Gå til innhold

Jenter som ikke liker ONS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg driter i hva gutter måtte mene om hvordan jeg har levd. Fordi? Jo for at jeg ikke forteller det til kjærester og samboer. Ingen andre enn meg vet hvor mange jeg har vært med. Sier alltid at jeg har vært med to partnere, og veldig uskyldig sex.

Hvorfor skal en kjæreste vite alt jeg har gjort, når jeg vet hvor negativt mange reagerer på det, oå grunn av patrialistiske holdninger? Derfor holder jeg ting som trekant, analsex med tilfeldige og den type ting hemmelig. DET ER BARE JEG SOM HAR NOE MED DET. Det påvirker ikke forholdet.

Anonymous poster hash: aa899...9f0

Jeg kan ikke skjønne hvorfor du er interessert i å være sammen med noen som ikke ville hatt deg om de hadde visst om fortiden din.

Anonymous poster hash: fc4c0...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Smiley_cat

Har aldri hatt ons, kun langvarig forhold. For meg har ikke ons vært aktuelt. Jeg hadde følt meg skitten og brukt, tror jeg. Og siden jeg ikke kan garantere for at jeg ikke ville følt meg skitten, tør jeg ikke begi meg ut på noe jeg ikke vet hvordan jeg hadde håndtert. En form for beskyttelse tenker jeg.

Tror i så fall jeg måtte delt det opp i to;

Menn jeg aldri har møtt før: uaktuelt.

Menn jeg har kjent en stund men der og da ville hatt en uforpliktende sexnat med: kanskje.

Men, i et trygt forhold er jeg absolutt ikke tilbakeholden seksuelt, altså!

For all del, jeg dømmer heller ikke de som har hatt slike forhold. Jeg er mer imponert over at de klarer å se på dette som en ren seksuell handling. For meg ville dette kun vært en skitten fantasi. Jeg er nok en person som liker trygghet i forholdet for å utfolde meg.

Tror jeg ville vært en smule skeptisk til menn med svært mange ons bak seg, men det er ærlig talt ikke noe jeg ville spurt om. Hvis jeg likte fyren, så er det jo mennesket, personen, jeg ville blitt forelsket i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke ONS og har aldri hatt ONS, det er ikke noe for meg. Om en mann som selv ikke har ONS ønsker jenter som ikke har ONS så er det helt greit.

Men om en mann som liker ONS ønsker jenter som ikke har ONS er det for meg forkastelig.



Anonymous poster hash: 26f63...30f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Det Raindrops sa.

Jeg foretrekker menn som ikke foretrekker ONS men heller kvalitetssex - men å dra det til at jeg ikke skal anse menn som har hatt ONS til verdige til et forhold og kun skal eventuelt fungere til sex sier jo noe om at jeg da nedjusterer deres verdi.

Og det er jo en rimelig laber holdning.

Endret av åffårno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smiley_cat

Siden jeg selv er litt "prippen" ang ons (for egen del) ville jeg nok foretrekt at mannen også hadde den holdningen til ons. Har noe med like holdninger til ting i et forhold. På samme måte som at jeg ville at en mann skulle likt skiturer, fjellturer, jakt og fisking som meg. -Men som sagt, ikke et must, så lenge han genuint ønsker et seriøst forhold til meg er det godt nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Jeg bryr meg ikke om hvilke preferanser folk har, men jeg liker ikke menn som har én type seksualmoral for menn og en annen for kvinner.

Edit: og jeg liker ikke ONS og har aldri gjennomført en, så jeg føler meg ikke truffet, i tilfelle noen tenkte å bitche om det.

Helt enig.

Jeg har heller aldri hatt tilfeldig sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man egentlig bare like egenskaper hos partneren som en har selv? Må damer like at mannen pleide å gå i kjole og ha sex med menn, siden de selv har gjort dette? Tror egentlig det er lov for damer å tiltrekkes til erfarne menn, og menn tiltrekkes til uerfarne jenter? Forstår ikke helt dette her.

Forstår ikke hvorfor det er "galt" av en mann å frastøtes av at en kvinne har hatt mange mannlige sexpartnere, uavhengig av hvor mange partnere han selv har. Det er jo bare en preferanse.



Anonymous poster hash: aa899...9f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hvilke preferanser folk har, men jeg liker ikke menn som har én type seksualmoral for menn og en annen for kvinner.

Edit: og jeg liker ikke ONS og har aldri gjennomført en, så jeg føler meg ikke truffet, i tilfelle noen tenkte å bitche om det.

Signert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om menn/gutter som ikke er interessert i å være i et forhold med jenter som har hatt flere ONS? La oss for ordens skyld si at disse ikke dømmer jentene, bare ikke er interessert i å være kjæresten deres.

Er det isåfall forskjell på om disse mennene liker ONS selv eller ikke?

Anonymous poster hash: fc4c0...019

Alle har preferanser og egne grenser og sånn, det må man akseptere. Men det man gjør ut av ting spiller en rolle for meg.

Om daten min har ons bak seg/eller ikke ons bak seg og praten blir den regla "ludder/horer", synes jeg det blir irrelevant om han har vært dirty tidligere eller ei. Synes egentlig at det er et lazy og asosialt menneskesyn og det er ikke så ønskelig. Jeg bryr meg ikke om han har hatt ons, han er vel voksen nok til å bestemme over seksualiteten sin og ta egne valg. Det er hans liv, hans fortid, ikke min. Så for min del står han fritt og selvstendig til på hva som har vært/er en prioritet, om han har hatt ons`er eller ei. Dog, det er det der med å ta med seg "du er skitten pga fortid" holdninger rundt om kring og til senga som er turn off! Om jeg hadde gjort slikt mot min fremtidlige kjæreste pga hans tidligere sexliv hadde det vært jeg som hadde vært ekkel, og omvendt.

Så svaret er egentlig nei. Det hjelper ikke om han ikke har hatt ons selv hvis andre er ludder og horer osv :P Det er litt hva man gjør det til.

Endret av Chouchou
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at han ikke vil ha en kjæreste som har hatt ons, men hyklerisk og dårlig om han selv har det. Jeg har aldri hatt ons og aldri ønsket å prøve det, men en mann med en sånn holdning som du beskriver er mer turn-off enn en mann som har hatt ons ;)



Anonymous poster hash: ca792...ce2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker ons som oftest da fordi det er så dyrisk. spesielt hvis gutten vet hva han gjør kan det være riktig spennende. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smiley_cat

Jeg elsker ons som oftest da fordi det er så dyrisk. spesielt hvis gutten vet hva han gjør kan det være riktig spennende. :strix:

Jeg kan forstå hva du mener, flinkeceline! Nesten som jeg kan "misunne" deg for den frihetsfølelsen. -Personlig vil jeg ikke "dele meg rundt". Det går på min selvfølelse og at jeg ikke vet hvordan jeg ville reagert på det etterpå. Ville jeg følt meg billig? Eller ville jeg følt meg dyrisk og attraktiv? Jeg har ikke svaret, for jeg har ikke prøvd. Men som jeg nevnte tidligere i tråden her, jeg vil ikke utsette meg selv for å eventuelt angre etterpå...

Jeg har ingen problemer med å hverken forstå, eller dagdrømme om en ons! Det er vel bare snakk om teori (drøm) og praksis...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...