Gå til innhold

Jenter som ikke liker ONS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er spørsmål rettet til jenter som ikke liker ONS. Resten kan gjerne komme med innspill, men vennligst ikke avspor debatten.

Hva synes dere om menn/gutter som ikke er interessert i å være i et forhold med jenter som har hatt flere ONS? La oss for ordens skyld si at disse ikke dømmer jentene, bare ikke er interessert i å være kjæresten deres.

Er det isåfall forskjell på om disse mennene liker ONS selv eller ikke?



Anonymous poster hash: fc4c0...019
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Jeg bryr meg ikke om hvilke preferanser folk har, men jeg liker ikke menn som har én type seksualmoral for menn og en annen for kvinner.

Edit: og jeg liker ikke ONS og har aldri gjennomført en, så jeg føler meg ikke truffet, i tilfelle noen tenkte å bitche om det.

Endret av Raindrops
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Dette er spørsmål rettet til jenter som ikke liker ONS. Resten kan gjerne komme med innspill, men vennligst ikke avspor debatten.

Hva synes dere om menn/gutter som ikke er interessert i å være i et forhold med jenter som har hatt flere ONS? La oss for ordens skyld si at disse ikke dømmer jentene, bare ikke er interessert i å være kjæresten deres.

Er det isåfall forskjell på om disse mennene liker ONS selv eller ikke?

Anonymous poster hash: fc4c0...019

Hvorfor skulle ONS være en dealbreaker dersom man egentlig selv synes det er helt greit?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kongsdatteren

Jeg bryr meg ikke om hvilke preferanser folk har, men jeg liker ikke menn som har én type seksualmoral for menn og en annen for kvinner.

Skriver under på den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en dealbreaker at menn ser på damer som har ons som løse og horete. Tragisk rett og slett.



Anonymous poster hash: a4a45...7cd
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hvilke preferanser folk har, men jeg liker ikke menn som har én type seksualmoral for menn og en annen for kvinner.

Tilsluttes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bryr meg ikke om hvilke preferanser folk har, men jeg liker ikke menn som har én type seksualmoral for menn og en annen for kvinner.

Dette!

Anonymous poster hash: c8802...a80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss for ordens skyld si at disse ikke dømmer jentene, bare ikke er interessert i å være kjæresten deres.

Hvordan kan de ha bestemt seg for at jentene ikke egner seg som kjærester på forhånd, uten å dømme dem?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grapefrukt

Jeg liker ikke ons fordi det ikke er helt meg. Det jeg derimot hater er fordommer og mennesker som tenker negativt om andre. Hvis du f.eks så meg aktuell fordi jeg hadde ikke noen ons, mens perfekte Lise har mange og derfor vil du ikke være sammen med henne, velger jeg deg nok vekk for en mer åpen og fordomsfri person.

Ikke noe galt med forskjellige livsvalg! :blomst:

Edit: Spesielt hvis fyren er DOBBELMORALSK da er det kroken på døra asap.

haha, liker virkelig ikke at mennesker har negative syn.

Endret av Grapefrukt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke påstå jeg liker ons selv om jeg har hatt dem. It happens.

Om en fyr ikke ville ha meg pga. det faktum at jeg har hatt ons før ville jeg tenkt at han kanskje ikke er så veldig smart og antageligvis ikke noe for meg. Hadde han i tillegg syntes det var helt greit at han hadde hatt ons, ja da hadde han i tillegg vært en hykler og innehatt et motbydelig kvinnesyn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan de ha bestemt seg for at jentene ikke egner seg som kjærester på forhånd, uten å dømme dem?

Nemlig. Det har allerede blitt gjort en forhåndsdømmelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er dobbeltmoral å ikke ville være sammen med ei jente som har noen ONS bak seg om man har det selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bryr meg ikke om hvilke preferanser folk har, men jeg liker ikke menn som har én type seksualmoral for menn og en annen for kvinner.

Edit: og jeg liker ikke ONS og har aldri gjennomført en, så jeg føler meg ikke truffet, i tilfelle noen tenkte å bitche om det.

SÅ sant !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville selv pr i dag ikke vært kjæreste med en mann som hadde pult mye rundt, så jeg kan vel ikke si annet enn at det er en akseptabel preferanse :fnise: , selv om den jo åpenbart koker ned til fordommer mot mennesker med et annet tenningsmønster enn en selv.

Jeg har heller ikke ONS selv.

Jeg tenker at folk som har hatt veldig mange ONS har et veldig høyt behov for sex, og en ganske lav terskel for hvem de puler, og at de derfor kanskje vil ha større problemer med å holde seg trofaste i et monogamt forhold. Hvorvidt denne teorien holder vann eller ei vet jeg ikke, men jeg vet at jeg ville hatt problemer med å stole på en "løs" mann. Dessverre.

Jeg har inntrykk av at enkelte menn som unngår "løse" damer (jeg er ingen fan av dette begrepet, men det er kort og greit å bruke, og jeg er lat i dag) gjør det av andre grunner enn tillit til trofasthet. Synes de fleste later til å gjøre det fordi de er redde for at dama har mer erfaring enn dem, og at det på en eller annen måte truer deres mannlige ego. I så fall burde nok også disse jobbe litt mer selvbildet sitt.

Å dømme folk på antall sexpartnere (jo, det er dømming når man velger de bort utelukkende basert på et tall) er i og for seg ikke ok, så lenge antallet ikke er så høyt at vi åpenbart snakker om nymfomani eller andre psykiske lidelser. Så vi som sliter med fordommer og issues, burde nok jobbe med disse.

Man går glipp av mange bra mennesker når man henger seg opp i tall generelt.

Og ja, selvsagt er det dobbeltmoralsk å dømme andre som gjør det samme som en selv, om man selv puler rundt.

(OG: What Raindrops said!)



Anonymous poster hash: 63ec6...b4e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg er helt legit, men kun om fyren selv ikke liker ONS. Det handler om å være av samme ulla.



Anonymous poster hash: a0ac8...6bd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ironically me

Som noen ovenfor sa; det koker fort ned til forskjellige preferanser og tenningsmønstre. ONS er en kjempehøy terskel for meg, andre har andre preferanser. Hadde en prat om dette med en god venninne. Jeg kan ikke telle langt, men hun kunne telle lengre - Fy flate! Vi lo og hadde det gøy!

Moral: du kan ikke regne med at andre kommer til deg med plasten fortsatt på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel kanskje vært to tilfeller jeg vil karakterisere som ons, og ingen av dem var noe særlig bra. Jeg vil si jeg ikke liker ons fordi de ikke gir meg noe, ikke fordi jeg synes det er galt på noen måte. Jeg har ingen problemer med at typen har hatt ons enn så lenge det ikke er noe han spesifikt tenner på. Sheeeeeeit, forholdet jeg er i nå begynte som min siste ons i en kariære på to.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i hva gutter måtte mene om hvordan jeg har levd. Fordi? Jo for at jeg ikke forteller det til kjærester og samboer. Ingen andre enn meg vet hvor mange jeg har vært med. Sier alltid at jeg har vært med to partnere, og veldig uskyldig sex.

Hvorfor skal en kjæreste vite alt jeg har gjort, når jeg vet hvor negativt mange reagerer på det, oå grunn av patrialistiske holdninger? Derfor holder jeg ting som trekant, analsex med tilfeldige og den type ting hemmelig. DET ER BARE JEG SOM HAR NOE MED DET. Det påvirker ikke forholdet.



Anonymous poster hash: aa899...9f0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan de ha bestemt seg for at jentene ikke egner seg som kjærester på forhånd, uten å dømme dem?

Jeg føler ikke at jeg dømmer noen bare fordi jeg ikke vil ha dem som kjæreste, det jeg mente med det var at jeg ikke synes de har en dårlig moral, er horete/løse elns. Bare passer ikke med meg.

Grunnen til at jeg spurte om dette er at jeg har fått følelsen på at dette ikke er en akseptabel preferanse og jeg føler vel heller at det er mange av dere som FORHÅNDSDØMMER MEG for at jeg har den. Har allerede blitt kalt fordomsfull og mindre smart her.

Og jeg er rimelig sikker på at preferansen min ikke kommer fra noen patrialske holdninger elns, jeg har siden jeg har vært en ung gutt alltid foretrukket jenter som bare deler sex med noen de er veldig glad i.

Jeg er btw ikke en som liker ONS selv, og jeg kan skjønne hvorfor gutter som liker det og samtidig har en annen holdning ovenfor jenter som liker det provoserer dere.

TS

Anonymous poster hash: fc4c0...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...