Gå til innhold

Hvordan vinner man hjertet ditt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har forresten ubetinget kjærlighet til mennesker som gir meg en av tre ting:

Alkohol, mat eller sex.

Kjærligheten er dog kortvarig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dete som sier intelligens. Ikke at jeg ikke vet hva intelligens er, men hva er det med intelligens som gjør at du blir interessert, utdyp det?

Anonymous poster hash: 8348b...d6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dete som sier intelligens. Ikke at jeg ikke vet hva intelligens er, men hva er det med intelligens som gjør at du blir interessert, utdyp det?

Jeg legger mer vekt på karaktertrekk enn utseende når jeg beregner noen og er interessert, så da kommer intelligens inn på mange områder. Jeg liker å legge merke til at jeg liker hvordan han tenker. Det synes jeg er utrolig tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å vise meg at du virkelig liker meg (eller elsker, hvis vi har kommet så langt) og alltid vil være der. At du behandler meg med respekt og er 110% ærlig mot meg, til enhver tid. Da er jeg solgt :) ... og pluss får meg til å skrattle!

Anonymous poster hash: e333e...60f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grapefrukt

Etter å ha sammenliknet stortsett alle jenter jeg har vært forelsket i, så regnet jeg ut at de alle hadde veldig like forhold mellom hvordan ting i ansiktet var dimensjonert(nese, leppe osv) og plassert. Selv om de så veldig ulike ut, så var utregningene skremmende like.

Anonymous poster hash: 78d47...ed6

Merker akkurat det samme. Både på kropp og ansikt hos menn. Det er bare en type kropp/ansikt som jeg virkelig faller for. Ellers er det at han er omsorgsfull og viser at jeg betyr masse for han. Respektful, gode holdninger til andre mennesker og livssituasjoner. Og en dose dårlig humor (som meg).

Endret av Grapefrukt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanskelig å definere dette. Man merker dog fort hvor dypt kjølen stikker og dersom det er en flytemadrass så er det uaktuelt uansett hvordan mennesket ser ut. Om det derimot stikker laaaaangt nedi så er ting ganske annerledes. Jeg liker dype og omfattende tanker. Enkle mennesker blir for kjedelige rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten ubetinget kjærlighet til mennesker som gir meg en av tre ting:

Alkohol, mat eller sex.

Kjærligheten er dog kortvarig.

Ubetinget kortvarig kjærlighet faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting hjelper, dersom han har liten pikk.

Anonymous poster hash: bf91c...bfe

Hahahaha :laugh: .... veldig sant.

Anonymous poster hash: 81af2...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lillesiren

At han får meg til å le, er reflektert, trygg på seg selv og har et godt hjerte. Det skal nok en del mer til for at jeg faktisk faller for en person, men dette er hvertfall en god begynnelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

At han får meg til å le, er reflektert, trygg på seg selv og har et godt hjerte. Det skal nok en del mer til for at jeg faktisk faller for en person, men dette er hvertfall en god begynnelse:)

*notert*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøyaktig hvorfor man faller for visse personer blir nok mye spekulasjon. Ofte har man en lang liste over "krav", men så viser det seg gjerne at den man faktisk faller for knapt oppfyller et eneste ett av dem. Slike oppramsinger av kvaliteter blir i praksis mer et ideal enn en reell sjekkliste, men om jeg skal nevne noe blir det empati og følsomhet (og evne til å vise dette) som står høyest hos meg. Kvaliteter som kanskje burde vært en selvfølge hos ethvert individ, men som jeg vet av erfaring er noe man skremmende ofte ser mangler på.

Anonymous poster hash: 6ba09...868
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...