AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #1 Del Skrevet 20. november 2013 Hva gjør dere med det? Hr en 5 mnd gammel baby som begynner å bli for stor for stellebordet.. Det trodde jeg aldri skulle skje? Har dette: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70167218/ Det er altså kantene som er problemet, hun sparker i dem og ja.. Tips? Anonymous poster hash: 43a6f...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 20. november 2013 #2 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg bruker samme stellebordet til min gutt som snart er 1,5 år, så det må passe babyen din. Tror du bare må regne med at babyen sparker i kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 20. november 2013 #3 Del Skrevet 20. november 2013 Er det mulig da? Jenta vår på snart tre år skifter av og til bleie på et slikt og det går helt fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. november 2013 #4 Del Skrevet 20. november 2013 Barna trenger da ikke ha føttene innenfor stellebordet. Så lenge hode, rygg og rompe får plass, så er stellebordet stort nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #5 Del Skrevet 20. november 2013 Har føttene utenfor. Skal jo ikke sove der, så det går nok helt fint at du bruker det en stund til Anonymous poster hash: 65eaf...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #6 Del Skrevet 24. november 2013 Ok, tenkte hun fikk vondt når hun sparker og slår med beina der men da går det vel bra. Anonymous poster hash: 0ac09...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #7 Del Skrevet 24. november 2013 Ok, tenkte hun fikk vondt når hun sparker og slår med beina der men da går det vel bra. Anonymous poster hash: 0ac09...bed Det blir vel det samme som at de ligger å sparker i gulvet eller etter hvert veggen. De stopper nok om det gjør vondt.., Anonymous poster hash: bfbad...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå