del Skrevet 21. november 2013 Ingenting hjelper, dersom han har liten pikk. Anonymous poster hash: bf91c...bfe Hahahaha .... veldig sant. Anonymous poster hash: 81af2...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JakeGreen Skrevet 21. november 2013 #37 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 21. november 2013 #38 Del Skrevet 21. november 2013 At han får meg til å le, er reflektert, trygg på seg selv og har et godt hjerte. Det skal nok en del mer til for at jeg faktisk faller for en person, men dette er hvertfall en god begynnelse:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JakeGreen Skrevet 21. november 2013 #39 Del Skrevet 21. november 2013 At han får meg til å le, er reflektert, trygg på seg selv og har et godt hjerte. Det skal nok en del mer til for at jeg faktisk faller for en person, men dette er hvertfall en god begynnelse:) *notert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #40 Del Skrevet 21. november 2013 Nøyaktig hvorfor man faller for visse personer blir nok mye spekulasjon. Ofte har man en lang liste over "krav", men så viser det seg gjerne at den man faktisk faller for knapt oppfyller et eneste ett av dem. Slike oppramsinger av kvaliteter blir i praksis mer et ideal enn en reell sjekkliste, men om jeg skal nevne noe blir det empati og følsomhet (og evne til å vise dette) som står høyest hos meg. Kvaliteter som kanskje burde vært en selvfølge hos ethvert individ, men som jeg vet av erfaring er noe man skremmende ofte ser mangler på. Anonymous poster hash: 6ba09...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå